"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بهمن امسال

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۱۵ ق.ظ

الان بیست و نهم بهمن ماه است و به این معنی است که من وارد بیست و شش سالگی شدم، بیست و شش سال و یک روز، بیست و شش سال و دو روز تا، تا هروقت که خدا بخواهد. امشب یک پری بودم با دو کیک. با این فکر که زنداداش سرش شلوغه، وقت نمیکنه کیک بپزه خونواده کیک سفارش داده بودند، غافل از اینکه زنداداش قصد سورپرایز داشته. مثل همه روزهای تولد سالهای قبلم متفاوت با روزهای دیگر گذشت... مرسی از دوستای گلم که تبریک گفتن. مرسی از دوستای گلم که تبریک نگفتن. کلا مرسی از همه اتون که هستین. مرسی از دوستایی که یادشون بود و تبریک گفتن، مرسی از دوستایی که یادشون بود و تبریک نگفتن، مرسی از دوستایی که یادشون نبود. همه اتون برام محترم و دوست داشتنی اید. با همه بدیها و خوبیهای زندگی، بازم دوستش دارم. دنیا جای خیلی مزخرفی هم نیست، شایدم هست ولی خب باحاله. سختی ها هم جذابن، هیجان هم خوبه. دیروز تقریبا تو این حوالی، دم دمای صبح حین اذان صبح دنیا اومدم. مامان جونم ببخش که شب تا صبح درد کشیدی تا منِ ناخواسته(تقصیر خودتونه) رو بعد از نُه ماه نگه داشتن تو بطنت بفرستی به این دنیای پرهیاهو. مرسی ماماها و پرستارای عزیزی که حتما بخاطر دنیا آوردن من نتونستین سحری بخورین و روزه بدون سحری گرفتین.

تو سال جدید زندگیم حرفی، توصیه ای، نصیحتی داشتین خوشحال میشم بیانش کنید.

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۸/۱۱/۲۹

نظرات  (۱۲)

پریِ بیست و شش ساله🌹

تولدت مبارک بالام جان 😘

 

ان شاءالله کلیییییییییییی اتفاقات خوب تو این سال جدید! برات رقم بخوره 🌸🌸

پاسخ:
مرسی محبوبه جانم❤❤

انشاءالله🌹🌹 ممنون عزیزم حال دلت خوووب باشه همیشه. :)
۲۹ بهمن ۹۸ ، ۰۸:۱۷ میرزا مهدی

تولدت مبارک دختر گلم

پاسخ:
ممنون میرزای مهربون :)
"م" مالکیت خیلی خوب بود چسبید. 
۲۹ بهمن ۹۸ ، ۰۸:۳۷ دچارِ فیش‌نگار

هر کس که نهاده است به این خانه قدم را
از خاطر خود برده همان ثانیه غم را

 

* امیدوارم سالیان سال در کنار خانواده ی خوب و شیرین خود شادکام و خندان باشیدان 🌹 🌷 🥀 🌼 🌸

پاسخ:
آره بابا غم رو باید فراری داد. :)

* انشاءالله... سلامت باشی دچار عزیز. ممنون ممنون.🌹🌹

ترانه تولدت مبارک محمد نوری تقدیم به شما ...

دوست نداری نوری رو تولدت مبارک علی مولایی تقدیم شما ...:))

به هر حال تولدت مباررررک ...

پاسخ:
خیلی هم خوووب😍
اصلا برم جفتشو دانلود کنم به عشق خودت :)
ممنون یاقوت جانم.❤

تولدت مبارک رفیق زیبای من ^_^

خوشحالم که تو زندگیم با تو آشنا شدم تا تو این دو روزه‌ی دنیا یه رفیق ناب داشته باشم :*

تولدت مبارک چشم زمردی جان 😗❤

پاسخ:
ممنونم فرشته جانم❤❤
عزیزم، داشتن تو برا هرکسی آرزوعه، مرسی که هستی :)
ای جون دلم😘❤

سلام

تولدتون مبارک

 

خوبه که به فکر پرستارا هم هستین:)

 

توصیه: قالب وبلاگتونو عوض کنید:)

پاسخ:
سلام...
وقت بخیر استاد احسان 

ممنون سلامت باشید. :)

بله بله دختر خوبی ام😊😊

+ دو روز بیان کلا مشکل داشت، فکر کنم الان قالبم خوب نشون میده. :)

تولدت مبارک :)

گفتی روزه بدون سحری، یاد ماه رمضون‌های زایشگاه افتادم. حتی یه شب به خاطر رفتار بد پرسنل با دانشجوها (یعنی بنده) که نذاشت برم افطاری بخورم و الکی می‌گفت بالاسر مریض باش، گریه هم کردم! بهم برخورده بود که مگه من برده‌شم اینطوری می‌کنه؟

یااادش بخیییر باااد.

