"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دلم بلاگفا خواست

شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۳۱ ق.ظ

بلاگفا خیلی بهتر از بیان بود

حداقل خلوت تر

موافقين ۶ مخالفين ۳ ۹۷/۰۱/۱۱

نظرات  (۲۴)

موافقم 👌
منم گاهی دلم بلاگفا میخواد:(

سلام 

پاسخ:
الان من موندم چرا باید 169 فالور داشته باشم آخه :||

سلام.
 یه مدته که وقت وب گردیم میرسم سراغ بلاگفا و وب هایی رو میخونم که اخرین پستشون مربوط به سال های نود و دو یا نود و چهار و... است. 
بلاگفا چیزی داشت که این جا نداره...
پاسخ:
برا منم آخرین پستم نود و دو هست هرچند چند کلمه نود و سه نوشتم!
من نمیخوامش، نمیدونم ساکت بودن چه چیزیش خوبه؟
پاسخ:
نمیدونم.. یه حس لحظه ای بود فقط.
بلاگفا چیز خاصی نداشت! چیزی که الان دلت خواسته شاید حال و هوای خودت توی تون سال ها باشه!
پاسخ:
نه اینم نیست، اصلا تمایلی به برگشت به عقب ندارم...
اونجا آرومتر بود خیلی آروم.
۱۱ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۱۹ مریــــ ـــــم
خب چون من زمانی بلاگفا بودم با باقر وب مشترک داشتیم اصلا دلم نمیخواد
:|
پاسخ:
زن گرفتن باقر چی شد؟؟
ای بابا من با داداشم حاضر نیستم کانال مشترک بزنم چه برسه وب مشترک :|:)))
۱۱ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۰۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بلاگفای اون موقع رو هم شما بلاگرها ساخته بودید:-)
پاسخ:
تو همیشه حرفای خوبی میزنیا :)
باور کن خلوت تر بود.
سلام هلما بان :)

چرا ؟ بیا که خیلی خوبه !

تا یادم نرفته میلاد حضرت امیر علیه السلام و روز پدر بر شما هم مبارک :)
پاسخ:
سلام.

امکانات بیان خوبه. 
اصلا بیخیال.

