"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

سوال

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۰۵ ق.ظ

1. هلما وبلاگ رو توصیف کنید. (10نمره)

2. انتقاد، پیشنهاد و هرآنچه فکر میکنید لازمه بدونم رو بگید لطفا. (10نمره)

شرکت کردن همه اتون برام مهمه، پس اگر پست رو دیدین پیام دادن رو فراموش نکنید لطفا.

ارسال نظر ناشناس هم فعاله.

ماه جدید قمری هم مبارک. :)

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۹/۰۲/۰۶

نظرات  (۱۰)

1)با محبت...اصلا باهاش به ادم بد نمیگذره..وقتی باهاش صحبت میکنی انگار صد ساله میشناسیش..

 

2)ندارم انتقاد 🤔🤔

پاسخ:
ممنون سادات جانم. :)

آخه من چطور دلم بیاد بهت ده بدم؟! :|)
۰۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۵:۳۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

۱. مهربون، پر جنب و جوش و باز هم مهربون:-)

۲. انتقادی ندارم و پیشنهادی هم در خاطرم نیست!

التماس دعا:-)

پاسخ:
حورا جان قشنگم خوشحالم منو به مهربونی میشناسی. :)
باید عرض کنم هرچند دلم نمیاد ولی مجبورم به تو هم ده بدم. :|)
حتما دعات میکنم.. دعا به شرط دعا بقول آقاگل البته. :))

1.

2. فونت قالب زیبا نیست ریز است درشتتر شود

پاسخ:
سلام..
حتما پیگیری میکنم. مرسی :)
شمام ده

عرضم به خدمتت... نویسنده وب بسیار احساساتی هستند و خوب میتوانند زیباییای های اطرافشان را بشناسند و و خیلی خوب تر میتوانند بنویسند و به ماها انتقال دهند. همین از نظر من بولدفعلا-_-

 

راستش فعلا انتقاد و پیشنهاد ندارم.

 

×اونجا که گفتی اگر پست رو دیدید پیام بدید، یه لحظه حس کردم مچ دستم رو گرفتی :)) میگی بنویس زود باش!

پاسخ:
وااووو واقعیت انتظار نظر این شکلی ازت نداشتم، درواقع یه جون به جونهام اضافه کردی. :)) ممنون.

بخاطر جمله آخرت پونزده میشی. چون دقیقا باید به همون شکل متصور میشدی پست رو. :)
۰۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۵۲ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

راستش شناخت زیادی ندارم، تازگی فالو کردم.

ملتمس دعا هستم

پاسخ:
ممنون :)
امیدوارم ناامیدت نکنم.
دعا هم حتما..
ده رو دیگه باید بدم. :)

1- هلما دختری مهربون، که هر چیزی رو نمی‌نویسه، به همه مهربونی می‌کنه مگه اینکه خلافش ثابت شه. قشنگه، دلش اندازه یه دریاست و برای همه حال خوب و زندگی خوب می‌خواد.

2- فعال‌تر باش، بیشتر بنویس.

پاسخ:
بانوچه جانم ^___^ آیا من ذوق نکنم؟! آیا من لوس نشم؟! 
امیدوارم همینقدر خوب باشم واقعا. ممنون باجی :***
 سعی میکنم فعال باشم.  :)

هوووم هجده. راضی باش :)

مهربون، آروم، دوست داشتنی، فعال و در حال تلاش برای بهتر شدن

 

تو سوژه‌های خوبی برای نوشتن پیدا میکنی و خوب مینویسی، یه جوری که به دل آدم میشینه و مهربونیت پشت کلماتت هم پیداست ولی گاها می‌بینم که متنت جای کار بیشتری داره؛ مثلا وسط متن معیار کلمات عامیانه هست یا برعکس، به نظرم روی این مورد بیشتر کار کن تا نوشته‌هایی که داری براشون وقت میذاری شکل ظاهریشون هم پخته‌تر بشه،همین:)

 

ماه رمضون خودت هم مبارک عزیزم

طاعاتت و عباداتت هم قبول درگاه حق

پاسخ:
ممنون فرشته جانم ممنون :) تو میگی مهربون نشون از مهربون بودن خودته، چون ترکش هام به تو یکی که خورده😂😂😂 ولی خوب چوب دوست گُله و بخوری خوبه. :)

اعتماد به نفسم رو باز تقویت کردیا *__*

بله قبول دارم نقدت رو، بذار یه اعترافی بکنم: من همیشه مرز معیار و عامیانه و اینا رو قاطی میکنم، یعنی بلدش نیستم، سعی میکنم درستش کنم ولی هنوز وقت نشده بتونم یادش بگیرم. 