 

ان‌شاءالله عاقبت بخیر شی(م) :)

پاسخ:
ممنون تسنیم جان :)

عزیزم.. چه کادر مزخرفی.! بچه دنیا آوردی تسنیم؟! حتما خیلی باحاله ^__^
یادش بخیر... الان خاطره شده. :)

قربانت.. انشاءالله :) 
۲۹ بهمن ۹۸ ، ۲۳:۱۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

موقع خوندن پست، حس میکردم با یه آرامش خاطر و حال خوب و لبخند نوشتی:-) یعنی اینجوری منتقل میشد بهم.

حال دلت خوب باشه و بس:-)

پاسخ:
حست کاملا درسته *__*

ممنون عزیزم... حال دل همه امون خوب باشه انشاءالله. :)

🌹 🎈 🌷 🎈 🌹 🎈 🌼 🎈 🌹 🌸 🎈 🌹 🎈 🌼 🎈 🌹 🎈 🌷 🎈 🌹

تولدت میارک باشه پری جان !🤍

انشااله ک همینطوری الکی الکی بشی صدساله قیز ! 

از خدای مهربون از ته ته دلم سه تا G برات آرزو میکنم (دارم) Gesndheit (گِزوندهایت) سلامتی ک گرانبهاترین هدیه ی الهی ست

Glück (گلُوک) شانس ، بخت و اقبال چون سزاوار و لایقش هستی 🤍

Geld (گِلد) پول و ثروت ک بخشندگی رو خوب یاد بگیری ک از صفات باری تعالاست و وقتی یادش میگیری با خودش آرامش میاره 🤍 (آرزوهام چند وجهی ست) 😄

🎈 🎈 🎈 🎈 🎈 🎈 🌹 🎈 🌹 🎈 🌹 🎈 🌹 🎈 🎈 🎈 🎈 🎈 🎈 🎈

https://www.youtube.com/watch?v=S1A2nnhavJk

 

 

پاسخ:
سلااااام...
خیلی خیلی ممنون جناب جانان عزیز.😊
ممنون، چطور دعا کنم همه شما دوستان خوبم تولد صد سالگیمو تبریک بگید. :))
ای جان سه تا  G ، خیلی هم خوووب.
خب از اونجایی که خدا مهربون و بخشنده است امیدوارم صدا شما رو که از ته دل هست رو بشنوه. :)
بازم ممنون سلامت باشید. :)
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
آی بری باخ رو هم که باید رقصید باهاش :)) 
اصلا تولد بدون آهنگ نمیشه. مرسی😊

بچه؟ زیااااد :)

خیلی باحاله :)

پاسخ:
به به 😍😍
خیلی هم خوووب *___*
خداقوت تسنیم خانووم. :)

سلام :)

یادتون باشه اولین نفر پست رو خوندم و آخرین نفر (احتمالا) تبریک تولد امسال رو می‌گم. این تبریکه جریان داشت واسه من که انقدر دیر شد. با عرض پوزش بیات شده‌اش رو قبول کنید :))

تولدتون مبارک :) 

با آرزوی برآورده شدن همه‌ی آرزوهای قشنگ کامنت‌های بالا برای شما :) 

پاسخ:
سلام...
ای جانم مرسی مرسی ^___^
یعنی چه جریانی میتونه باشه؟! (اصلا هم فضول نیستم😂😂)
چه حرفیه خواهش میکنم، خیلی هم عالیه لطف کردی شما. :)
ممنونم😊😊
خیلی ممنون، دلت شاد و تنت سلامت. :)

وای خیلی شرمنده ام با معذرت خواهی حل میشه

واقعا این مشغله سربازی از عادی زندگی کردن منو انداخته ببخشید

تولدتون خیلی مبارک ان شائ الله 126 ساله بشید

واقعا یه لحظه فهمیدم گفتم امروز چندمه دیدم 9 اسفنده خیلی

افسوس خوردم ...

ان شائ الله هر جا هستید ساغ سلامت باشید

پاسخ:
سلام...
خوبین؟! :)
چه حرفیه خواهش میکنم، ممنون بابت تبریک تولد ^__^
اشکالی نداره پیش میاد، انشاءالله بسلامتی و به زودی همه برنامه ها طبق دلخواتون پیش میره و سال بعد سرموعد تبریک میگید. :)) مرسی بابت دعا قشنگتون.
عوضش تولد شما رو فراموش نکردم من. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">