"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

ساعت ب وقت من

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ق.ظ

یه وقتایی هست دلت یکی رو هم میخاد هم نمیخاد ولی ناخودآگاه چشمت دنبالش میگرده و همون لحظه است که حس سرگردانی  پیدا میکنی .... 

امشب افطاری داشتیم طبق معمول سالاد و سفره چینی با من بود. حس و حوصله جمع و شلوغی نداشتم یکم با بچه ها بازی کردم اینقد بهشون آمپول زدم و به صدای قلبشون گوش دادم خسته شدم و وقتی گیر دادن من جلو اون همه آدم دراز بکشم و بشم مریض باهاشون قهر کردم, یهو یکی برام جلب توجه کرد کسی نبود جز سایه خوشگل خودم رو در و دیوار یکم ازش عکس گرفتم مهمونا رفتن و من مانده ام و یه دنیا حس ک یکی یکی تحلیلشون میکنم.

 سایه جون

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۱۵

نظرات  (۴)

عه چه باحال
من سایم عکس ندارم:(
پاسخ:
بنظر منم با حال اومد :)
خب عزیزم عکس بگیر باهاش :)
۱۵ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۸ بای پولار
خوش به حالش.
چقدر هم تحوبلش گرفتی :)
پاسخ:
:)))))
تاج سره عزیزه دله :)
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۳۵ محمود بنائی
:) یاد سایه پیتر پن افتادم. 
پاسخ:
:)
کدوم بود؟؟
یادم نیست :|
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۰۶:۲۰ محمود بنائی
پیتر پن؟سرزمین آرزوها؟ کاپیتان هوک؟ مگه میشه کسی یادش بره؟ یک کم فکر کنین. 
پاسخ:
سرچ کردم یادم اومد، یعنی کامل یادم اومد اون زمانا من زیادی کوچولو بودم، از بعضی صحنه هاش هم میترسیدم :)
به من از آنشرلی، هایدی، بابالنگ دراز بگید :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">