ممنون انشاءالله :)

خب نوزده رو ندم دیگه خیلی بی رحمیه. :)

۱. یه مهربون قشنگ‌نویس...

۲. راضی‌ام از همه‌چی راستش...

 

فکر کردم قراره جوابم طولانی شه ولی نشد...

پاسخ:
چقدر حال خوبیه تاکیدهات برا خوب بودنم. *__*
ممنون حریرجان.. 

ای جانم اشکالی نداره، ده میدم دفعه بعد طولانی باشه :**

به نظرم بیشتر باید برای نوشتن وقت بذاری، درست‌نویسی منظورمه. بارها دیدم توی پست‌ها که بعضی قسمت‌ها رو محاوره نوشتی، بعضی جاها رو هم نه! یکیش رو انتخاب کن. در غیر این صورت انگار یه از هم گسیختگی تو متن به وجود میاد که باعث میشه خواننده از خوندن خسته بشه، هرچه‌قدر هم اون موضوع جذاب باشه.

پاسخ:
آراگل جان درست و بجاست نقدت، سعی میکنم یاد بگیرم. چون واقعا مرز بینشون رو گم میکنم.
ممنون برا توضیحاتت.
دیدن کامنت ازت خیلی دلچسبه :)

سلام و درود پری خانوم عزیز 

 

وبلاگ پری (هلما) خانوم مهندس رو میخونم ب چند دلیل 

1 ـ پری وقتی از زندگی و وقایعش و خودش مینویسه رئال مینویسه و دنبال استعاره و آرایه های ادبی برای دلنوشته هاش نیست و این برای خوشاینده

2 ـ شناخت نسبی + تجربه ام بهم میگه صابخونه با توجه ب اینکه ته تغاری* ست و توی نیمه ی دوم دهه ی زندگی ، اما یک دهه نسبت ب هم سن و سالهاش در خیلی موارد جلوتره(درک شعوری اش بیشتره)

3 ـ ساده و صمیمی و رُک هست

4 ـ بقول عمو اسماعیلش دهنش قرصه 

برای من این چندتا دلیل کافی ست ک توی این سن و سال با رغبت وقت بزارم و بخونمش 

 

امیدوارم تا زنده ام یکروز از نزدیک ببینمت و اون اختلال (فوبی) رو هم بتونم ازت دور کنم 

 

* ته تغاری ــ کلمه ای ترکی ست و در باور عام ب آخرین فرزند خانواده گفته میشه و چون بیش از اندازه ب خواسته هاش توجه میشه در اکثر مواقع کمی لوس و بی جنبه و نازک نارنجی بار میان (تو بهم ثابت کردی ک این باور غلطی ست)

 

با بهترین آرزوهای قلبی برای پیشی تبریزیم

پاسخ:
سلام جناب جانان عزیز :)

1. نمیتونم کتمان کنم حس غرور شیرینی رو که بهم دست داد. خوشحالم برداشتتون از پست هام اینقدر جذابه. :)
2. ممنون، امیدوارم واقعا همینقدر بچه خوبی باشم. :))
3. قبول دارم. هرچند رُک بودنه جدیدا اذیتم میکنه و نمیتونمم رُک نباشم. البته این خصوصیات ریشه تربیتی و ... داره که احتمالا تو یه پستی که مطمئنا درمورد رُک بودن نیست زیر پوستی بگم درموردش. :)
4. عه یه چیز جالب عمو اسماعیل رو آخرین و اولین بار همون شب دیدم، البته که ایشون آشنا فامیلمون بود و عموم نیست. جدیدا خیلی اتفاقی اینستاش رو دیدم کمی خودش رو شکافته و جذابیت ماجراش رو برام کمرنگ کرده.
مرسی یادتونه، اینکه در این حد اهمیت میدین خیلی برام ارزشمنده ممنون.😊

انشاءالله حتما دیدار از نزدیک پیش میاد، من که مشتاقم. :) 
شما شبیه عموهای مهربونید.

هووم.. ممنون :) یه ته تغاری خوبم پس :))

سلامت باشید.🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">