"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

من و من

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۲۲ ب.ظ

+ میخای بمیری ؟؟

- نه

+ چرا ؟؟

- چون دارم زندگی میکنم.

...............

+ آدم موفقی هستی ؟؟

- هییییم ... میخام که باشم (پس یه گام جلوام )

...............

+ تا حالا دل شکستی ؟؟

- آره

+ چرا ؟؟

- یکیش برا حفظ حرمت بود.

.................

+ یک اعتراف ؟؟

-اونقدی که نشون میدم قوی نیستم.

.................

"یه وقتایی یک عطر خاص، یه مکان خاص ، یه هوای خاص و حتی یه زمان خاص ، یه حس بخصوص رو ته دلت میشونه ، یه حس یاسی رنگ"



موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۵/۰۸/۲۴

نظرات  (۱۳)

۲۴ آبان ۹۵ ، ۲۰:۲۴ ابو اسفنج بلاگفانی
با جملۀ آبی رنگ کاملا موافقم.
در مورد دیالوگ ها هم باید بگم خوشم اومد.
پاسخ:
جمله آشناییه برا همه ..
خیلی هم عالی :)
حس خوبی داشت پستتون
گذاشتمش تو روزانه ها
پاسخ:
باعث خرسندیه منه :)
:)
۲۴ آبان ۹۵ ، ۲۰:۲۷ ɐɹɐɓol •_•
:(:
پاسخ:
.......
((-:همینکه نشون ندی ضعیفی یعنی ته قوی بودن
پاسخ:
تعبیر و تعریف قشنگیه :))
من با عطرهای مختلف خاطره های زیادی دارم... 
پاسخ:
الهی ... اصن بو خیلی ماندگاره ...
۲۴ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۶ سِناتور تِد
الان بوی جوراب چ رنگیه؟
پاسخ:
جورابای ما بو نداره جناب سناتور :))
دیالوگا ساختۀ ذهن خودته یا جایی دیدی؟
پاسخ:
نه ذهن خودمه.
باریکلا! اگه بازم کار کنی، هنری نویس خوبی میشی.
پاسخ:
:) عه چقد خوب اصلا با اون هدف ننوشته بودم !
۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۴:۰۵ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
خیلی زیبا بود
مخصوصا جمله آبیه:))
پاسخ:
خیلی ممنون ...
:)) قابل شما رو نداره. .
هیمممم....یه حس یاسی رنگ...شایدم فیروزه ای :)
پاسخ:
آره .. شاید. :)
۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۶:۳۳ ❤منتـــظر المهدی 313❤
خیلی عالی بود آبجی

احسنت.
پاسخ:
خیلی ممنون عزیزجان :*
Doost dashtam onam khili^__^
پاسخ:
خوشحالم ک اینطوره ^-^
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۳:۴۶ الیــــ ــــوت
+ میخای بمیری ؟؟

- نه

+ چرا ؟؟

- زنده ام، چون سخت نمیگذره :)


اینم مال من :))


*جالب بود :)

پاسخ:
به به خیلی هم عالی :)

چون سخت نمیگذره....... ولی باید عادت نکرد چون احتمال روزای سخت هم هست.

ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">