ممنون برا شمام مبارک باشه. :)
چون بیان مثل دهاته... ولی بلاگفا مثل شهر بود. با وجود کثرت وبلاگ نویساش نسبت به اینجا اما تو می تونستی کنترل بیشتری داشته باشی روی حریمت...
و به همین دلیل وقتی وبلاگ نویسی معروف می شد واقعا سلبریتی بود نه مثل اینجا...
پاسخ:
اینجا همه به هم دسترسی دارن.
منم هلما
از بیان خوشم نمیاد زیاد
نمیتونم دیگه اصن بنویسم 
پاسخ:
من همچنان نوشتن رو دوست دارم ولی...
تو هم بنویس.
میدونی هلما حست رو درک میکنم با این که توی بلاگفا  تاحالا ننوشتم اما محیطش رو میشناسم ...بیان فضاش جوریه که وقتی داری مینویسی یه جورایی مجبوری خودت رو سانسور کنی و اونچه که واقعا تو دلت میگذره وحس واقعیت رو نتونی بنویسی
یه زمانی هم برای من نوشتن خیلی سخت شده بود و دیگه نمینوشتم. به جاش برای خودم تلگرامم حرفام رو مینوشتم اما یکی بهم گفت تو قراره به خواسته و میل خودت بنویسی نه دیگران ...پس بدون ترس از قضاوت شدن یا هرچیزی بنویس . فوقش اینه که اصلا نظرشون نسبت بهت صد و هشتاد درجه عوض میشه ولی مهم نیس چون کسی که از واقعیت زندگی همه ما خبر نداره :)‌ نمیدونم چرا تو بیان اینجوریه ولی یه دوستم هم که از بلاگفا اومده بود بیان میگف بیان با وجود امکانات زیادی که داره باید زیادی جسارت داشته باشی برای نوشتن و من دارم تلاش میکنم اون جسارت رو پیدا کنم :) و میبینم که چه قدر احساس بهتری بهم دست میده :)
البته این مشکل من بود و نمیدونم توهم دقیقا به خاطر این دوست داری بری بلاگفا یانه :) یه بدی دیگه ای هم که بیان داره و من از دوستان بلاگفایی شنیدم اینه که اون حس صمیمیت و دوستی که بلاگفا داره رو بیان هرگز نداره :) و به شدت کمرنگه...
به هرحال هرجا که باشی من که ولت نمیکنم و بدو بدو میام پیشت ^__^
راستی ببخشید طولانی شد :)
پاسخ:
شاتوت اولش نشناختمت :))
مرسی نوشتی. راستش نه نمیخوام از بیان برم، حتی در مورد راحت نبودن و این چیزام اذیت نمیشم...
فقط یهو حس کردم اینجا زیادی تو دسترسه!
خلوتگرای متواضع :)
پاسخ:
آره همین خلوتگرای متواضع :)
بلاگفا و بیان و.. صرفا یه پلتفرمن با یک سری امکانات خاص.
این آدم ها هستند که محیطش رو میسازن.
وبلاگ برای اینه که آدم خونده بشه و ۱۹۶ تا دنبال کننده داشته باشه دیگه . مثل کانال تلوزیونی یا مجله .
قرار بود کسی دنبال نکنه که پلتفرم های خصوصی تر از وبلاگ هم هست
اما اینکه وبلاگ نویس های بیان یه جوری هستن رو کاملا باهات موافقم و متاسفانه اینطوریه . بلاگفا هم برگردیم باز ممکنه آرشیمون بپره . بعد باز دردسر عوض کردن آدرس و انتقال پست ها و..
پاسخ:
اصلا بیخیال بیان هم خوبه :) میتونیم توش بنویسیم خیلیه!
می‌فرماید: آنجا خوش است که دل خوش است:)
پاسخ:
درست میفرمایند...
بلاگفا و میهن بلاگ به ما بلاگری رو یاد دادن
پاسخ:
آره :)
منم وقتی میبینم یک نفر به دنبال کننده های وبلاگم اضافه میشه غصه می خورم :( 
پاسخ:
ای بابا :| دوستای خوب هم همینطور نم نمک اومدناا
عی بابا :(
الان دیگه باید من رو درک کرده باشید که هی میرم و میام
پاسخ:
نه انصافا درک نمیکنم.
میگما اگه میخای قطع دنبال بزنیم مستقیم بگو
ما ناراحت نمیشیم
پاسخ:
:)) حالا کی از شما خواست قطع دنبال بزنی؟؟ :)
مگه نگفتی دور و برت الکی شلوغ شده ؟
پاسخ:
خب گفتم که گفتم، حالا کی گفته شما از "الکی ها" اید؟؟
ارتقا از شب لاین به تعطیل لاین :))
میرما :|
پاسخ:
نه نه بمونید :)
اقا ما هم سوال داریم
کامنتای صندلی داغ رو باز کنید :)
پاسخ:
باشه برا شما باز میکنم همین الان :)
آره واقعا. وبلاگ رو با بلاگفا شناختیم...
الان که داره قالبهاشم به روز میکنه و خیلی بهتر خواهد شد مطمئنا.
پاسخ:
ولی هیچ وقت برنخواهم گشت :)
سلام
خوبید؟
ببخشید اینکه تو دسترس هستید مشکلش چیه؟ نهایتش پیامها رو جواب ندید
اینکه دارید وب مینویسید خوب معلومه همه میخونن باید شجاع باشید و نظرتون رو آزادانه بگید
بعضی از موارد خصوصی رو هم میتونید تو صفحات رمز دار بنویسید
نکنه از دست من ناراحتید؟ میخواید من قطع دنبال کردن بزنم؟
پاسخ:
واجب شد وسط تالار عروسی داداشمم جواب بدم :)))

سلام.. 
خیلی ممنون بد نیستم :) شما خوبید؟؟
نه نه نه نه بد برداشت نشه، از صندلی داغم میزان شجاعتم مشخصه مگه نه؟؟ هرچند برا خودم حریم ها و حدودهایی هم دارم و سعی میکنم تو اون چهارچوب باشم ولی واقعا منظورم مورد خصوصی داشتن و خصوصی نوشتن و دنبال کردن شخص خاص نیست. اتفاقا قرار هم نیست برگردم بلاگفا، بیان هم دوست دارم. 
عه شما چرا؟؟! نکنه دنبال بهونه اید؟؟ :)
اولا عروسی برادرتون رو تبریک میگم
چطور یهو اینقدر بی خبر؟ تا اونجایی که یادمه با ما هماهنگ نکرده بودید!! خخخخخخخ

ممنون ما هم بد نیستیم..ما که صندلی جلیزو بلیز رو تحریم کردیم خیالمون راحت...خواهشا اسم اون بلاگفا رو دیگه نیارید
خدا نکنه  دنبال بهونه باشیم..پس ما همچنان هستیم
پاسخ:
خیلی ممنون :)
:)) ببخشید :) عروسی همون که یک دی عقد کرد بود. 

ای بابا.... باشه باشه :) 
خوبه ادامه بدید..
اصن دوران بلاگفا یه چیز دیگه بود
یه حال و هوای دیگه داشت
پاسخ:
کاملا یه چیز دیگه!!
واقعا یه حال و هوای دیگه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">