"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

مثل مُجرم‌ها که به صحنه جُرم برمیگردن. :)

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶ ب.ظ

وقتی یه کاری رو هی پُشت‌گوش میندازم، روبه‌رو شدن باهاش سختم میشه. شروع میکنم به فرار کردن، خجالت میکشم بخاطر به تعویق انداختنش و در نهایت دنبال بهانه میگردم تا سرپوش بذارم برا بی‌معرفتیم. دقیقا مثل الان با این تفاوت که غلبه کردم به این حسه و پنل وبلاگ رو باز کردم، اومدم بنویسم و بگم: اینجا بقدری خونه امن برا منه که بی‌معرفتیم رو بدون هیچ عذر و بهونه‌ای پذیرفتم ولی نمیتونم "دلتنگیم" رو کتمان کنم.

موافقين ۱۵ مخالفين ۰ ۰۰/۰۶/۲۰

نظرات  (۱۲)

خوش برگشتین :)

پاسخ:
ممنون *___*

بازگشت غرور آفرینتون رو تبریک میگم:) 

پاسخ:
مرررسی استقبال ^___^

و از اینکه همیشه همراه بنده و نوشته هام بودید ممنونم

پاسخ:
خواهش میکنم :) حتما که همراهی با نوشته‌های شما و بقیه دوستان برام لذت‌بخشه.

امیدوارم دلتنگیت اونقدری بشه که باعث بشه هر روز پست بذاری :دی

پاسخ:
انشاءالله :)
اینبار خودمم امیدوارم...

سلام

هر چند بسختی ولی در نهایت مورد عفو وبخشش قرار گرفتید:)

"بلاگرها به وبلاگ برمیگردند":)

پاسخ:
سلاااام :)
آخیش خدا رو شکر، مرسی بخاطر لطفتون استاد.
بله بله حتما😊
۲۱ شهریور ۰۰ ، ۱۱:۵۵ دچارِ فیش‌نگار

سه ماه غیبت موجه :)

ازنظر بروزرسانی میگم

پاسخ:
سلام :)
مرسی که همیشه جویای حالید.
انشاءالله شما دوستان هم چشم‌پوشی میکنید و موجه حساب میکنید. :))) مگه نه؟!
۲۱ شهریور ۰۰ ، ۱۶:۵۰ دچارِ فیش‌نگار

سلام و عرض ادب. بله حله :)

پاسخ:
سلام مجدد :)
خوبید؟! همه چی روبه‌راهه؟!
خب خدا رو شکر ^__^
۲۱ شهریور ۰۰ ، ۱۷:۱۲ دچارِ فیش‌نگار

ممنون به دعای شما و خیرخواهی تون.

انشالله که شما و خانواده محترم و پدرومادر و دوستان و آشنایان همه خوب و خجسته باشند :)

پاسخ:
مرسی مرسی :)
شکر خوبیم. 
میرم کم‌کم سراغ وبلاگها که بخونم :))

آه پری چه خوب گفتی.... هیشکی قد من نمی‌تونه احساس پشت این پست رو درک کنه...

پاسخ:
میدونم عزیزم.... هی میخوای باشیااا ولی خب هی نمیشه. یه خوددرگیری عجیب‌غریبیه...

🌹 سلام و درود پیشی خانوم نازنین

 

امیدوارم ک حالت خوبِ خوب باشه خانوم ،همینطور م... جان !

پری جان ی وقتایی میخای ـ نمیشه 

ی وقتایی هم نمیخای و میشه 

حکایتی ست و من و تو و ما کمتر درش مقصریم ، همینکه تو این دوران سخت ـ سلامتی ـ جای شکر داره ! 

 

مواظب خودت باش قیز 

شادی و سلامتی و آرامش برات آرزومندم 

پاسخ:
سلاام جانان عزیز :)
شکر خوبیم😊🌹

شما که چهارتا پیرهن بیشتر پاره کردین بگید چی شد که اینطوری شد؟!

چشم سعی میکنم.
مرسی، لبخند همیشگی مهمون لباتون.

پنش تومنتونو واریز کردن؟ :))

پاسخ:
بگم: جیب ما رو نزنن پنش تومن پیشکش چی؟! :))
۰۵ مهر ۰۰ ، ۱۶:۲۹ یاسی ترین

خوش برگشتی عزیزم 

همه ماها گاهی غیب میشیم و پیدامون میشه. هممون میدونیم هیچ جا وبلاگ نمیشه ♥️ 

 

 

پاسخ:
ای جان دلم.
الان که باز بعد مدتها پنل رو باز کرده و جواب مینویسم، روم نمیشه. :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">