"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

جمعه ای با عطر بنفشه

جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۱۰ ب.ظ

"بسم الله الرحمن الرحیم"

اسفند ماه هرسال مامان و بابا سر اینکه روییدن بنفشه رو به من مژده بدن رقابت میکنن، ساعت حدودای ده و نیم صبح پدر بدون اینکه در بزنه وارد اتاق میشه و دوتا دستش رو میذاره رو چشمای پُف کرده و خابالو من:

_ بابا اصولا وقتی آدم بیداره این کار رو میکننا

+ خب من میدونم خواب تو سَبُکه

_ نمیخوای دستت رو برداری چشامو باز کنم؟!

+ نه! میخوام یه چیزی بهت بگم، خودت جیغ میزنی و میپری هوا دستام میرن کنار

_ جانم بابا؟!

+ مژده ای دل که ... مژده ای دل که چی؟!

_ مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید؟! 

+ مژده ای دل که بوی بنفشه روییده ای می آید.

چیدن بنفشه هام یکی از معدود کارهای تکراری هر سالمه که هیچ وقت لذتش برام کم رنگ نمیشه، لبخند بنفشه هام همیشه برام یادآور روی خوش زندگیه. تجربه ثابت کرده اگه من نباشم این بنفشه ها اینقدر سریع و بیصدا میان و میرن که هیچکس حتی نمیبینتشون.

موافقين ۱۳ مخالفين ۰ ۹۷/۱۲/۱۰

نظرات  (۱۰)

۱۰ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۳۱ محمود بنائی
به به مبارکه چه خوشگلن. بنفشه هم دیدیم بالاخره :) 
پاسخ:
مرسی مرسی :)
البته یه بارم دیده بودیا جناب مهندس :)
۱۰ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۴۰ محمود بنائی
بله بله دیده بودم، دوباره شد. 
پاسخ:
خوبه :)
یادمه گفته بودی که چقدر بنفشه‌ات رو دوست داری :)
خیلی خوشکلن *_*
پاسخ:
آره خیلی ^___^
مرسی :)
ده و نیم صبح بوده و بیدار نبودی؟ نچ نچ نچ :))
صرفا جهت به حاشیه کشاندن پست :))
پاسخ:
http://dinky28.blog.ir/post/579

10 صب بیدار میشم
11 صبونه میخورم
12 میرم کارگاه عیدونه
7 عصر میرسم خونه و ناهار میخورم
10 شب شام میخورم
2 شب میخوابم

(هفت اسفند 96): این برنامه آشنا نیست؟! :))

مستند حرف میزنم جناب مهندس عزیز :)

اگه بابا بیدارم نمیکرد تا 11:30 تو رختخواب غلت میزدم :)

خوبه 04:48 دقیقه حداقل نت دارین :)
من اون زمان بیکار بودم :)) شما که بیکار نیستی :))
پاسخ:
یعنی باور کنم شما که نود درصد متن اصلی پستات تو عنوانه، عنوان پست رو ندیدی؟! :))
بابا خوش به سعادتون!:))) ما سالهای ساله برا بنفشه ها جون میدیم، سالهای سالم هست جز خودمون کسی خیلی اهمیتی به این علاقه نمیده:) 
پاسخ:
صخی هنوز بنفشه هام هستن *__*
بدو بیا اینجا :)
عزیزم. :)
خب من اون موقع جمعه‌ها هم می‌رفتم کارگاه. در نتیجه باز ۱۰ بیدار می‌شدم :))
پاسخ:
آقا اجازه؟!
دیگه تکرار نمیشه :)) دروغ چرا سعی میکنم تکرار نشه.!
باشه. از اونجایی که بچه خوبی هستین می‌بخشم :))
پاسخ:
خیلی ممنون لطفتون رو هیچ وقت فراموش نمیکنم. :))
امروز چهارونیم عصر از اداره اومدم، فک کنم تلافی خوابم دراومده باشه :)
۲۲ اسفند ۹۷ ، ۰۱:۱۳ آشنای بی نشان
خدا به بنفشه هاتون برکت بده:)
پاسخ:
مرسی مرسی :)
۲۷ اسفند ۹۷ ، ۰۷:۳۷ دخـترکــِ بی نام :))
عمر بنفشه هات پایدار ابجی:)))))
پاسخ:
ممنون *__*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">