"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بی نظمی

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۰۸ ق.ظ

صفت "رُک بودن" رو به جان خریده‌ام و در میدانِ بزرگ کلمات و بیانِ گفتنی ها میتازم. شاید بعد از گفتن: "جنگ اول به از صلح آخر" شروع شد، شروعی شعاری. شعارهایی که موفق شدن از ذهنم عبور کرده و برسن به زبانم و اینگونه مسئولیتِ صیانت ازشون میافته بر دوشم و یادداشتشان میکنم. درموقعیت های مشابه پلی بک میزنم و مرور میکنم شعارهام رو، شاید بشه بهش گفت: تکرارِ اجباری. تکرار از دروغ هم حقیقت میسازه حتی، حقیقت دست سازِ خطرناک. بله تکرار یه آدم خودساخته تحویل جامعه میده، یه ربات دلخواه، البته که نقش جامعه و آدمها در این خودساختگی هامون غیرقابل انکاره... و وقتی میرسم به زندگیم که در لحظه اتفاق میافتد و هر آن امکان ابطال هر قانون نوشته و نانوشته ای درِش بعید نیست بهم میفهمونه که زندگی یه "شوخی خزه".

به قدرت "ذات آدمی" فکر میکنم، یعنی میتونه طی یک حرکت انفجاری، انتحاری ببرتمان به "تنظیمات کارخانه". واقعا برنامه پیش فرض متفاوتی روی هرکداممان نصبه؟! چقدر موجودات پیچیده ای هستیم ما.!

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۹/۰۱/۲۰

نظرات  (۱۰)

یک روز فکر می‌کردم اشرف مخلوقاتیم. جالبه‌ها. الان چی اما؟ از عرش به فرش رسیدیم و اسیر یک ویروس شدیم. تازه بعضی‌هامون متوجه می‌شیم که این زندگی هم یک شوخی ساده است. به قول ملت شاید ما ساختۀ ذهن یک کودک ده ساله‌ایم. :)

 

پاسخ:
این ویروس هم بالاخره یه وری میشه ولی خب این از شوخی بودن زندگی کم نمیکنه. :)
شاید هم کودک شش ساله.!

صفت رک و صادق بودن همیشه برام دردسر ساز بوده مخصوصا وقتهایی که حق صدردصد با من است، گاهی فکر میکنم یک آدم کله خر در من زندگی پیچیده ای دارد  :))

پاسخ:
میگم میبینی چه جالبه درونمون چندین آدم زندگی میکنه؟! 
قسمت اول کامنت جانان رو هم بخون لطفا :)

منم باورم نمی‌شه که این چرخه و زندگی طبیعی باشه. به نظرم یه دفتر نقاشیه که هر کی از راه می‌رسه یه رنگی بهش می‌پاشه و می‌ره.

پاسخ:
حس میکنم تشبیه تو درستتره.!
همین بوم یا دفتر نقاشی میتونه خوشگل هم باشه. :)
یا یه عالمه زهرا 2 ساله از ناکجاآباد.

انسان های پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی. 

پاسخ:
بله بله پیچیده و در عین حال ریز و کوچولو :)

سلام و درود پری خانوم عزیز 🌹

 

بی شک این رُک گویی همراه خودش داستانهایی رو در ذهنت ثبت میکنه ک سالها بعد موجب تلخند روی لبهات میشه (گوشه ای از پازل زندگی)

خوشا بحالت(ون) ک تو این سن ب این اندازه از درک رسیدی(ن)

ک فهمیدین زندگی فرصت کوتاهیست

قبول دارم ک گاهی خز میشه و میدونی ک گاهی هم شیرینی خودش رو داره ! 

 با تعمق اگر ب تصویر (اگر اشتباه نکنم منظومه ی خودمونه) خیره بشی خیلی زود متوجه میشی این عظمت یکی از میلیاردهاست ، پس منِ (آدم) با اینهمه فهم و اختراع و .... و ادعا  کجا قرار دارم ؟

.... و ب این نتیجه میرسی ک نانو مولکول هم حساب نمیشی ! 

(با پوزش) ما آدما (بلا نسبت دوستان)هیچ گ..ی نیستیم و اشرف مخلوقات دروغ بزرگیست ک یادمون دادن برای تسلط (بر طبیعت و جانداران دیگر) دوست روانشناسی میگفت : ما ایرانیها نسبت ب پند ضدضربه شدیم و .....

وگرنه بزرگان ادبیات ما ب صد روش سعی کردن حالیمون کنن، خیام بنده ی خدا نزدیک ب هزار سال پیش بهمون گفته 

این نقد بگیر و دست از آن نسیه بدار

کآواز سخن شنیدن از دور خوش است

اما کو گوش شنوا !

حقیقتش من توی دهه چهارم زندگیم ب این نتیجه ک شماها دارین بهش اشاره میکنید ، رسیدم و شروع کردم بخونه تکونی !😄

با طبیعت و جانداران دیگه مهربونتر شدم (درخت گردو م داره میشه سی سالش)🤍

دَمِ همه ی اونایی گرم ک بعد از فهمیدنش در راهش قدم بردارن !

منظر پست بلندتری بودم 

یاد طویله نویس همشهریت (دُردونه) افتادم جاش خالیه !

 

شاد و سلامت باشی الهی

پاسخ:
سلام :)
 از آخر به اول جواب بدم تنوع هم میشه. ^__^
اول اینکه همین امشب دوتا کامنت خوشگل و خوشمزه خصوصی از دُردانه جان داشتم. ماجرا همون دل به دل راه داره و ایناا...
و جالب اینکه قرار بود طویله نویسی شه ولی ترجیح دادم به جاش همون یه عکس از منظومه خوشگلمون بزارم، البته که یه مخاطب باهوش و باحالی(جناب جانان) میومد تو کامنت ها ارتباط تصویر و پست رو شفاف کنه. :)
یه چیز جالب از یافته هام رو هم بگم؟! یه تعدادی هم هستن درمقابل فهمیدن مقاومت میکنن که اینا دیگه تهشن.😨
پازل های زندگی عجیب، عجیب و غریبن...
آره زندگی شیرینی هاش هم زیاده اتفاقا از جذابیت های زندگی هم تنوع و تضادهاشه.
ممنون بخاطر کامنت قشنگتون جانان عزیز. :)
مرسی مرسی😊

👍😋

پاسخ:
:))

لازمه بگم با خوندن زندگی یه شوخی خزه چه پوزخند دلربایی زدم؟ 

 

پی نوشت: اولین قدم نامبرده در جهت بازگشتش به این مکان را تبریک عرض میکنیم. 

پاسخ:
پوزخند دلربا نوش جانت باد خواهر. :))

پ.ن: به به ببین کی اومده اینجا ^___^ صخی اومده، چی چی آورده :)
سرافرازم کردی قیز، باحال، قشنگ، استاد بزرگ هیپ هاپ.

می‌دونی؟ دیگه حتی داره از خز بودنم رد میشه این شوخی. کاش می‌شد این پارتشو بلاک اند ریپورت کرد...

پاسخ:
عزیزم شما یکم آرامشت رو حفظ کن، یه نفس عمیق و یه لیوان آب پرتقال خوشمزه لطفا.
[وی با نظرت موافقه و میخواد اول هر آنچه در پاراگراف بالا برات نوشت رو اجرا کنه و بعد بلاک اند ریپورت.]

مغز گستره زیادی داره و بستگی داره چقدر به کار بگیریمیش

پاسخ:
بله همینطوره. :)

سلام با تشکر از وبلاگ خوبتون خیلی مفید بود امیدوارم همیشه موفق باشید

پاسخ:
ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">