"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

برای من...

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۳۲ ب.ظ

ای صاحب فال! بی‌هوا تفالی که از حافظ عایدش شده بود را فرستاد به من، بارها خواندمش حالا که خیلی وقت از آن شب میگذرد، من واو‌به‌واو آن شعر و تفسیرش را حفظم. من شاهد عینی بودم برای دیدنِ تفسیری که تعبیر شد. 

نمیدونم اعتقادی به این‌کار دارید یا نه، دوست دارم خودخواهانه ازتون بخوام چند دقیقه از وقتتون رو به من اختصاص بدین و برای من تفال بزنید به هرآنچه دوست دارید، قرآن، حافظ و.. هر آنچه که دوست دارید، تفالی که ازتون میخوام حتی میتونه "جمله‌ای باشه که در لحظه ذهنتون فرمان میده بهم بگید".

موافقين ۱۳ مخالفين ۱ ۹۹/۱۱/۲۳

نظرات  (۱۱)

۲۳ بهمن ۹۹ ، ۲۳:۳۸ اقای ‌ میم

خواننده ثابت و قدیمی وبلاگم 

پاسخ:
آره :)
انگار که شاهد قد کشیدن هم باشیم..
۲۳ بهمن ۹۹ ، ۲۳:۴۶ سیده فرفره!

من عکسش رو فرستادم برات😍

پاسخ:
مرسی ^___^
چسبید فرفره جانم❤
۲۴ بهمن ۹۹ ، ۰۰:۱۳ دچارِ فیش‌نگار

بفرمائید

امیدوارم باز شه :)

 

https://www.beytoote.com/images/Hafez/93.gif?m=1

پاسخ:
مرسی جناب دچار :)
باز شد و دیده شد و پسندیده شد.

خب من برای کسی فال ابجد نگرفتم تا حالا، ولی الان برات گرفتم نمی‌دونم چقدرش برات درسته خلاصه:)

 

برای نیتی که داری باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو، نفع خوبی از آن خواهی برد. اگر قصد انجام کار خیری داری به آن عمل کن و مراقب باش تا گناه نکنی. برای بهتر شدن کارها به خداوند توکل کن.

پاسخ:
اولین نفرم یعنی ^___^
مرسی تسنیم جانم.❤

ای جانم ممنون عزیزم.‌ :)

من به نیت برآورده شدن نیت شما فال گرفتم. دیگه بی ربط یا با ربط شدنش رو نمی دونم :)

 

 

 

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش

وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

زان باده که در میکده عشق فروشند

ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش

در خرقه چو آتش زدی ای عارف سالک

جهدی کن و سرحلقه رندان جهان باش

دلدار که گفتا به توام دل نگران است

گو می‌رسم اینک به سلامت نگران باش

خون شد دلم از حسرت آن لعل روان بخش

ای درج محبت به همان مهر و نشان باش

تا بر دلش از غصه غباری ننشیند

ای سیل سرشک از عقب نامه روان باش

حافظ که هوس می‌کندش جام جهان بین

گو در نظر آصف جمشید مکان باش

پاسخ:
مرسی از شما :)
خیلی ممنون.

خیره انشاءالله.

سلام و درود پری خانوم نازنینم 

 

من ب فال اعتقاد ندارم برای همین فی‌البدهه برات مینویسم 

 

اینک ای زیبا چشم

ای دلربای زیبا ذهن

ای شعله‌ی شکفته‌ی خوش آهنگ

آواز عاشقان قدیمی را

با رنگِ چشمان تو

پیوند میزنم !

 

باور کن !

پشتِ پنجره

با رقص دانه‌های برف

"دوشنبه" هم ب یاد تو 

لبخند میزند !

12.02.2021

 

شاد و سلامت باشی الهی

پاسخ:
سلام جناب جانان :)

مرسی مرسی چقدر قشنگ.
الهی که شما هم شاد و سلامت باشید.
۲۵ بهمن ۹۹ ، ۱۱:۴۳ هیـ ‌‌‌ـچ

اومدم بنویسم «من الان خودم یه طوری دلشکسته‌ام که نیازی به تفال نیست، با همین دل شکسته همه‌تون (مخصوصاً شما) رو دعا می‌کنم به امید این‌که قابل باشم و مستجاب بشه» تا این‌که توی کامنتا به «فال ابجد» رسیدم و چون نمی‌دونستم چیه رفتم تحقیق کردم و یه چیز جدید یاد گرفتم! حس خوشایندی داشت این موضوع :)

پاسخ:
رفیق مهربون ما که حتما مستجاب‌الدعا هست ولی نبینم دلت بشکنه، همه ما دوست داریم همیشه شاد و پُرانرژی ببینیم شما رو لطفا حواست به خودت خیلی باشه. :)
خدا رو شکر که حس خوشایند پیدا کردی. (مرسی تسنیم.🤩)
دعا هم فراموش نشه لطفا.
امیدوارم همیشه سورپرایزهای شیرین برات پیش بیاد.
۲۵ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۰۷ بانوچـه ⠀

جمله‌ای که همین لحظه به ذهنم رسید این بود:
«خودت باش، اینطوری به سعادت نزدیکتری»

پاسخ:
حتما یادم میمونه بانوچه بنفش ^__^
مرسی❤

در تلگرام تفأل زدم و کار آخر شد: 

چشم می‌بندی و بغض کهنه‌ات وا می‌شود
تازه پیدا می‌شود آدم که تنها می‌شود

دفتر نقاشی آن روزها یادش بخیر
راستی! خورشید با آبی چه زیبا می‌شود
 

پاسخ:
چقدر اونروز دیدن کامنت‌ها بهم چسبید. :)
مرسی برا ساخت حال خوب
۰۳ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۰۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

دمی از خاک با شوقِ تجلی سر برآوردن
نمی‌ارزد به عمری خاکِ عالم بر سر آوردن!

کسی باور نخواهد کرد اعجاز تو را ای عشق

برای خودپرستان تا به کِی پیغمبر آوردن؟

 

"فاضل نظری"

:)

پاسخ:
حورا قشنگ من که همیشه حضورت خودِ خودِ حال خوبه:*
۱۴ خرداد ۰۰ ، ۰۱:۲۰ سفارش طراحی لوگو

سلام

من خیلی از فال حافظ خوشم میاد و به حضرت حافظ خیلی عتقاد دارم

ممنون از سایت خوبتون

پاسخ:
سلام :)
خیلی هم خوب.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">