"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

به این هم فکر میکنم که

جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۳۲ ق.ظ

وقتی من "پری" ام، اسمم دوست دارم، همه هم میدونن اسمم "پری" هست، چرا باید "هلما" بمونم؟! ولی هلما موندم.!

موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۷/۱۲/۲۴

نظرات  (۲۴)

من چند وقت پیش به این نتیجه رسیدم که نمیتونم آذری قیز باشم وقتی نسرینم
همین شد که تغییرش دادم :)
جدیدا پست هات به توئیت تغییر ماهیت دادن حواست هست؟
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
من از سال 92 شایدم قبلتر با اسم هلمام.
عه! راست میگیا :) درست میشه، شبیه پست وبلاگ میشن بعدیا :)
خب پری بمونید
پاسخ:
شاید منتظرم بیشتر تاکید شه رو پری موندن :)
من نمی‌دونستم
پاسخ:
اینروزا خیلی زیاد بهت فکر میکنم شباهنگ :)
عزیزم :)
بوس ^-^
پاسخ:
مرسی :*
تهرانی یا تبریز؟!
هفتهٔ پیش می‌خواستم برم تهران استادم جواب ایمیلمو نداد نرفتم
دیشب پیام داده شنبه بیا
گفتم نمی‌تونم :دی دیگه بمونه بعد عید
تبریزم خلاصه
پاسخ:
خوبه خوبه :)
من همش تصورم از تو یه دختره با یه کوله پشتی که همش تو جاده است :)
وبلاگا ما رو شرطی کردن که همه چی میتونه بیشتر ،بهتر یا حتی صرفا متفاوت تر از اونچه که وجود داره باشه. 
اینجوری شد که ماها عادت کردیم به صخره، به هلما و به هر عنصر دیگه ای که با وبلاگ وارد زندگیمون شد. 
یه زمانی که خیلی تو جو وبلاگ بودم حتی زمانی که تو ذهنم با خودم حرف میزدم به خودم میگفتم صخی:| # پاک باختگان
پاسخ:
تحلیل قابل قبولیه صخی :)
ولی اینکه الان دچار تردید شدم هم برام قابل توجهه!
من فکر میکردم "پری" و دوست نداری:)
تازه فکر میکنم حلما درست باشه نه هلما
پاسخ:
چرا اتفاقا خیلی دوست دارم اسممو :)
دوتان با دوتا معنی متفاوت.! حلما بیشتر از هلما جاافتاده شاید برا همون.
۲۴ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۰۳ آشنای غریب
منم دیگه غریب نیستم فکر کنم آشنا شدم :D
پاسخ:
چرا اونوقت؟!
اره از یه جایی به بعد میفهمیم تو عمق این وبلاگا و غیره و ذالک های مجازی هم چیزی جز همون ساجده و پری نخوابیده! شایدم یهو به خودمون میایم مث حس اول نوجوونی میگیم من کی ام اینجا کجاس؟ بعدم چنگ میندازیم به واقعیت. اینجوریه که خیلیا مثل من اسمشون هنوز صخره اس(اوکی ما جسارت همچین تغیری رو نداریم) ولی تو کامنتا، جواب کامنتا و حتی پست ها هی مینویسن :ساجی!
پاسخ:
و برا من همیشه صخی ای :)
من فقط اینو میدونم و مطمئنم که وبلاگ شده جزئی از ما و نمیشه به راحتی ازش گذشت، یعنی اصلا نمیشه بیخیالش شد، وبلاگ هیچ وقت برای من توهم یا جایی برا فرار کردن و پنهون شدن نیست.

۲۴ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۰۶ آشنای غریب
چی چرا؟
پاسخ:
غریب و آشنا رو عرض میکردم که الان فکر میکنم کلا برداشتم از کامنت اول اشتباه بوده :)
نوکرم:) 

+خیلی هم عالی:) 
پاسخ:
عزیزی :*

بووووس!
۲۴ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۰۰ جناب منزوی
هلما هم خوبه
پاسخ:
آره خوبه :)
من قبلا با اسم رها می‌نوشتم ولی بعدا احساس کردم دچار دوگانگی شخصیت شدم، یه حس عجیبی بود انگار خودم نبودم؛ از وقتی اومدم بیان اسم خودم رو گذاشتم چون میخواستم فرشته باشم نه هر کس دیگه‌ای، الان گاهی به اسم مستعار بعضی‌ها مثلا لافکادیو یا هولدن یا ... که شخصیت یه کتابه غبطه میخورم ولی تهش باز می‌بینم دوست دارم فرشته باشم، یه آدم واقعی با اسم واقعی :)
پاسخ:
ولی من هیچ دچار دوگانگی نبودم تو بیان، یعنی خودم بودم و هستم :)
من حتی بخاطر اسم مستعار کسی تو وبلاگ بهش غبطه نخوردم.!
تو یه فرشته واقعی ای :)
نه میدونی اینکه همیشه یه اسم دیگه صدام میزدن یه جوری بود برام، یه حس عجیبی داشت که بعدا تصمیم گرفتم با اسم خودم بنویسم :)
اسم شخصیت‌هاشون برام جالبه، مثلا من اگه میخواستم اسم یه شخصیت رو بذارم حتما میذاشتم دزیره :)
پری هم تقریبا هم معنی فرشته است ^_-
پاسخ:
اوهوم :)
نخوندمش، گوگل سرچ کردم.
آره آره جفتمون یکی ایم. :))
۲۴ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۱۵ مریــــ ـــــم
من خیلی سخته برام پری صدات بزنم
:|
هلما تو ذهنم ثبت شدی هلما
پاسخ:
هلما صدا کن خب مریمی :*
۲۴ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۲۴ محمود بنائی
ای اسم شما پریه؟ من فکر میکردم دینکی 28 باشه! (منم نمک پاشم) 
منم اول سر این قضیه کلی فکر کردم بعد دیدم میخوام خودم باشم! بعد جهرمیش را حذف کردم تا کمتر خودم باشم. 
پاسخ:
خیلی نمک پاش :)) 
دیگه شما میخواستی زیادی خودت باشی فکر کنم. :))
من همش حس میکنم فامیلیت خیلی باکلاسه :)
اشتباه نکنم هلما از وبلاگ من شروع شد
پاسخ:
دقیقا :)
شباهنگ هم دختر خوبیه به نظرم :)
پاسخ:
بله صددرصد :)
البته باید میگفتم
شباهنگ هم- به از شما نباشه- دختر خوبیه
پاسخ:
تعارفات رو بذاریم کنار بهتره :)
هممون خوبیم.
هوم
پاسخ:
:)
۲۶ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۱۲ פـریـر بانو
ولی به نظرم هلما نموندی. پری موندی. همینجوری پری بمون لطفا.
پاسخ:
حس میکنم خیلی درست میگی :)

۲۷ اسفند ۹۷ ، ۰۷:۳۴ دخـترکــِ بی نام :))
خب پری صدات میزنیم:)))
پاسخ:
مرسی :))
من از اول دلارامی بودم در وبلاگی با نام های مختلف😅
پاسخ:
بله بله یادمه :))
(((:من اینقد بااسم مجازی خوگرفتم وقتی یکی از دوستای واقعیم توچت اسم خودمو صدا میزنم برام نااشناس
پاسخ:
غرق شده تو مجازی اسم خوبیه برات :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">