"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

وبگردی

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰ ق.ظ

عاقبت وبگردی در ساعت 2 بامداد آقا مردم نزارید آهنگ رو وباتون نزارید آبروم رفت یهویی هم ک میشه آدم هول میشه تا ببندتش اهل خانه بیدار میشن :)))
موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۱۶

نظرات  (۵)

۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۲:۱۲ محمدباقر قنبری نصرآبادی
:-))))
پاسخ:
ایشالا براتون پیش بیاد :))))
۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۲:۱۷ محمدباقر قنبری نصرآبادی
من هم به سرم آمده!
فقط کلی خندیدم...
پاسخ:
پس درک میکنید :)
بخندید دنیا ب روتون بخنده :)
۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۱ بای پولار
من که یه هندزفریم همیشه به لپ تاپم وصله. یه خوبیش برا این موقع هاست!
و خب بماند چقدر این وب آهنگ دارا خَز و خیلن :)
پاسخ:
شما دیگه خیلی محافظه کارین :))
کم پیش میاد وب ناآشنا سر بزنم این یکی تو در تو شد ی لحظه :)) آره واقعا خز
۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۲ اقا مهندس
خخخخخخخخخخخخخ
هارت هارت الان دارم میخندم بهتون
پاسخ:
آفرین ادامه بدید :)))
سلام خسته نباشید، از دیدن وبلاگ زیباتون خیلی لذت بردم، ما یه سایت با مقالات زیبایی و آرایشی داریم که بیش از یکساله که فعاله و بازدید خوبی (حدود 10هزار) داره، اگه دوست داشته باشید خوشحال میشیم باهم تبادل لینک کنیم.
به همین منظور هم پرتال تبادل لینک خودکار سایت را افتتاح کردیم که بتونید بلافاصله پس از ثبت لینک، لینک خودتون را داخل لینکدونی سایت ما مشاهده کنید.
پاسخ:
سلااام ... منم از دیدار اسم شما مشعوف شدم :))  (کرم .. رژ .. ژل مو .. ریمل .. پنکک .. لاک .. سایه و ...)
اوه god ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">