"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

میدونید انسان ها موجودات پیچیده ای هستن، بخصوص یک دختر بهمن ماهی ای که باید مابین دوتا جنگ جهانی تو فرانسه متولد میشد ولی اشتباهی سال هفتاد و دو اینجا به دنیا آمد.

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۸/۰۴/۱۸

نظرات  (۱۳)

امروز تولدته؟ :)
پاسخ:
نه. متولد بهمن ماهم :)
حب حالا چرا اون موقع؟🤔🤔🤔

پاسخ:
اون دوران رو مهد آزاد اندیشی میدونم هرچند توام با خفقان هم بوده. :)
:/
خوابم میاد شدیدا :|
چرا بهمن رو ندیدم -_-
پاسخ:
خب قاعدتا باید بری بخوابی :)
۱۸ تیر ۹۸ ، ۰۱:۴۱ פـریـر بانو
هوم! 
فیلم مدنایت این پاریس رو که دیده‌بودم 
داشت می‌گفت:
ما گذشته رو خوب می‌دونیم
و مردمان گذشته هم گذشته‌ترها رو...

من سعی می‌کنم بهش فکر نکنم. وگرنه باید حسرت بخورم. :))
پاسخ:
چقدر دیالوگ باحالی ^__^

حریر درمورد "تولد دوباره بعد از مرگ در جسم دیگه" چیزی شنیدی؟!
من و دختر داییم در عالم بچگی ساعت ها زندگی قبلی مان رو برا هم تعریف میکردیم. خیلی وقت از اون روزها میگذره، یادم نمیاد آخرین بار کِی با دخترداییم احوال پرسی کردم شاید پارسال شاید قبلتر، احتمالا دخترداییم امسال بچه های مدرسه اش رو سر صف نصیحت میکرده که از این توهم ها نزنن. نمیدونم چرا یهو خواستم این خاطره رد برات تعریف کنم. :)
۱۸ تیر ۹۸ ، ۰۲:۴۳ פـریـر بانو
دیالوگ نبود :دی
منظورم پیامش بود؛ که کل فیلم داره می‌گه...

تناسخ؟ آره. و من هم زیاد خیال‌پردازی می‌کردم راجع بهش. :))
بیشتر واسه زندگی بعدیم نقشه می‌کشیدم من. :))
پاسخ:
پیامش رو متوقف شدم :)

آره تناسخ.
بهتره تو حال زندگی کنیم و نقشه های زندگی ای که واقعا توشیم رد اجرایی کنیم. :)
منم معتقدم که اشتباه به دنیا اومدم پری ، باید قرن ۱۸ توی اروپا به دنیا می‌اومدم، یا لااقل قرن ۲۱ توی سوئیس یا سوئد :/

پاسخ:
فرشته میگم حتی میشد یه درخت باشیم یا مثلا یه تیکه ابر یا سیاه چاله :))
سلام :)
چرا جنگ جهانی ؟
پاسخ:
سلام :)
یه عالمه هیجان واقعی 
یه عالمه تلاش واقعی
یه عالمه عشق واقعی
یه عالمه تفکر 
یه عالمه انرژی 
یه عالمه ظلم 
۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۱:۲۲ حسین بنی علی
صبر کن ببینم... من گیج شدم از اول بگو :)
پاسخ:
از اول بخونید :)
۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۱:۵۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چی شد که اینجوری شد؟ :-)
پاسخ:
اینو حورا میگه، پس حتما یه چیزی شده :)
۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۳:۲۵ جناب منزوی
من همش فکر می کنم که خیلی دیر بدنیا اومدم، اما نه اونور، اینور :)
پاسخ:
لابد برای همین منزوی شدین :)

چطور به تو گیر ندادن

پاسخ:
نمیدونم والا :)

72؟ بهمن ماه؟ =) انقدر تشابه با خواهرم؟ =)))) جدییییی

پاسخ:
بله 28 بهمن :)
ای جانم، چه باحال. اسمش؟!

۴ بهمنه اون :) محدثه :))))

پاسخ:
خیلی هم خوب :)
خداحفظش کنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">