"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دنیای قشنگِ واقعا قشنگ

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۲۶ ب.ظ

محمدامین ما بچه تر که بود، در جایگاه استفاده از "با کمال میل" به اشتباه میگفت: با کمال مِهر. الان که بزرگتر شده میگه: "با کمال مهر" قشنگتره حتی. مفتخرم عرض کنم موافقم باهاش.

موافقين ۱۲ مخالفين ۰ ۹۸/۱۱/۱۶

نظرات  (۱۳)

۱۶ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۲۰ دچارِ فیش‌نگار

تازه دقت کردم به قالب

آسمون آبی

ابر زلال

 

لایک سبز :)

عالی+

++ منم باهاش موافقم

پاسخ:
قالب رو آقا رامین زحمت کشیده درست کرده. :)
منم الان که دقت میکنم متوجه میشم قالب وبلاگم خیلی شبیه خودمه هیچ وقت نپرسیدم چرا این شکلی درست کرده.!

+ خوبه :)

سلام و درود پری عزیز 🌹

 

 امیدوارم ک حالت خوب باشه خانوم ! 

 

خدا برا پدرومادرش حفظش کنه (انشااله)

همینطور برای عمه خانوم نازنینش 

 

شاد و سلامت باشی

 

پاسخ:
سلام وقتتون بخیر جناب جانان :)

سلامت باشید، ممنون خوبم😊

خیلی خیلی ممنون ^___^

شما هم شاد و سلامت باشید کنار خونواده محترم.
۱۶ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۴۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

چه بچه باکمالاتی^_^ ماشاالله

پاسخ:
مرسی :)
لابد به عمه اش رفته😋

منم از این به بعد میگم با کمال مهر پس حالا که یادمون دادی:)

البته اونجایی که واقعا مهری بود؛)

پاسخ:
آفرین به تو که یه عالمه خوبی :)
دقیقا..

 آخیییی چه قشنگ:)

چه کلمه قشنگی 

:)

من موافقم باهاش 

 

پاسخ:
انگاری که از اعماق وجودت اعلام موافقت کردی :)
مرسی...
۱۹ بهمن ۹۸ ، ۱۱:۳۵ بانوچـه ⠀

با کمال مهر... واقعا قشنگه

پاسخ:
آره خیلی قشنگه :) مثل توو

سلام و درود پری عزیز

 

داشتم کمی ب کاغذام سروسامون میدادم ک با مثنوی شبانه از سرفراز جان (چاپ نشده) نمیدونم چرا بیادت افتادم ک آیا پری هنوز شب زنده داری میکنه ؟

امیدوارم ک کم شده باشه 

.... 

شب پر از بیداری و دلتنگی است
شیون عطر گل از بی رنگی است
شب پراز شیدایی پروانه هاست
زخم خوردن از خود و بیگانه هاست
میشود بی چتر از باران نوشت
گریه شد از زخمهای سرنوشت
میشود با زخم گم شد در غبار
مثل اهویی غریب و زخم دار
شیون یاد شقایق هاست شب
فرصت دیدار عاشق هاست شب
شیشه های سرد شب بشکستنی ست
انکه می آید همیشه رفتنی است
روشن از دلتنگی ماه از شب
تا عبور از خویشتن راه است
.....

شاد و سلامت باشی

پاسخ:
سلام و وقت بخیر جناب جانان :)

شاعر اردلان سرفراز؟! (اطلاعات در حد ویکی پدیا)
سعی میکنم بچه خوبی باشم، بعضی شب ها نمیشه. پریشب رو که کلا حس خواب نبود، دیشب هم بیدار شدم برف نگاه کنم که مبادا تا صبح روز زمین نشینه و لذت نبرم از دیدنش. (همینقدر کوچولوطور)

چقدرم قشنگه شعرشون😍 
مرسی :)

ممنون به همچنین.

سلام و درود پری عزیز 

 

همینکه سعی ت رو میکنی خودش عالیه ! بچه ی (ته تغاری) خوبی هستی هم شکی دَرِش ندارم قیز ! 

 

اردلان خان نـه ! پری جان این بخشی از یک قصیده ی بلندیست بنام «شبانه»از پسرعموی اردلان ـ افشین سرفراز ک اونم شعر میگه 

این قسمتش رو ننوشتم ک فکر کردم احتمالن شنیدی !

 

فارسه ب خدا شکایت میکنه میگه :

خدایا !!

مهندس ، ترک

دکتر ، ترک

وکیل ، ترک

رئیس جمهور ، ترک

رهبر ، ترک

آخه این چ وضعیه ؟

خدا میگه : جبرئیل !!

بالا باخ گور بو اوغلان نمنه دیرمن فارسی باشارمیرام😂😂

 

دلت شاد و لبت خندون



برگرفته شده از aitak.blog.ir

پاسخ:
سلام... وقت بخیر جناب جانان عزیز 

مرسی بابت تشویق و تعریف، ممنون :)

آهان نشنیده بودم، خلاصه که دستتون درد نکنه خیلی خوبه.

😂😂😂😂
ای وای الله :)))
ولی واقعا خیلی باحاله ها فکر کنم بریم مریخ هم اونجا یه تُرک پیدا میشه. :)
سلامت باشید، دلتون شاد و تنتون سلامت :)

وبلاگ نانازی هم هست :))

منم موافقتم رو اعلام می‌دارم.

پاسخ:
خیلی خیلی ممنون بابت اعلام موافقت :)
بچه بدونه آقاگل هم موافقه ذوق میکنه. 

درست میگه خیلی قشنگ‌تره :دی

اجازه هست از ابداعش ما هم استفاده کنیم؟

پاسخ:
آره ^__^
حتما، عمه اش اجازه رو میده. :)

به به :)

پاسخ:
😊😊😊
۲۷ بهمن ۹۸ ، ۰۱:۱۴ گندم فراهانی

چه به دلم نشست 😍👌

 

 

پاسخ:
عزیزم :)
خیلی از خوب😊
۲۸ بهمن ۹۸ ، ۱۰:۳۱ آموزش فروشندگی طلا و جواهر

سلام خیلی جالب بود منم موافقم 

پاسخ:
سلام..
چه استقبالی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">