"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

مستقل از دنیا

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۵۵ ق.ظ

همانطور که هیچ اصلی به ریش نیست، به ریشه هم نیست حتی. وقتی حرف از اصالت میزنم، وقتی "غ" غیرت رو غلیظ تلفظ میکنم بخاطر غره شدن به پدربزرگی که ندیدم و پدری که جانم براش درمیره نیست. چه بسا پسر نوح با بدان بنشست و خاندان نبوتش گُم شد، هرچند شاعر خواسته بخاطر پدرش آبروداری کنه وگرنه بَدان بنده خدا چه کنند خودش تُهی از شعور بوده. پس عقبه من اگر خوب بوده از خوشبختی و خوش اقبالی من است و اگر بد بوده هم... اصالت من خلاصه شده در یک "پری" است و تامام، با تمامِ خوبیها و بدیها، با تمامِ ضعفها و قدرت‌ها.

(پست قبل)

موافقين ۱۲ مخالفين ۱ ۹۹/۰۵/۰۱

نظرات  (۷)

۰۱ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۰۸ مترسک ‌‌‌‌‌

هر کسی دنیاش رو خودش تنهایی ساخته و جز موارد بی‌اهمیتِ ژنتیکی که ناخواسته به ارث می‌رسن بقیهٔ چیزها (که اصل کاری‌ها هم همونان) فقط حاصل خوب یا بدِ وجود خودشن...

پاسخ:
خیلی موافقم مترسک :)
مرسی که جان مطلب رو خلاصه وار توضیح دادی.
۰۱ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۵۱ میرزا مهدی

چه ولوله ای افتاد در دلم...

پست قبل هم خوندم.

سرگذشت بزرگترهای ما، مثل پدربزرگها و مادربزرگها که هم بافت سنتیِ خودش رو داشته و هم هنوز آداب و سنن ها فراموش نشده بودند و در بطنش قرار داشته، و چون یه جورایی به واسطه ی پدر و مادرهامون و یا حتی خودشون، معاصرند، واقعا شگفت انگیز و شنیدنیه.

(چه جمله ی سختی نوشتم:))) ویرگول هاش رو توجه کن تا بتونی متوجه بشی چی گفتم D: )

بنویس.

 

پاسخ:
من میرزا بیان رو اصیل میشناسم. :)
واقعا سخت نوشتینا :))
بله بله واقعا شگفت انگیز و جذاب.
۰۲ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۶ محمود بنائی

اصالت آدمها نیازی به شناسنامه و شجره نامه نداره و اصالت شما هن از شأن و شخصیت شما پیداست بدون اینکه نامی از پدر بزرگوار و پدربزرگتون درمیون باشه. 

پاسخ:
همینطوره :)
طبق معمول نسبت به من لطف داری مهندس :)
البته شما خودت نمونه خوبی برای مثال زدنی :))

خوب منظور از ریشه که فقط خانواده و جد و آباد که نیست...

 

پاسخ:
بله درست میفرمایید من اینجا خانواده تعبیرش کردم. :)
۲۳ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۵۷ الناز نوبخت

میگن به ریشه نیس ولی خب ذات مهمه

پاسخ:
درسته و امان از ذات خراب. هرچند هیچ وقت هیچ چیز صددرصدی نیست :)
۲۳ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۲۱ سامان رضوانی

دلم گرفته بود با این متن حس خوبی گرفتم

پاسخ:
چه خوب که حس خوبی گرفتین و ممنون که منتقلش کردین :)
پاسخ:
درک میکنم خیلی سخته تفهیم کردنش برا عده ای :)
خواهش میکنم. خیلی هم خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">