"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

عاشقی جرم قشنگی است

جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۵ ب.ظ

ترم های اول دانشگاه بودم، به لباس های دانشگاهم میگفتم: لباس مدرسه.!

سر این همیشه مسخره میشدم.

میگفتن: هنوز هوای مدرسه تو سرشه.

ترم آخر هم بودم باز به لباس دانشگاه میگفتم: لباس مدرسه.!

باز هم مسخره میشدم.

میگفتن: این آدم نمیشه.

الان هم به لباس های اداره میگم: لباس مدرسه.!

اینبار میخندن ولی مسخره نمیکنن.

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۷/۰۷/۲۰

نظرات  (۱۶)

ولی من به راحتی میتونم تا آخر عمر به همه ی لباس هام بگم لباس مدرسه :))
هیچ کس هم مسخره ام نکنه
پاسخ:
به همین دلیل سه هیچ از بقیه جلوتری :))
این صدای چیه ؟

نمیتونم گوش بدم بچه مدرسه ای عزیز :))))


سلام 

پاسخ:
وقتی تونستی گوش بدی متوجه میشی :))

سلااام :)
عجیب تو مدرسه گیر کردی :)))
پاسخ:
جالب اینکه وقتی مدرسه رو تموم کردم خیلی خیلی خوشحال شدم که بالاخره خلاص شدیم. :)
۲۰ مهر ۹۷ ، ۲۱:۱۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
تازه ما میگیم دارم میرم مدرسه:/
پاسخ:
این دیگه تهشه. :)))
۲۰ مهر ۹۷ ، ۲۱:۱۸ ابوالفضل ...
مگه برا دانشگاه غیر مقنعه‌ش لباس خاصی می‌پوشیدی؟
خب مدرسه لباس فرم داره و اداره هم یه معذوریتایی داره ولی دانشگاه.
مرسی بابت شعرخوانی 😊 ولی شاعر طفلیش رو چرا معرفی نمی‌کنی و حقوق مولف رو پاس نمی‌داری 😁
خودم سرچ کردم «بهروز یاسمی» بودش :)
پاسخ:
نه خب لباس فرم نبود، ولی با لباس های بیرونم فرق داشت و همین برا اداره هم یه جور دیگه صدق میکنه. :)
قابلی نداره. :)
راستش اسم شاعر شعر رو مطمئن نبودم برا همین ننوشتم، مرسی شما زحمت سرچ رو کشیدی. :)
چقدر فایل صوتی خوبه، چقدر فایل صوتیت خوبه :) هم اهنگ پس زمینه‌اش خوب بود هم شعرش و هم خواننده‌ی عزیزش :*

ما هر کدوممون از این دست اشتباهات داریم منتهی تنوعشون زیاده دیگه :))
پاسخ:
بعد شنیدن صدای تو منم دلم خواست فایل صوتی بذارم. :)
مرسی فرشته. تو چرا اینقدر حال خوب کنی؟!

من دوست دارم، قبل همه خودم میخندم. :)
من این عنوان رو یجوری دیگه شنیده بودم
«تا زمانی که رسیدن به تو امکان دارد/عاشقی درد قشنگیست که جریان دارد»
پاسخ:
احتمالا این هم یه شعر دیگه است. :)
شعری که شما نوشتی هم قشنگه ها.
کار بسیار پسنده‌ای کردی جانم، بازم فایل اینطوری بذار، خیلی چسبید:)
 انتخاب شعر و موزیکت خیلی خوب بود :*
اصلا خدا وقتی منو افرید گفت" اینم برای حالِ خوب مخلوقاتم":دی

من وقتی مسخره‌ام میکنن طومار اشتباهات خودشون رو یادآور میشم، شکرخدا از همشون آتو دارم :))
پاسخ:
چشم چشم :)
نوش جان.
وااووو😎😍 چقدررر خوووب :)
بلی بلی صددرصد. اصلا یس :))

بزن سرشون :))
۲۰ مهر ۹۷ ، ۲۳:۲۲ รђคђt๏t :)
هلمااااا
چه قددرررر دلممم برات تنگ شدهههههه💜💜💜💜
خوبی ؟
خوشی ؟
پاسخ:
شاااتوت خوشمزه ^___^
کامنت دونیت هم بسته است خانم دکتر خوشمزه. :)
خوبم خوبم...
سعی میکنم خوش باشم عزیزم...
خودت خوبی؟! چیکارا میکنی؟! خوش میگذره؟! پزشکی خوندن سخته آره؟! ولی تو از پسش برمیای:*
۲۰ مهر ۹۷ ، ۲۳:۴۷ جناب منزوی
شنیدم حرف مرد یکیه :)
انتخاب خوبی بود، ممنون
پاسخ:
بله بله نگاه صددرصد قابل قبولیه :))
مرسی :)
۲۱ مهر ۹۷ ، ۰۶:۵۲ آشنای بی نشان
به نظرم الان تو محل کار هم باید مسخرتون کنن:))
پاسخ:
توی اداره نمیگم که :))
ای جان به این صدا ^__^
دیشب همون لحظه بیمارستان بودم نشد صدا رو گوش بدم :))
الان گفتم گوش کنم :)
هم صدا هم آهنگ با هم هارمونی داره و قشنگه و حال خوب کن ^__^
مرسی مرسی از این صدای زیبات:)



سلام 
پاسخ:
^___^
ایشالا که حال بابات خیلی زود خووب خوب میشه. :)
خوشحالم دوست داشتی.!
قابلی نداره.

سلااام...
دارم فک میکنم اگه پلیس بشی |یا بری سربازی| به لباسات چی میگی؟
پاسخ:
واقعا چی میگفتم اونوقت؟! بهش فکر نکردم.
ولی علاقه ای به پلیس بودن ندارم. :)
ایشالا با دعای خیر شما دوستان خوبم :)
ممنونم :*



پاسخ:
عزیزم...
:)
۲۱ مهر ۹۷ ، ۱۹:۰۹ รђคђt๏t :)
اره اخه اصلا وقت نمیشد
خداروشکر که خوبی :)))
 منم خوبم....
پزشکی که سخت هست هی از این شهر به اون شهر منتقل شدنم چند برابر سخت ترش میکنه :)
ولی توکل برخدا ...برام دعا کن هلمای عزیزم ^__^💜💜
پاسخ:
میفهممت...
مرسی :))
خیلی هم عالی.^_^
ایشالا همه چی اوکی میشه.. تو میتونی😜
توکل به خدا... چشم چشم حتما :*
۲۶ مهر ۹۷ ، ۱۲:۰۱ محمود لطفی
عالی لابک
پاسخ:
مرسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">