"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

از خوشبختی ها

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۰۴ ق.ظ

غم که یکی دوتا نیست، ما هم که بلدیم بال و پرش بدیم و شاید... بهتره بگم ما هم که بلدیم با واقعیت ها روبه‌رو شیم. دوست داشتنی هام رو برا خودم دوست داشتنی تر میکنم. بجای اینکه حرص اونی که ندارم رو بخورم، وقتم رو بیشتر صرف داشته هام میکنم. محبت زوری نمیشه، دوست داشته شدن زوری نمیشه ولی میشه لبخندم برا محبتهایی که میبینم پُر زورتر شه، میشه قدر دوست داشته شدنهام رو جون دارتر بدونم. تلاش میکنم برا موفقیت، میجنگم برا حق، نفس میکشم برا خوشبختی ولی موفق نمیشم با کوبیدن دیگری، حقم رو با باج دادن نمیگیرم، خوشبخت نمیشم با بدبخت کردن دیگری. آگاهتر میشم، آزادتر میشم، آرومتر میشم، جسورتر میشم و "تر"های خوب زندگیم رو به "ترین"های رنگی و خوشمزه تبدیل میکنم، لحظه هام رو با "ترین"های دوست داشتنیم زیباترین میکنم. مگر نه که از گریه تولد تا خاموشی مرگمان را لحظه ها رقم میزنند؟!

موافقين ۱۳ مخالفين ۰ ۹۹/۰۲/۱۷

نظرات  (۱۱)

۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۵:۰۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

می‌فرمایند که: "حسرت باغچه دیگران را نخور، درعوض باغبان دنیای خودت باش." :-)

پاسخ:
خیلی خوب میفرمایند :)

لحظه لحظه های زندگیت با بهترین "ترین"ها

پاسخ:
مرسی آشنایی که دیگه غریب نیستی :)
برسی به آرزوهای قشنگت.

انشالله خوش بخت باشید 

پاسخ:
ممنون :)
انشاءالله 

درود بر شما🤗🌺

پاسخ:
مرسی😊

خواهش میکنم مهربان🌺💕

پاسخ:
مرسی :)

خوشبخت باشید همیشه ...

پاسخ:
ممنون انشاءالله :)

بسیار زیبا

پاسخ:
ممنون :)

نمیدونم چرا ولی جمله ی اول باعث شد لبخند بزنم

واقعا نمیدونم چرا:))

پاسخ:
احتمالا برا اینه که هی نق نق کنان زیادی مرورش میکنیم برا خودمون :)

تلخش نکن دیگه :/ زندگی ارزش غصه نداره، بیشتر دوست داشته باش مخصوصا اون فاطمه هورا را :) 

پاسخ:
باشه :)
دوستش دارم. چشم فاطمه حورا رو هم دوستتر میدارم.😂😂
ممنون بابت تاکید.

سلام

امیدوارم لحظه های زندگیتون شاد باشید

پاسخ:
سلام :)
مرسی. روز و روزگارتون شاد.

زندگیتون پر از اتفاقات عالی و خوب همیشه خوش باشید

پاسخ:
ممنون :)
زندگی و لحظه‌های شما هم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">