"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

برای شکفتن

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۵۳ ق.ظ

روزهایی که هنوز نیومده اند و دلتنگشونیم رو وقتی از راه رسیدن باید نوازش کرد، خسته زندگی در خیالمون هستن، باید که آب و دونشون داد. 

موافقين ۱۴ مخالفين ۰ ۹۹/۰۲/۱۴

نظرات  (۹)

بعضی وقتا اونقدر دیر میان که نگو.

اونقدر دیر میان که می‌خوای بگی:تا حالا کدوم گوری بودی؟ برو همون جایی که تاحالا بودی.

پاسخ:
بعضی وقتها هم اینقدر دیر جواب میدم که احتمالا پست و کامنت رو یادت رفته.
حس میکنم لذت رسیدن غصه دیر رسیدن رو میشوره میبره.! نمیدونم شایدم بگیم: برو همون جایی که تاحالا بودی..
۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۵:۳۰ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

خداکنه برسن :)

پاسخ:
میرسن :)

به یاد همۀ سال‌هایی که منتظر بودیم تابستون بشه و از دست مدرسه خلاص بشیم میفتم و فکر می‌کنم رسیدن روزهای خوب هم دردی از ما دوا نمی‌کنه. زود زود یادمون میره. :)

پاسخ:
میگم آقاگل میبینی حرفت هم درد داره هم دوا ولی درد بولدتر و موندگارتره تو جمله ات. پس شاید بتونیم چشمها رو بشوییم و جور دیگر ببینیم. :)

روزگار بدیه پشت روزگارمن

روز روشنم تویی شب گریه دار من

پاسخ:
خوبه یه روز روشن هم داره..

سلام

دارم نوازش کردن روزهایی که هنوز نیومده رو تمرین میکنم. دستم همش رو هوا معلقه

پاسخ:
سلام میرزا :)
امیدوارم لمس کنی.

گاهی آنقدر دیر میان که دیگه توانی نیست. کاش راه ارتباطی بود و پیغام می‌دادیم چقدر منتظرشون هستیم

پاسخ:
پیشنهاد میدم محکمتر داد بزن، اینروزا صدای بلند لای داد گم نمیشه، شنیده میشه. 

کلی خوشمان آمد

دلنشین بود با حسی شاعرانه از جنس شبنم صبحگاهی

پاسخ:
مثل نسیم آروم و صادق اسمت :)

هموم موقع هم باز دلتنگ یه سری روز های دیگه ایم که لذت چیزی که بدست اوردیم رو کم میکنه..

پاسخ:
سختش میکنیم...

:))

پاسخ:
😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">