"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

انیمیشن

سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۰۶ ب.ظ
موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۷/۱۰/۲۵

نظرات  (۹)

نفهمیدم الان این انیمیشن چیه
پاسخ:
بیخیال :) جالب بود برام.
"خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو" ؟
مفهومش یه چیزی تو این مایه‌ها بود فقط خیلی تلخ‌تر، تلخ‌تر، تلخ‌تر...
پاسخ:
هیییم شاید. :)
اینجاس که بنده میفرماید : من میخوام خودم باشم، شوهر هم نمیخوام! مرسی! 
بعد مخاطب کامنت میذاره چته همش فکر شوهری حتی؟:| 
پاسخ:
شوهر هم نمیخای :)) 
واقعا چرا همش فکر شوهری؟! 
۲۸ دی ۹۷ ، ۱۱:۳۲ مسـ ـتور
فراتر از چیزیه که آدم بخواد تو یه کامنت بیانش کنه!
پاسخ:
اوهوم.. منم هیچی ذهنم نمیاد درموردش بگم.!
۲۸ دی ۹۷ ، ۱۸:۴۷ جناب منزوی
برداشت های زیادی میشه کرد
فکر کنم این گفته پیامبر باشه، دوست داشتن چیزی انسان را کور و کر می کند.
یا اینکه جامعه ای جاهل رو نشون می داد.
کلاً دوسش داشتم :)
پاسخ:
یه لحظه حس کردم نوشته پنج پاسخ جدید لبخند زدم. :)
خوبه که دوست داشتین :)
۲۸ دی ۹۷ ، ۱۹:۰۸ محمود بنائی
قبلا دیده بودمش، عشق آدم ها را کر و کور میکنه! 
پاسخ:
بعضی وقتها کر و کور بودن همچین بدم نیست :)
۲۸ دی ۹۷ ، ۱۹:۴۹ محمود بنائی
ولی این انیمیشن خیلی غمگینه. 
پاسخ:
آره غمگینه.!
سلام. احوالیز؟
پاسخ:
سلااااااااااام ^____^

ممنون شکر یاخجیام.. شما خوبین؟! مرسی برا پست هایی که آماده کردین :)
خسته نباشید سربازوطن :)
وارام دااا. خواهش می‌کنم
ممنون :)
پاسخ:
ای جان زمان پیاماشو :)
خیلی مواظب خودتون باشید. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">