"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

چون نویسنده اش مرض داشت

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۰۶ ق.ظ

جوابم برا سوال آقاگل بود که پرسید: بنظرت چرا کاکرو هیچ وقت نتونست سوباسا رو شکست بده؟!

پشت یک چیزهایی واقعا هم هیچ منطق خاصی وجود نداره، حتی پشت برخی نفرت ها و دوست داشتن ها و ...

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۹/۰۱/۲۶

نظرات  (۱۳)

ایول پسر، دقیقا همینه 👌

پاسخ:
بله :)
ایول دختر درستتره حتی :))
۲۶ فروردين ۹۹ ، ۰۷:۰۷ کوچه ی سبز ...

وافعا

پاسخ:
اوهوم :)

بله خیلی چیزای خیلی مهم حکمشون دلیه.

پاسخ:
بله واقعا همینطوره :)
دقیقا مرض داشتن هم میتونه دلی باشه، شاید با کاکرو حال نمیکرده نویسنده. :))
۲۶ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۰۱ دچارِ فیش‌نگار

صحیح

پاسخ:
بله دیگه😊

نویسنده‌ی فوتبالیستا مرض داشت یا نویسنده‌ی این پست؟ D:

پاسخ:
شنونده(خواننده ) باید عاقل باشه و تشخیص بده. :)

دیگه می‌خواستن بگن سوباسا خیلی قهرمانه!

خو قهرمانا هم گاهی باید شکست بخورن :(

پاسخ:
همینقدر لج درآر واقعا. :)

اصلا اسم پدر پسر شجاع چی بود؟:)

پاسخ:
اگه برا دانشجوهاتون اینجوری سوال طرح میکنید که باید بگم: خدا به دادشون برسه. :))
اتفاقا یکی از جالبترین اسم گذاری های تو کارتون بود که "پدر پسر شجاع" صداش میکردن.

ای جانم خانم :)

چرا من همش فکر میکردم شما آقا هستید  :)) 

پاسخ:
توصیه میکنم یه نگاه به کامنت حریر هم بندازی و اینکه والا اینجا از اسم و لحن و صدا بگیر تا ... همه چی دخترونه است که. :))

نظرم خودمم بگم. من فکر می‌کنم نویسنده و کارگردان اون انیمه هیچ درکی از فوتبال و فلسفۀ فوتبال نداشتن. اینکه فوتبال درسته که یک مبارزه است. اما توی این مبارزه یک وقت‌هایی هم باید زمین خورد. یک وقت‌هایی هم باید شکست رو پذیرفت و دوباره از نو پا شد. من روزی عاشق فوتبال و میلان شدم که سه صفر از لیورپول پیش بودیم و به یکباره باختیم. 

پاسخ:
همیشه با شنیدن حرفات درمورد فوتبال حس میکنم فوتبال خیلی شبیه زندگیه.!
دقیقا همینه و بخاطر همین همیشه لجم میگرفت.

آره. ما آدم‌ها گاهی کلا از منطق دور می‌شیم...

 

پ‌ن: مگه هلما هم اسم پسرونه‌اس که اشتباه گرفته شه؟ :))

پاسخ:
البته نمیشه هم همیشه منطقی بود. :))

پ.ن: دوستمون جواب بده ببینیم چجوریاست. :))
۲۶ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۱۲ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

بنظرم چون سوباسا قهرمان بچه ها بود. نباید کسی شکستش میداد!

پاسخ:
این نظریه نمیدونم از کجا سرچشمه میگیره ولی هرچی هست خیلی بده. 
مثل عادت دادن ما به نمره 20 تو زمان مدرسه است که تهش هم تاثیرات مخربی در پی داشت. 

اتفاقا به نظرم بعضی از قهرمانان رو حتی باید کشت. قهرمان تو کارتونت بمیره بعدها که قهرمان فرضی تو ذهنت شکست بخوره یا هر چی. می‌پذیری که نشد مثلا یا هر چی! خواستم مخالفتم رو با کامنت بالا اعلام کنم فقط :/ 

اگه فوتبالیستا رو مثل پایتخت و .. ادامه می‌دادن شاید به مرور زمان سوباسا هم شکست می‌خورد؛ چون بالاخره یا مرض نویسنده‌اش خوب می‌شد یا می‌مرد یکی دیگه جای اون می‌نوشت.

پاسخ:
موافقم باهات :)
همیشه صفر و صدی، سیاه و سفید مطلق مشکل ساز میشه به مرور.
معلومه خیلی رفته رو مخت ها :))

سلام

چون خودم حرفه ای دیدم سوباسارو

 

یکبار شکست داد کاکرو

 

 

جالب اینکه اکثرا طرفدار کاکرو  بودن

 

پاسخ:
سلام :)

چه باحال..
دوستان اتاق فرمان اشاره کردن قسمت آخر هم مساوی شدن. :)

بله بله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">