"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

اومدم دانشگاه تبریز وسایل داداش رو بدم بهش، گفتم یه دور هم تو دانشگاه بزنم چرا اینا همشون بچه ان؟؟

موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۶/۰۹/۱۱

نظرات  (۳۵)

۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۲:۳۵ مریــــ ـــــم
اخ گفتی
/همشوووون

77/78/79
خدااای من
به کجا داریم میریم
:))
پاسخ:
همشوووووونا :|

میترسم از روزی که با دانشجوی دهه هشتادی مواجه شم :))
به کجا چنین شتابان گون از نسیم پرسید دل من گرفته‌ زین جا هوس سفر نداری..
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۲:۳۷ جنابــــــــ دچار
من چی بایذ بگم پس؟! :))
پاسخ:
فعلا یه دلستر بخورید گلوتون خنک شه بعدش هم به کامنت OVe مراجعه نمایید :))
@ذچار
تو بایذ بگی چی شذ که اینجوری شذ!

:))))
پاسخ:
دچار درستتره :)) هی سوتی همش سوتی :))

@ دچار
جناب دچار تحویل بگیرید. :))
:|
گفته بودم اونجا ها نگردین
گوش نکردن :|
پاسخ:
کی؟؟ کجا؟؟
من بچه حرف گوش کنی هستم نگفتین، اصلا چرا نگفتین؟؟ :|| :))
میدونی یاد چی افتادم:|
داداش هم همش همینو میگه. تازه پارسال که دیگ گفتم نمیخوام اصن انتخاب رشته کنم, میگفت آره آره امسالو ول کن اصن بزار شاید تا سال بعد یکم فرق کردی:|
پاسخ:
ای جان دلم :)
خب دانشگاه دخترای گل و مهربون و پخته مثل تو هم لازم داره خب :)
آقا مشخص کن کدوم، سربازه یا کوچولوعه؟؟ :)) یحتمل بزرگتره :)
دلمو سوزوندی هلما:)) پیر شدم و دانشگاه نرفتم:)))

پاسخ:
عه چی چیو دلتو سوزوندم، ایشالا یه رشته خوب میری، اصلا رئیسشون میشی ازت حساب میبرن :))
آره به جان خودمم منم هی فکر میکنم خییلی پیر شدم از پس این بچه ها رو میبینم که میرن دانشگاه ://
پاسخ:
:))
همدردی خالصانه به این میگن :)
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۳:۳۰ هویجوری :)
آره بابا همشون بچن:))
این همه داریم درس میخونیم آخرشم باید بریم مهدکودک :/
یه زمانی میگفتن طرف دانشجوئه،میگفتیم اوهههه،چقدر بزرگه:)
پاسخ:
خیلی :))
الان بانو هویجوری بزرگسال محسوب میشن آیا؟؟ :)
والا، فقط حین عبور از خیابان مواظب باش آورین :)
البته مام شامل اون زمان نمیشیم، منظور تو زمان سیبیل و این حرفا بود. :))
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۳:۵۰ آقاگل ‌‌
شاید اشتباهی رفتی. از یکی بپرس
پاسخ:
:))))
آقاگل الان رسما میگید پیر شدم؟؟ :)
فعلا حواسم هست :))
بااین حال به شک انداختین منو :))
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۴:۰۶ شرف الدین
آخ آخ
منم وقتی میرم دقیقا همین حس رو دارم.
امسال وقتی دیدم متولدین 78 دانشجو شدند موتورم اومد پایین! :))
پاسخ:
:))) میگم اصلا دانشگاه دیدین رو برگردونین :)
معلومه افت فشار هم پیدا کردین :)))
والا چیه آخه:)
برای همینه من ادامه تحصیل نمیدم :)))
خداوکیلی صبر ایوب میخواد :)))



+
کامنت آقاگل :دی :)))
پاسخ:
:)))) فک کن همکلاسیات دهه هشتادیا باشن :))
بچه های خوبی ان :)

