"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

با لبخند بخوانید :)

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۴۸ ق.ظ

+ کامنت‌های پارسال رو جواب میدم به روم نیارید لطفا. :))

دلیل کم‌رنگ‌تر شدنم ننوشتن نیست، چون قراری بر "ننوشتن" ندارم و تا پری هست زندگی باید کرد و از خوشگلیای زندگی هم یکیش یادداشت کردن و ثبت کردنه. پس دلیل کم‌رنگ‌تر شدنم چیه؟! راستش را بخواهید من یک آدم مودی امروزی‌ام همان دم‌دمی مزاج دیروزی‌ها. در لحظه قابلیت ویران کردن یک جنگلِ کشف نشده و گروگان گرفتن سر دسته آدمخوارهای همان جنگل را دارم و لحظه‌ای بعد دختری آرام هستم که با متانت و صبر لاوصفی کار ارباب رجوع را راه می‌اندازم و این در حالی است که هر نیم ساعت یکبار مقنعه گُشادِ کج شده‌ام را درست میکنم و هربار به این تکرارِ خنثی لبخند میزنم. قاعدتا باید پشت بند این دلیل مینوشتم: بله فعلا رو مود نوشتن نیستم و... ولی دلیلش مود هم نیست، این پارگراف یکی از یادداشت‌هام بود دوستش دارم گفتم بچپونمش تو پست همین. واقعا مهمه دنبال دلیل بگردم؟! مهم الانه، مهم استمرار حضوره، مهم دلتنگیه، مهم بودنه، نوشتنه و خوندنه. 

[وی تقلب کرده و ماست‌ها رو در قیمه ریخته و یادداشت اینستا رو در وبلاگ قالب میکند]: ... ولی زندگی فقط گم شدن در انبوه‌ غم‌ها و تلخی‌ها نیست، نود‌ونه چه خوب و چه بد، چه شیرین و چه تلخ کوله‌بارش رو بسته و درگذر است. زندگی همین است قصه همیشگی "حرکت"، داستانِ پُرتکرار "رسیدن‌ها و نرسیدن‌ها". عمیق‌تر که نگاه میکنم، حس‌هایی که به سال و ماه و روز ربط میدهیم را آنالیز میکنم به یک جواب غیرمنطقی میرسم "اجتناب‌ناپذیر"، راستش را بخواهید قانون زندگی و حتی لذتش همین "بی‌نظمی‌های غیرقابل کنترل" هست، مگر میشود لحظه به لحظه را برنامه‌ریزی کرد؟! کسالت‌بار نمیشود؟!
بوی بنفشه‌ها رو تا اعماق وجودم استشمام میکنم و باورم میشود تحولی در راه است، سال نو میشود و ما موظفیم بذر امید در دل بکاریم، به رسم نو شدن نو شویم و خودمون رو بازیابی کنیم. ما باید تلاش کنیم، ما حق نداریم کز کنیم گوشه‌ای و اختیارمان را بسپریم به دست زمان، زمان را در اختیار بگیریم و افسار دنیا رو در دست. حیف است موجود قدرتمندی چون من و تو باخت رو قبول کنیم، ما برمیخیزیم و میسازیم...
در یکی از کتاب‌هایی که نخوانده‌ام، یکی از همانهایی که خلق نشده جمله زیبایی است که می‌گوید: کیفیت زندگی من بسته به کیفیت لبخند جون‌دار توست. ما حق نداریم خواسته و ناخواسته کیفیت زندگی همدیگر رو پایین بیاریم.

به رسم هر ساله، سال جدید رو با تقدیم یک بغل "بنفشه" تبریک میگم. 

 

موافقين ۱۴ مخالفين ۰ ۰۰/۰۱/۰۲

نظرات  (۷)

آخ که چه بنفشه‌های نازی ❤❤❤

آره آدم یه وقت رو مودش نیست واقعا 😁

پاسخ:
اسفند رو بخاطر بنفشه‌هاش عاشقم، قشنگ یه جون به جونم اضافه میکنه. :)
آره نباید سخت گرفت.😬 ماشاءالله مود تو که خیلی باحاله با دوتا دخمل فندق باز برامون وقت میذاری🤩

با لبخند خواندم :)

 

صد سال به این سال‌ها. عیدت مبارک :)

پاسخ:
آفرین پسر حرف گوش کن :)

مرسی مرسی عید شما هم مبارک صد سال به این سالها. امسال هربار بنفشه‌ها رو نگاه کردنی یاد گل دخترت میافتادم. :))

سلام و درود پری خانوم عزیز 

 

با لبخند خوندم و شعر استاد شفیعی‌کدکنی ب ذهنم اومد 

 

ای کاش آدمی وطنش را
مثل بنفشه‌ها
در جعبه‌های خاک
یک‌روز می‌توانست
همراه خویشتن ببرد هر کجا ک خواست

...

ایامت زیبا و دلنشین چون بهاران

 

پاسخ:
سلام سلام :)
 خیلی هم خوب، مرسی.

ای جان دلم الهی وطن..

ممنون جناب جانان عزیز، روز و روزگارتون شاد و شاداب :)

بنفشه‌ها پیام‌آور بهارن. :)

بهارت مبارک رفیق. دوباره و چندباره. :)

پاسخ:
به به آقاگل عزیز :)
آره پیام‌آور بهار، امیدواری و شروع :)
با داشتن رفیقی چون آقاگل هر روزمون بهاره :) مرسی مرسی سلامت باشی همیشه.

تو با همین حرفای قشنگت سال جدیدت رو نو و قشنگ‌تر می‌کنی، شک ندارم

پاسخ:
وای ثریا داشتن تو یه تنه امید به زندگیه ^___^
ممنون بخاطر لطف همیشگیت. :)

همینکه دوباره بنویسی کافیه

پاسخ:
ممنون :)
۲۱ فروردين ۰۰ ، ۱۸:۳۸ پیمان کرامتی

و چی بهتر از این

پاسخ:
درسته :)
و همین بهتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">