"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

پرت نوشت

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۵۵ ق.ظ

وقتی تو مینویسی، کلمه ها جان میگیرند، نفس میکشند، شکل میگیرند، میخندن و هرازگاهی آه هم میکشند. لحظه هایی که نوشته هایت صدا میشود و در فضا میپیچد، صدا و نوشته ات عطر یاس به یادگار میگذارند برای آن زمان و مکان.

همین :)

:: بیخوابی.. بیداری.. 

:: هجوم یه عالمه فکر و خیال..

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۸/۰۸/۰۷

نظرات  (۸)

فکر و خیال نکن، پودرتو عوض کن!:) هوم کر به سلامت خانواده می اندیشد!!!:)

پاسخ:
فکر خوبیه. :)
چشم استاد ایشالا از شنبه :)

اوووه مرسی چقدر تو به من و نوشته‌هام لطف داری:))) 

پاسخ:
حقیقت رو نباید کتمان کرد. :))

من نفهمیدم الان با من بودی یا نسرین؟ 😁😁

پاسخ:
خب میتونه هم تو، هم نسرین و حتی حورا هم مد نظرم بوده باشه😅😅
۰۷ آبان ۹۸ ، ۲۳:۲۲ سپیده اسدی

جالب بود

پاسخ:
ممنون :)

سلام و درود هلما خانوم عزیز

 

نجه سن قیز ؟

خوشحالم ک کامنت قبلیم موجب مسرتت شد :) 

برای همسرجان ک پاسخت رو خوندم بهم گفت :

میبینی ! بیش از سی پنج سال سر روی یک بالش گذاشتیم و تو متوجه ی هوش من نشدی :)) اونوقت یک دخترخانوم از هزاران کیلومتر دورتر براحتی تشخیص داد :))

 

با خوندن پست فکرم خیلی درگیر شد :( 

مطمئنم  شبیهش رو یا توی وبلاگ خانوم معلم همشهریت خوندم یا توی وبلاگ فرشته خانوم ! (امون از زوال عقل)  :(

هردو رو چک کردم ولی نبود (فکر میکنم پست موقت بوده و پاکش کردن)  :(

امیدوارم خنده مهمون همیشگی زندگیت باشه

 

 

پاسخ:
سلام سلامت باشید. :)
ممنون یاخجیام :)
سلام برسونید خدمت همسر باهوشتون، بهشون بفرمایید: چوخ سویملی سیز(امیدوارم تفاوت لهجه نداشته باشیم که موجب دردسر میشه)
از اونجایی که تُرکی زبان مستقله لهجه‌های متفاوت داره البته برای هم قابل فهم هستن. ما دوست داشتنی را "سویملی" میگم. خواهر من معلمه، از دانش آموزش پرسیده: داداشیوی سویوسن(داداشت رو دوست داری؟!). بچه گفته: نههه خااانم ماا باادبیم. نگو تو لهجه اونا "سویماخ" یعنی فحش دادن و بچه فکر کرده خانم معلم میگه: به داداشت فحش میدی؟!
بله بله به خانم بفرمایید از اونجایی که اون دختر هزاران کیلومتر دورتر خودش هم بگی نگی باهوشه زود متوجه میشه. :))

هوووم من این پست رو چند وقت پیش تو کانالم نوشته بودم که اونجام شما نیستین. نمیدونم شاید شبیه به هم بودن شاید..
خیلی ممنون. :)
http://uupload.ir/files/9x1q_img_20191030_040919_107.jpg

واقعا به دلم نشست

 

لطفا برای اطلاع از هزینه زندگی در کشور های مختلف و نحوه دریافت ویزا ها به وبسایت من هم مراجعه کنید

tripvisa.ir

پاسخ:
ممنون :)
۱۱ آبان ۹۸ ، ۱۳:۵۴ دچارِ فیش‌نگار

چقدر بعضیا به خودشون میگیرن الکی :)

پاسخ:
همین رو بگو :))

چه متن ادبی قشنگی.

ما مثل شما زیبا و ادبی نمینویسیم ولی مطالب محیط زیستی و در مورد تصفیه آب و تصفیه فاضلاب داریم خوشحال میشیم سر بزنید.

پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">