+
بیان یه آقاگل داره خب :)))
عه اینجا که جلوی ساختمون مرکزیه :) راستی از امروز دارن نمایشگاه "اتاق اسمان" امسالو تدارک می بینن . اگه میرفتین تو بچه ها رو میدیدن که دارن تلاش میکنن :) البته امسال شاید من نباشم . شایدم باشم :))
پاسخ:
آره :) داداش بازاچه است، غذاخوریه چیه اونجا بود، بعد منم یادم افتاد پارسال دقیقا همین روزا بود که اومده بودم خیریه شانسی یه آی پی زدم درست دراومد، نوشته بود که هجدهم به بعد شروع میشه و الان آماده سازیه، رفتم تو برا تجدید خاطره دوستاتون گویا برا نهار رفته بودن، واقعا واقعا برا یه هفته کار سختیه، حتی تصور اینکه مثل پارسال کنن هم میفهموند که همت خیلی خیلی والا میخواد. دم همه اتون گرم :)
حیفه از دست ندین، هر طوری شده براش وقت خالی کنید شمام که بهتر از من و بیشتر از من با حس اونجا آشنایی :)
منم به داداش تاکید کردم حتما بره :)
:)
والا واقعا خسته میشه آدم . ینی خالی میشه . سال پیش دکور مارو به اینجا رسوند تا تموم بشه ولی اصن اون حسه هیچ جای دیگه پیدا نمیشه :)
پاسخ:
من یه لحظه هنگ کردم فک کردم اشتباه اومدم تا این حد :))
همون حسه میارزه به کل دنیا :)
حتما بریداااااا
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۶:۳۲ جنابــــــــ دچار
@تد
اصلا باورم نمیشه ما هم اون موقع اینقدَری بوده هیکلمون! :))
پاسخ:
شما شاید اینجوری بوده باشه هیکلتون ولی انصافا دهه پنجاهی ها زمان دانشگاه ابهتی داشتنااا، از اون شلوار گشادا :))

تد(OVe) با شما هستن 
آره داداش بزرگه:)
شاخص "داداش" واسه اونه فقط:))
پاسخ:
:)
صحیح است :)
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۷:۴۲ ماهی کوچولو
اتفاقا خوبه سن بالاتر بری :)) همه هم ازت حساب میبرن یه جورایی هم از تلافی در امانی
+ امروز جوابای فیزیک اومد ^__^ هم اون پسره هم دو نفر که ازش تقلب کرده بودن جمیعا شدن چهار و خرده ای از بیست ^__^ البته خود پسره شده بود نیم :)) اون دوتا یه سوال رو از کس دیگه دیده بودن :دی ولی خب واکنشی نداشتن و خدا بخیر کنه ان شاء اللّه مثل من نقشه ی تلافی نریزن :/
پاسخ:
همینطوره :)
معلومه راضی ای 😛😜
نیم :))))))))
صداش بعدا در میاد. :)
فاجعه تر از اینکه الان یه دهه هفتادی داره دکتری رو تموم میکنه داریم مگه؟؟؟!
علاوه بر این قضیه نسل جدید رفته رفته دارن اب میرن! چقد همه کوچولو شدن آخه؟!
پاسخ:
وااااای نسرین جان آره :)
اینو وقتی فهمیدم که قرار بود تو همایش از دونفر با خودم سه نفر تجلیل شه، هی مسعود از دو روز قبل سماجت میکرد و خواهش که حین صدا زدنش بگم: آقای دکتر "مسعود" :))
متولد هفتاده! !
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۹:۴۲ ماهی کوچولو
دقیقا نگران صدایی هستم که بعدا در میاد :/ :))
نکبت سر شیمی نماینده است بخواد میتونه حسابمو برسه :( ولی ان شاء اللّه کینه ای نباشه :/ :)) ضربتی زد البته به کل کلاس ضربتی نوش کرد از یکی به نمایندگی کل :)) 
پاسخ:
این همه خاموشی شک برانگیزاننده :))
:))
باید تا اینجا حساب کار دستش آمده باشه :))
مسعود کیست؟
پاسخ:
یکی از بچه های فعال همایش :)
دکترا مهندسی کنترل میخونه، چون نمیخواستم با فامیلی بگم گفتم "مسعود" وگرنه آقای "س" هست :))
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۹:۵۵ ماهی کوچولو
خیلی :)) شایدم میترسه بیفتم رو دور لج :)) اتفاقات بدتری بیفته
شایدم چون میخواست تقلب نکنه به من چه کاری نکنه :)) 
پاسخ:
:))
به هرحال که همه موارد محتمله :)
تو آماده و با سلاح برو سرکلاس :)))
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۰:۰۳ ماهی کوچولو
:)) من شیرزنم از هیچی نمیترسم :)) [وی از شدت ترس تشنج طور میلرزد] :)) 
پاسخ:
منم پشتتم :))) [اون عرق پشت قفسه سینه هم بخاطر گرماست] :))
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۰:۳۰ ماهی کوچولو
:)) خیلی خوبی تو :)) :*
پاسخ:
بلی بلی خیلی :))
پررو کیه؟؟ به ما چه😆
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۰:۳۳ ماهی کوچولو
مام تو فامیل مون یکی هست متولد 73 داره برای کنکور دکتری میخونه من حس خیلی عقب افتادگی بهم دست میده می بینمش :)) 
پاسخ:
فدای سرت :)
منم امسال نشد برم ارشد :||
خودمونو همینجوری عشقه :)
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۱:۰۶ ماهی کوچولو
باز تو کارشناسی رو گرفتی من خیلی عقبم :/
پاسخ:
شاهکار کردم :))))
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۱:۱۵ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
دانشجوهای هشتادی خیلی هم خوبن D:
پاسخ:
پسرم چند سالته شما؟؟ :))
@
محمد خان کربلایی از نوع  غزنوی خان 
خیلی خوبن خیلی :دی 

