"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

وقتی فقط با یادش لبخند رو لبت می آد :)

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ب.ظ

وقتایی ک با تک تک لحظه های قصه « آنشرلی» همون دختر مو قرمز باهاش همدردی و همراهی میکنی ...

وقتایی ک یاد هایدی می افتی ک دوستشو رو ویلچر دور کوه و دشت چطور با هیجان می چرخوند و تو دلت ریش میشد ...

وقتایی ک جودی و بابالنگ دراز رو دوست نداشتی و فقط بخاطر دیدن چن لحظه سایه بابالنگ دراز کل کارتونو تحمل میکردی دیدن سایه سیاهش و فک کردن بهش و خیال پردازی ک الان فک میکنم حس شرلوک هولمز بودن بهت دست میداده ...

یاد کودکی ....

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۱۵

نظرات  (۷)

۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۷ بای پولار
جالبه اینقدر بابا لنگ دراز جذاب بوده؟ هیچ وقت حسش نکردم، چه موقع بچگی چه الان. شاید چون پسر بودم...
پاسخ:
خودش نه اون سایه تاریک ک ازش نشون میدادا کلاه بلندی هم داشت ی حس کاراگاه بودن بهم میداد ....
بنظرم من ذاتا دوست داشتم پلیس جنایی بشم موقعیت پرورش آرزوشو نداشتم ....
 آره احساسات دخترانه و پسرانه متفاوته ..
با سلام، تبریک میگم سایت بسیار زیبا و جذابی دارید، اگر دوست دارید بازدید سایت خوبتون رو کاملا رایگان افزایش بدید، سیستم تبادل لینک اتوماتیک را از دست ندید.
ثبت لینک رایگان در سایت دارای بیش از 4000 بازدید
جهت ثبت لینک خودتون برای افزایش بازدید و افزایش رنک گوگل خودتون به آدرس زیر مراجعه کنید
789
پاسخ:
سلام .. دوست ندارم متاسفانه .. Sorry 

اما من عاااااشق آقای پندلتون یا همون بابا بودم:(
کلا جودی ابوتو کارتونشو خیلی دوست داشتم.
پاسخ:
تفاوت سلیقه ک میگن همینه :))
کارتونای اون موقع خوب بودن :)
۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۰۶ بای پولار
جالبه بگم من به عنوان یه پسر با وجود بچگیم از هر سه تای اون دخترای هم اتاقی خوشم می اومد.
حالا از غرور و جذابیت جولیا پندلتون بگیر، تا سادگی و صمیمیت سالی مک براید و در نهایت  شیطنت و استعداد جودی ابوت :)

هرچند اون حس کنجکاوی رو خوب می فهمم. اکثر بچگی من رو هم با همین سریال های کاراگاهی و معمایی تلویزیون گذشت. از شرلوک هولمز و پوآرو بگیر؛ تا درک، پوآرو و بازرس مورس!
پاسخ:
ی پسر ک ب دنیای دخترا نفوذ کرده ... پس شما از اون پسرای با احساسین  :)
حس کنجکاوی خیلی نابه وقتی ب نتیجه هم ک برسی عالیتر میشه ی حس خیلی بزرگونه یا ی حس آقایونه میده ب آدم ...
۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۰ بای پولار
آره از اون پسرایی که یه نمه اخلاقای دخترونه دارن، هر چند نمی دونم چرا تمام دخترهایی که باهاشون ارتباط و سلام علیک داشتم بهم گفتن چرا با دخترا مثل پسرا برخورد می کنی؟!!! :دی

راستی توی کامنت قبلیم به جای اون پوآرو ی دوم منظورم ناوارو بود :)
پاسخ:
خوبه :)) ... شاید صاف برخورد میکنین اینطوری برداشت میشه :)

اوکی حله :)
۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۲:۴۷ بای پولار
دقیقا خودم هم همین برداشت رو دارم. فک کنم خیلی صاف و ساده برخورد می کنم باهاشون. هرچند خب هیچ کی  ازون منتقدا هم بهم یاد نداد راه درست برخورد کردن رو :دی
پاسخ:
درست اینه ک خودتون باشین همینی ک الان هستین ....
انتقاد همیشه هست :)
۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۳:۰۵ تبادل لینک
تبادل لینک سه طرفه

افزایش بازدید واقعی

http://link.tikabzar.com/
پاسخ:
نخام کیو ببینم ؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">