"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بشتابید

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۵ ب.ظ

هلمایی که چند وقت هست میشناسید دست به یه کار جدید زده "طنزنویسی", فک کنم به دید اکثریت این نوع نوشتن به من نمیاد. خب راستش از روز ازلِ وبلاگ نویسی هم دغدغه نویسندگی نداشتم و یه چیزی بگم نزنید منو الان هم زیاد دغدغه اش رو ندارم ولی بعضی پست ها امیدوارم کرد مثلا اینجا که بخاطر چیدن چند تا کلمه ای که در لحظه شبیه حس ام بودن از جانب شما تشویق شدم و اینجا که میرزا گفتن: چه خوبه میزارم کانال "قلم دل". و هرازگاهی بعضی از پست ها رو با نگاه نویسندگی و سبک های مختلف امتحان میکنم آن هم برای دل خودم نه برای ادعا.

از اونجایی که بصورت خودخواهانه دوست دارم هر چیز مربوط به من رو دوستانم بخونن پس خواهش میکنم در وبلاگ سناتور تد پست های مربوط به نمک شو گروه دو رو بخونید. یکی از متن ها متعلق به منه و تجربه اول طنز نویسیم.

آدرس وبلاگ: کلیک کنید.

موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۶/۰۴/۲۵

نظرات  (۱۳)

۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۳:۳۶ مهندس رضا عباسی
لایک
پاسخ:
:)
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۳:۴۱ الیــــ ــــوت
این گروه‌گرایی شما منو کشته :))
زیر تک‌تک پست‌ها نوشتید خوب بود :))))
ولی جدا امروز خیلی خوب بود.
پاسخ:
فعلا سلامت باشید تا نوبت گروه شما برسه :))
بععععله ما اینیم دیگه :)) {آیکون عینک دودی و باکلاس بودن لطفا}
پس چی گروه مرگه هااا :)) 
همون اول که متنت توی وب سناتور رو خوندم حدس زدم کدومش مال تو باشه:)
اون دوتا متنی که لینک کردی رو خوندم خیلی قشنگ بودن:)
برادرانه هات مستدام:))
یاعلی
پاسخ:
رو حدس ات زیادی حساب نکن فرشته جونم :))
قابلی نداشت.
فدایت :)
علی همراهت.
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۳:۴۳ محمود دوم
البته من هیچوقت با متنایی که طرف توش تلاش کرده طنز بنویسه خوشم نمیومده، اساسا طنز باید بجوشه و این حرفهای مسخره :))
امیدوارم موفق باشید
پاسخ:
ولی منم تلاش نکردم دقیقا همون حرفای مسخره که گفتین تو لحظه ذهنم اومد و نوشتم :)) 
پستی که تو 5 دقیقه نوشتم :)
مرسی .
میگن گروه شما ترکونده امروز. مرگ بودن خودشو اثبات کرده! :)) :/ :|
پاسخ:
گروه شما نه گروه ماا :))
من که میدونستم, ما کلا خیلی خوبیم :)
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۵:۱۸ شرف الدین
سلام
بعضی پستها رو خوندم و خوشم اومد. از اینکه یک ولاگ نویس حرفه ای هستید واقعا خوشحال شدم. الان که دیگه تلگرم شده گل سرسبد، وبلاگنویس حرفه ای کم شده. دنبالتون کردم که همیشه بیام

 پی نوشت بیربط: من فکر میکردم هلما رو با ح مینویسند. حلما. معنی حلما رو میدونم ولی نمیدونم هلما یعنی چی
پاسخ:
سلام :)
ممنون این نظر لطف شماست.
هیچ جا برام وبلاگ نمیشه، اینجا مثل خونه آرامش داره و امنه.

اسم واقعی خودم "پری" هست، از زمان وبلاگ نویسی با اسم هلما مینویسم معنیش میشه: دعوت کننده به نیکی لقب حضرت زینب. حلما هم معنیش صبور هست. 
هلی! :)
اگه تجربه ی اول طنز نویسیته عالی نوشتی! چون هر سه نوشته افرادو خندوندن! [الکی مثلا من نمی دونم تو کدومو نوشتی! :|]
پاسخ:
جانم نیلی :)
آره جانم تاحالا به قصد طنز مطلب ننوشتم! [یعنی الکی مثلا میدونی کدوم برا منه😆]
من،اصلااًازنحوه‌رای‌گیری‌طنزهای
اقای‌تدخوشم‌نمیادومنطقاًردش
میکنم:(
نمیخوادازش‌طرفداری‌بکنی،خودش‌زبون‌داره...
،،،,،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،ً................،،،،،،،،،،
اولین‌تجربه‌طنزنویسیتونخوندم
ولی‌ان‌شاالله‌میخونمش:)
پاسخ:
خب شما حق دارید از هر چیزی خوشتون بیاد یا نه. من هم طرفداری از هیچ کس نمیکنم ولی خب کامنتی که تو وب من باشه مسئولیت دارم در قبالش پس لااقل میتونم بگم من با نحوه رای گیری مشکلی ندارم و شمام بهتر بود تو وب خود آقای تد نظرتون رو میگفتین :)
.......
ممنون :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اینوباش،فکرکردی،نگفتم
خوابی‌خواهر،راه‌حلهاشم
گفتم،امامنتظرم‌تاعمل
به‌گفته‌ام‌راازسناتورببینم
----------&&&&&&&&-------------&-
مثلا،کسی‌ازطنزت‌بدش
میادبایددکمه‌ازش
خوشم‌نمیادباشه‌تاحقی
کسی‌انتخاب‌بشه:)


**************************
********
پاسخ:
:)
خب دیگه من نمیدونم شما و سناتور برید حل کنید. والا :))
........
خب خوشش نیاد پسند نمیکنه.

هااا؟؟ یعنی چی؟؟ متوجه نشدم. 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خوب،بایدبگه‌بادیس‌لایکش
که‌خوشم‌نمیاد:(

***************************
***************************
پاسخ:
من که مشکلی ندارم..

الان شما یکی از متن ها رو میچسبونید به من و ممکنه ذهن خواننده های نمک شو رو منحرف کنه.
حدساتون امکان داره تو روند مسابقه تاثیر منفی بزاره برا همین حذف کردم.
۲۵ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۹ گُل نِگار
:)
خیلی هم خوب بود(تاجایی که حدسم درست باشه)
اصلا نمیشه یه سبک کلی واسه طرزنوشته هامون بگیم..یوقتایی رنگ طنز میگیره و یوقتایی بی حساب و خشک ِ..(راجع به خودم حداقل میتونم بگم D;)
+موفق باشی...به قول ترک زبان ها..یاشاسین ^-^
پاسخ:
:)
خیلی هم ممنون :) نمیدونم شاید هم درست حدس زدی..
آره دقیقا همینطوره.
+ قربوووونت... آی بالا بوردا نع چوخ ترک زبان وارده :)
۲۵ تیر ۹۶ ، ۲۱:۴۱ פـریـر بانو
من فکر کنم بدونم کدوم مال توئه :)))

خوندیم و لذت بردیم ای عضوِ گروه مرگ :))))
پاسخ:
:))
خودمم فک کنم میتونی درست حدس بزنی.

فدای شما حریربانوی قلم طلا :)
جدی جدی گروهتون خیلی خفنه!
منم یه حدسایی زدم کدومش مال توئه ;)
پاسخ:
آره فروزان جان ما خیلی خوبیم :)
ای شیطون :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">