"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

همچنان امیدوار به روزهای پیش رو ...

پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۰۹ ق.ظ
به عقب که نگاه میکنم میبینم روزها خیلی زود برام دچار تغییر میشن، اتفاقات زیادی رو تو بازه زمانی کوتاه تجربه میکنم. شادی، غصه، آرامش، بی قراری، دوست داشتن، ساکن موندن، تجربیات و لحظاتِ در تضاد هم. اینجوری شاید زندگی کسالت بار نباشه ولی ترسناکه شایدم بی ثبات. 
دلم یه قاشق بستنی شکلاتی میخواد فقط هم یه قاشق.
و اینکه واقعا در آستانه بیست و پنج سالگی ام، احتمالا یه بیست و پنج سالگی واقعی.
موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۷/۱۰/۰۶

نظرات  (۷)

۰۶ دی ۹۷ ، ۰۹:۴۸ جناب قدح
سلام :)

این آدم چه فراز و نشیب ها که نمیبینه ...
پس شما هم زمستانی هستین .
پاسخ:
سلام :)

بله اواخر بهمن.
قاشق بستنی من زیاد ارم فقط ممکنه دهنی باشه
چرا یه بستنی نمیخرید خب؟:)
پاسخ:
وقت نشد بریم بیرون بعدش هم یادم رفت. :)
۰۶ دی ۹۷ ، ۲۱:۴۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
امیدوار باش با حرکت رو به جلو:-)
پاسخ:
امیدوارم رو به جلو باشه. :)
۰۷ دی ۹۷ ، ۱۰:۴۷ محمود بنائی
مگه غیر واقعی هم داریم؟ :) زندگی خوبه. 
پاسخ:
آره فک کنم...
زندگی خوب و سخته :)
یه لحظه یاد اون دقایقی افتادم که تاکید داشتی تو از علیرضا بزرگ تری و اسمت باید تو تاریخای تولد بالاتر نوشته بشه:)))) نگا نگا:) 
خیلی پیشاپیش تولدت مبارک پری:) 
نمیدونم چرا ولی تصویری که ازت تو ذهنمه همون لباس سفیدته با کفش سفید!یادته عکسشو؟:) به مغزم که فشار بیارما چشمات و چیزای دیگه ای هم یادم میاد ولی در وهله اول سفیدی اوناس! اره خلاصه. سفید بمونی و سفید بخت مادر. 

پاسخ:
آره خب چند روز از علیرضا بزرگترم و مهمه که اسمم بالاتر از اسم اون باشه :))
مرسی مرسی صخی *__*
تو از معدود آدمایی که بی دلیل میتونی حال آدمو خوب کنی.... و همیشه تلاش میکنی خُل و چل بازیای منم اندازه خُل و چل بازی خودت و رامین باحال جلوه بدی :))
خوبه که... اون لباسمو دوست دارم، دومین لباسمه که خیلی دوستش دارم.. به به سفید بخت :) مرسی ...
بغل و بوس محکم..
بیست و پنج سالگیت مبارک
وقت کردی بهم سر بزن.
پاسخ:
زوده برا تبریک :)
ممنون.
۰۸ دی ۹۷ ، ۱۶:۴۹ ابوالفضل ...
ثبات خوبه گاه گاهی باشه هرچند زیادش نه...
می‌فهمم تلاطم و نداشتن آرامش هم چقدر آزاردهنده‌ست.
پاسخ:
زیادش دلو میزنه...
آدم گیج و منگ میشه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">