"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

از زیبایی‌هامون

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۰۷ ق.ظ

نمیخوام از چشمان زاغ و ابروان مشکی که ندارمشان حرف بزنم، اصلا بیایید دقایقی نهایت دو متر کشیدگی و چند ده کیلو گوشت و هر آنچه نقش و نگاری به روی این جسم است رو فراموش کنیم. از زیبایی‌هایی بگوییم که حال روحمون رو خوب میکنه و گام قابل توجهیه برای دوست داشتن خودمون. راستش رو بخواهید دوست دارم کلکسیونی از زیبایها پیدا کنم، شاید زیبایی برازنده من است ولی هنوز کشفش نکردم. بولدترین زیباییِ خودم که در حال حاضر حضور ذهن دارم "صراحتِ بیانه".

موافقين ۱۲ مخالفين ۰ ۰۰/۰۱/۲۳

نظرات  (۱۹)

من خیلی صراحت بیان تو شما ندیدم

پاسخ:
و یکی از ویژگی‌های فضای مجازی اینه که "تمامِ ما رو یکجا نشون نمیده". 

زیبایی برازنده تو عشق به خانواده‌ست.

پاسخ:
آره یکی از زیبایی‌ها موهبت‌های بزرگ و مشترک منو تو هست. ^__^
مرسی که روش تاکید کردی و حال منو خووووب :)

اصلا زیبایی های ظاهری که ارزش زیادی ندارن 

زیبایی ظاهری رو هر کسی میتونه نهایتا با دو تا عمل زیبایی به دست بیاره 

اصل همون زیبایی های روحی یا باطن افراده 

من اگه بخوام بگم مهربون بودنه!

پاسخ:
موافقم :)
هرچند من استاد کشف کردن زیبایی‌های ظاهری‌ای هستم که حتی خود شخص خبر نداره از این زیبایی.
چقدر خوووب مهربون بودن، قدر بدونید پس :)

ولی با شخصیت بودن و مهربون بودنتون مشخصه

پاسخ:
مرسی مرسی نظر لطف شماست. :)
و زیبایی‌های خودتون؟!

آروم و دوستدار خانواده‌ :)

پاسخ:
به به ^___^
حتی منم از پشت سیستم و دورادور که میبینم واقعا این دو زیبایی رو در وجودت حس میکنم. :) خیلی خوبه خیلی.

سلام و درود پری خانوم عزیز

 

زیبایی‌ چشمگیری ک از پری برای من توی نوشته‌هاش نِمود داشته مثبت‌نگری و امیدوار و دلخوش بودنش در زندگی (حتا از موضوعات کوچک) بوده ک موجب شده پری عزیزم کمتر غرولند بنویسه حتا اگر مثل اغلب آدمها دلش پُر باشه !

تا اینکه تصویرت رو دیدم و اولین چیزی ک نظرم روجلب کرد قبل از چشمای قشنگ زاغ‌ات ـ لبخند قشنگت بوده ! (آرزو میکنم ک لبخند مهمون همیشگی لبهات باشه)

خدای مهربون هم دل زیبا بهت داده و هم ظاهر زیبا ! 

ایامت قشنگ و پُر از خاطره‌های قشنگ باشه الهی پیشی خانوم!

پاسخ:
سلام و وقت بخیر خدمت جانان عزیز :)
به به دست رو چه خصوصیت خوبی هم‌ گذاشتین، یادآوریش هم حال خوووبی داره. ممنون بخاطر لطفتون، ممنون بخاطر نگاه ژرفتون، ممنون بخاطر حضور همیشگی و دوست‌داشتنیتون.
واقعیت اینه که این همه سماجت برای دلخوش زیستن یه دلیل داره اونم "زندگی کردن زندگیه".

ممنون واقعا. :) وااووو لبخند، آدما با لبخند قشنگترن :) 

دیگه دختر کوچولوتون کم‌کم لوس میشه، شما بزرگوارید و همیشه به این پری کوچک لطف دارین.
حال خوب من، نوشتن از دلخوشی‌ها دلیلش داشتن اطرافیان خوبه مجموعه بزرگی از خونواده و دوست و وبلاگ و... که همه شما از اعضای این مجموعه‌اید.

و زیبایی‌های جناب جانان چی هستن؟! البته سوای اکتیو و پُرانرژی بودن و مهربون و راهنما بودنشون. :)

روز شبتون پُر از حال خوووب.

البته من اینا رو برای شما گفتما ;)

پاسخ:
آهان :)))
شبیه هم هستیم که. :)

طناز بودن:))) 

پاسخ:
موافقم. بهتون هم مباد. :))

زیبایی‌ها رو دوست دارم. البته اگه این خودش یک زیبایی شمرده بشه! :)

پاسخ:
بله بله موافقم خیلی هم زیبایی جذابیه. :)

صداقت، بچه ها

پاسخ:
به به :)

شما لطف دارید:)

پاسخ:
😊😊
۰۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۹:۰۸ پیمان کرامتی

مهم نیست کلا

فقط با هرچی داری حال کن

اونقدر زود میگذره که یادت میره معنای واقعی زیبایی

پاسخ:
درسته :)
۱۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۳۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

مهربون و صبوری:)

پاسخ:
آه خدای من *___*

تو کلکسیونت «مهربانی»، «عشق به خانواده» و «لبخند کردن حال و هوای آدم‌ها» رو هم اضافه کن فرشته خانوم زمینی! ^__^

پاسخ:
آه قلبم.🤩
تو خودت مظهر زیبایی هستی با یادآوری‌های نابت :*

اون‌ها که گفتم درمورد تو بودها! :))

برای خودم آبی یواش بودن رو برمی‌گزینم! :))

پاسخ:
عزیزم.
آبی یواش قشنگی که خوشحالم بخاطر آشنا شدن باهاش و حالا داشتنش. :)

یادمه یه دوستی، مطلبی برام خوند که میگفت

اگر اندازه بند انگشت مشکلات و نازیبایی در این دنیا و در آدمها وجود داره بجاش هزاران موهبت و نعمت هم وجود داره که ما باید اون موهبات و اون نعمات رو ببینیم و ازش امید بگیریم

پاسخ:
چقدر خوب نوشته :)
حتی دنبالش بگردیم و پیداش کنیم.
مرسی که شمام برا من نوشتی.
۰۱ تیر ۰۰ ، ۲۱:۴۵ פـریـر بانو

قلبم برات... 💙

پاسخ:
عزیزدلم ^___^

ارامش بهترین چیزیه که میتونی داشته باشی

پاسخ:
آره خیلی :)

فقط خواستم اعلام حضور کنم و اینکه دلم برات تنگ شده

پاسخ:
ای جان دلم که.
منم منم ^____^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">