پاسخ:
:))) عه افتخار آشنایی نداشتم ممنون :)
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۱:۱۷ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
من متولد سال هشتادم D:
تیر/هشتاد D:
ولی کلا ما حرف نداریم اصلا D:
پاسخ:
خیلی هم خوووب :)
بلی بلی برمنکرش لهنت :))
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۱:۲۷ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
خب پس دیدید دانشجو های 80 محشرن؟
پاسخ:
اصلا عالی :))
فقط سر مداد رنگی و دفتر سیندرلا و لاکپشت نینجا دعوا نکنید آورین :)
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۱:۵۱ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
خب شما ها سر سوباسا و بابا لنگ دراز و حنا و نل دعوا میکردید
حالا من که نه ولی اگرم باشن سر لاکپشتای نینجا و ... دعوا کنن حق دارن :)
پاسخ:
من عاشق آنشرلی و هایدی بودم ^_^
منم حق میدم. پس رو دفتر شما تصویر چیه؟؟ :))
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۲:۱۷ هویجوری :)
خانم دکتر دیگه شما خودت باید بدونی که بزرگی به سن نیست:))
پاسخ:
صحیح هویجوری جان :)
الان بزرگ جان دلیل حذف کردن بعد از چند ساعت انتشار پستات رو میشه برام شفاف کنی؟؟ :)
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۲:۳۴ هویجوری :)
همش به خاطر استوری اینستاگرامه,نمیخوام یوقت احساس کمبود کنم:| باید ثابت شه بیان هیچی کمتر از اینستا نداره:)))
پاسخ:
استدلالت منو کشته :)))
من زیاد با اینستا کنار نیومدم هنوز، استوریشم اصلا نمیفهمم :)
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۲:۵۰ هویجوری :)
خب پس برو خداروشکر کن:)
پاسخ:
چشم چشم :)
سلام،بانو ...نفرمایید سن واسه شما دخترها فقط یه عدد هست 😊
البته ،اینم بگم ،من فکر میکنم نسل جدید کلا دارن ریزه میزه میشن ...
مثلا من خودم دوران راهنمایی مثل دبیرستانی های الان بودم! یا خیلی های دیگه ...
پاسخ:
سلام :)
بلی خیلی هم درست میفرمایید. :)
میشه نظریه اتونو قبول کرد.

خدا بخیر کنه :)
۱۲ آذر ۹۶ ، ۱۶:۵۰ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
کلاسوره :)
یدونه قهوه ای سوخته طرح چوب
یدونه روزنامه ای
یدونه هم طرح ریاضی
پاسخ:
ماشالا بزرگ شدی فرزندم :)
موفق باشید ایشالا.
۱۳ آذر ۹۶ ، ۰۹:۵۲ محمد روشنیان
:))
خیلی باحاله این قضیه :))
پاسخ:
اصلا خیلی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">