"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

یک خودشیفته مینویسد!

چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۵ ب.ظ

خیلی حس و حال خوبی داره , وقتی کسی ک در حقت بد بود رو در حالتی میبینی ک , پشیمانی و ناراحتی تو چشاش مشخصه . شاید نتونی از ته دل بهش سلام بگی ولی همون لبخندی ک بویی از کینه نداره براش کافیه . اینکه اینقدی عاقل شدی ک فکر تلافی و تنفر رو تو وجودت راه ندی هم برا خودت کافیه ..

خوشحالم , نه بخاطر ب کرسی نشاندن حرف و اثبات کردن خود نه . خوشحالم بخاطر خودم . خوشحالم چون میتونم آرامش داشته باشم ... خوشحالم ک امروز ی حس خوب رضایت دارم . 

" روز عاشورا روز خوبیه برا فکر کردن "

موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۵/۰۷/۲۱

نظرات  (۱۴)

۲۱ مهر ۹۵ ، ۱۸:۳۵ ɐɹɐɓol •_•
هــ ـــوم :)
پاسخ:
واقعا اوهوم :)
عالیه
پاسخ:
خیلی عالی خیلی 
۲۱ مهر ۹۵ ، ۱۸:۳۸ دلارام 🌻
پستت خیلی آرامش داشت؛)
پاسخ:
آرامش داشتن خیلی دلنشینه . حتی ب فاصله پست هم ب دل میشینه :)
۲۱ مهر ۹۵ ، ۱۹:۴۸ آقای ژاندارم
بله
پاسخ:
:)
بله ..
اهوم (:
پاسخ:
اوهوم .
:)
۲۱ مهر ۹۵ ، ۲۱:۰۲ محمد حسین
جای منم یکم خوشحال باشید ثواب داره من خوشحال نیستم زیاد :)))
پاسخ:
امیدوارم خودتون از ته دل خوشحالی رو بچشین :)
اینطوری بهترتره .
عزیزم! همیشه عالی و خوب باشه حالت :*
پاسخ:
قربانت حریر بانو ! ایشالا حال همه امون عالی باشه :*
Afarin bar navisande in post:)))
پاسخ:
خواهش میشود :))
نویسنده ابراز خرسندی میکند.
Nafaset garam:))
پاسخ:
خیلی ممنون :)
آرامشتون مستدام 
پاسخ:
خیلی ممنون :)
واقعأ روزه خوبیه!
پاسخ:
خیلی خیلی !
و من چقدخوشحالم به خاطر این حال خوب و قلب مهربونت (-:
پاسخ:
جای خوشحالی هم داره ... خیلی ممنون :)
تو هم مهربونی فقط خوب نگاه کن ..
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۲:۲۱ امیر بهزادپور
حس مبهمی هست وقتی کسی که در حقت بدی کرده و ازش ناراحتی ، در موقعیت سختی ببینی. به هیچ عنوان نمیتونی متفاوت باشی..
:)
پاسخ:
میفهمم چی میگید ... روز ب این مهمی تاثیرش کم نبود . مهم اینه ک تونستم ..
:)
(-: یعنی چی خوب نگاه کنم؟
پاسخ:
یعنی این آرامش و خوشحالی مختص من نیس . تو هم باید برا خودت پیداش کنی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">