"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

همه چی آرومه ..

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۲ ق.ظ
ستاره هایی ک دیشب مهمون آسمون بودن خیلی زیادتر و پرنورتر از ستاره های امشب بودن یکم شمردمشون گیج شدم گم کردم از کجا موندم نشستم باهاشون حرف زدم فقط نگام میکردن بعضیاشونم چشمک میزدن ب تک تک حرفام گوش دادن یکیشونو ک از قضا نه زیاد درشت بود و ن زیاد پرنور گفتم برا من باشه ولی خیلی زود رفت و رفت تا تو آسمون گم شد ...............

+ منی ک بعضی وقتا نمیخام و نمیتونم با کسی درددل کنم یا برا خودم مینویسمشون یا با درختا ماه و خورشید و ... حرف میزنم حالا بعضی وقتا ک زیادی هنر کنم با برادرزاده دو سالم حرف میزنم فقط سبک شدنم برام مهمه همه دور و وریام فک میکنن من خیلی سرب هوام و زیاد فک نمیکنم همیشه هم شاد شادم راضیم از اینکه غم و غصه ام واسه اطرافیانم نیس ولی بداخلاقی رو شرمنده ام انو باید با آغوش باز پذیرا باشن :)
موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۱۲

نظرات  (۳)

۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۴:۰۱ سرباز صفر
سلام دوست عزیز
بازی امشب والیبال رو دیدی؟
دیدی امشب برای اولین بار زنان ایرانی به عنوان تماشگر در ورزشگاه حضور داشتند؟
باورت نمیشه؟
عکس هاشو هم گزاشتم میتونی ببینی
دعوتت میکنم به آخرین مطلبم تحت عنوان " حضور زنان در ورزشگاه های مختلط خلاف سیره حضرت زهرا (س) می‌باشد"
نظرمو نوشتم
خوشحال میشم بیای و نظرمو بخونی و نظرت رو بگی و اگر با نظرم موافق بودی لایک کنی و بالعکس
http://sarbaz0.blog.ir/post/1392
http://sarbaz0.blog.ir
پس منتظرتم
نظرت برام خیلی مهمه
خدانگهدارتون

پاسخ:
سلاام ..
ن متاسفانه..
نه ..
واقعا ؟؟
آفرین
عجب عنوانی
خوب کاری کردین
خوشحال باشین خوبه
آفرین
آفرین
واقعا ؟؟
وای خدا بازم واقعا ؟؟
خداحافظ ... بهتره بخوابید دیگه :)
چی شد الان؟!
پاسخ:
چیز خاصی نشد مثلا میخاست متلک بگه ک یکم بجا نبود :)
محمد امین برادرزاده ۲ سالمه :)
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۶ بای پولار
خب غم و غصه ها بعضی وقتا با بد اخلاقی بروز پیدا می کنن. مثل من...
پاسخ:
همیشه ن ...
ولی من بینشون مرز دارم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">