"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

عقده

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ب.ظ

بچگی سخت و زندگی کوزت مانندی نداشتم ولی ی حسرت هایی هنوزم ک هنوزه رو دلم مونده با اینکه اگه ب زبون میاوردم حتما فراهم میشد ولی اعتقاد دارم نباید همه چیز رو ب زبون آورد ...

۱. ماکت کره زمین حتی ی بار تو لوازم تحریری با حسرت نگاش میکردم بابام گف خب اینم بردار گفتم نه ..

۲. ی تیوپ نسبتا بزرگ ک توش کلی توپ رنگانگ کوچولو باشه جاشم مشخص کردم گوشه اتاق میذاشتمش هر وقت تو شهر بازیا اون قصر بادیا ک بچه ها توش وول میخورن رو میبینم یادم میافته ...

و ی آرزو اینروزام ک شاید رو دلم بمونه پوشیدن کفش پاشنه بلنده پیارسال ی بوت پاشنه ده سانتی خریدم ولی نتونستم بپوشم شبیه بابالنگ دراز میشم هنوز دارمش ....

+ عید همه مبااارک .

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۱۵

نظرات  (۷)

۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۲ سایت کافه پزشکی
سلام سایت خیلی زیبایی دارید، اگه دوست داشته باشید، خوشحال میشیم تبادل لینک کنیم.
برای ثبت لینک خودتون میتونید به وب سایت ما به آدرس زیر مراجعه کنید، سایت کافه پزشکی با بازدید بیش از 40 هزار و ورودی بالا از موتور جستجوگر گوگل، تاثیر به سزایی در افزایش بازدید سایت و و بلاگ شما خواهد گذاشت.
--> تبادل لینک سه طرفه بر اساس معیارهای جدید گوگل، بهبود ورودی و رتبه سایت شما در گوگل <--
75
پاسخ:
سلام ...
وقت کردم سر میزنم ببینم چ مطالبی دارید :)
۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۵ محمدباقر قنبری نصرآبادی
یک دنیا حرف هست برای زدن!
پاسخ:
دارم ربطش میدم ب این پست ....
حتما حرف زیاده !
عید شماهم مبارک
پاسخ:
خیلی ممنون :)
اهمیت نده بپوش، من انقدر قد بلند دیدم که ده سانتی هم میپوشن هرکی هم میگه بهشون با این قدت این کفش چیه در کمال اعتماد به نفس میگن مام دل داریم.
قدت چنده مگه حالا؟:)
پاسخ:
ممنون بابت قوت قلب دادنت :) آخه ب دل خودمم زیاد نمیشینه ولی حتما امتحانش میکنم ...
۱۷۳ قدمه :)
۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۰۸ بای پولار
آره بابا حسرتا هستن توی زندگی همه.
ماشالا قدت بلنده ها!
پاسخ:
هیییم شاید ی روز یکی پیدا شد و حسرتامو ب خنده تبدیل کرد ...
بله ی همچین دختر قد بلندیم من :))
اوهوم؛)مثه چراغ مطالعه و چسب حرارتی؛)
پاسخ:
اوهوم :) دقیقا :)
اوهوم؛)مثه چراغ مطالعه و چسب حرارتی؛)
پاسخ:
دوباره دوباره :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">