"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

خب زندگیه دیگه :)

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۰ ق.ظ
فاطمه حورا میگه: ببین پری تو خوبی خب، بعضی وقتها هم بدی. ناراحت نشدی؟! ولی ناراحت شدی!  عمه ببخشید ببخشید اصلا همیشه خوبی.
فاطمه حورا بچه برادرمه، هشت سالشه.
اینجا کسی هست که بدونه چی شد که اینجوری شد؟! من از کِی عوض شدم؟! اصلا فرق کردم؟!
تصمیم گرفتم مِن بعد پای همه پست هام رو با لبخند امضا بزنم :)
لبخند :)
موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۸/۰۳/۱۴

نظرات  (۱۵)

از وقتی با واران آشنا شدی اینجوری شدی :دی
شبا دیر میخوابی :دی 
بازم بگم ؟!:))
فعلا برم سحری بعد از نماز اگر اینترنت همراهی کرد ، برمیگردم :))

سلام بر لبخند قشنگ خدا 💙
پاسخ:
الکی گردن نگیر خودم سابقه دارم :)) 
نوش جان.

علیک السلام ❤
من حس می‌کنم نسبت به دفعه‌ی قبلی که دیدمت، خیلی فرق کردی، یه جوری عاقل‌تر و پخته‌تر و خانوم تر شدی. اصلا این بار خنده‌هات هم فرق داشت برام.
یه جور عجیبی دلنشین بود. 
پاسخ:
آره خودمم حس میکنم جدیدا جدی تر میخندم :)
یعنی خانوم تر شدن خوبه؟!
الان حس میکنم باید ذوق مرگ شم ^__^
سلام :)
همین لبخند یه تغییره قشنگه
پاسخ:
سلام :)
یاخجیسیز؟!
امیدوارم.
سلام
من که الان رسیدم پس نمیدونم از کی تغییر کردید، اما لبخند به همه میاد، اگه اینم یه تغییره، تغییر قشنگیه :)
پاسخ:
نمیشه بهش گفت تغییر، فقط امضاست. :)
۱۴ خرداد ۹۸ ، ۲۲:۱۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خب هممون گاهی خوبیم گاهی هم بدیم. ناراحت نشو:-)
پاسخ:
چشم :)
ناراحت نیستم حورا، دنبال یه راه مطمئنم برا شروع.
من این تغییرای که دلیلش بزرگ شدنه رو دوست دارم؛)
پاسخ:
کجایی تو دختر؟!
میدونی بزرگ شدن همیشه هم خوب نیست. :)
حس نمیکنی این عادیه هلما؟ همه‌ی آدم‌ها که همیشه تو هر شرایطی خوب نیستن، هستن؟
پاسخ:
همینطوره فرشته جانم :)

۱۹ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۵۰ نیلوفر زیبا
تغییرات در خلق و خو هم متل تغییرات د ر بقیه ابعاد زندگی کاملا طبیغی و جز روال زندگی است و باید آنرا یا آغوش باز پذبرفت :)
پاسخ:
بله :)
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۲۵ دچارِ فیش‌نگار
عجب
پس بزرگ شدی رفت
پاسخ:
عه معنیش بزرگ شدنه؟!
۲۲ خرداد ۹۸ ، ۰۸:۰۵ دچارِ فیش‌نگار
مطمئن نیستم :)
پاسخ:
میگم بزرگ شدن به من نمیاد. :))
۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۴۷ روناک رخساری
چقدر این بچه ها خوردنی هستن
پاسخ:
یه خوشمزه ایه تا نداره :)
سلام و درود هلما خنوم عزیز

توجه : این نظر تخصصی یک روانشناس نیست و تنها بخاطر تجربه و مطالعه ام و خوندن چند ماهه ی نوشته هات هست

در زندگی یکسری حوادث و اتفاقات هست ک بدون اینکه خودمون متوجه بشیم در ضمیر خودآگاه و ناخودآگاهمون تاثیر خودش رو میزاره و من فکر میکنم بعد از مرگ مهدیه خانوم (روحش شاد) این اتفاق برات رخ داده . شما (بزرگ شدن) اسمش رو گذاشتی ولی من (خفه شدن کودک درون) اسمش رو میزارم
امیدوارم ک لبخند مهمون همیشگی لبهات باشه

پاسخ:
نمیدونم چرا نسبت به شما یه حس آشنایی دارم. :)

رفتم پست های این چند وقته رو خوندم چقدر تلخن :|

هوووم راستش رفتن مهدیه برام غم خیلی بزرگیه، حس میکنم هنوز هم کنار نیومدم باهاش.....
مرسی چه آرزوی قشنگی *__*
بچه ها شیرنی زندگی ان دیگه
پاسخ:
آره همینطوره :)
۲۴ خرداد ۹۸ ، ۲۲:۳۲ آرمین جی اف ایکس
موفق باشی
پیش ما هم بیا
پاسخ:
:)
۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۱:۳۳ حسین بنی علی
حتی اونجایی که میگفتی خیلی ترسناکه بعد لبخند مزاشتی؟ بس کن...

خنده الکی، حس الکی میاره، حس الکی طرفتار الکی هم میاره... خودت باش، همونطور که مینویسی و دوست داری منتشر کن.
پاسخ:
هیچ چیزی غیر خودم نیست :)
هیچ چیز الکی وجود نداره.
لبخند جزئی از منه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">