"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

..دست خط من..

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۴ ب.ظ

امشب تا سحرگاه و بعد اذان خواب ب چشام نیومد نم نم بارون میبارید صدای بارون و صدایی ک با برخورد قطره های بارون با برگ درختای تو حیاط ایجاد میشد بوی خاک و باد خنک روح آدمو تازه میکرد چراغای حیاطم از اون روزی ک من ترکوندمشون هیشکی لامپ جدید وصل نکرده و حیاط تاریک تاریک بود ی صداهای خش خش مانندی هم میومد و من تو اون تاریکی نشسته بودم زیر درخت گلابی و انار فضای هیجانی برام درست شده بود یکم خیس شدم رفتم تو اتاق و نشستم ب حافظ خوانی و بعدشم رو کاغذ ی تیکه اشو نوشتم با دست خط خودم ....

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۱۶

نظرات  (۷)

همه جا چرا بارون اومده جز پیش ما؟:(
پاسخ:
ای جانم میگم طرفای شمام بیاد بخند حالا :)
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۵ علیرضا علیرضا
سلام دوست عزیز لطفا مارو لینک  و دنبال کنید وخبر دهید تا شمارا  لینک ودنبالکنم با اجازه  من الله  توفیق
پاسخ:
سلام ..
خب میخایید دنبال کنید میخایید نکنید حالا چرا شرط میزارید ؟
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۷ بای پولار
خط جالبی داری. هم خوشه و هم یه نموره فانتزیه :)
این شکرگزار بودن و در درسترس دونستن آرزوها خودش اولین و مهم ترین قدم برای رسیدن بهشونه. مطمئنم که می رسی.
مشهد ما که بارون نیومد. خوش به حال شما رفقایی که از بارون دیشب نوشتید.
 
پاسخ:
ممنون ... بنظر خودم ی خط معمولی قابل قبولیه :)
خیلیییییییی ممنون .. امید دادن خوبه ...
بازم مرسی .. ایشالا بارون مشهد هم میاد ..
خط قشنگی دارید.
پاسخ:
ممنون .. قشنگ میبینید ..
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۵ محمدباقر قنبری نصرآبادی
چه فضای مطلوبی
خوش‌به‌حالتون!
پاسخ:
بله مطلوب ...
خیلی ممنون .
۱۶ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۷ ❤منتـــظر المهدی 313❤
سلام عزیزم زنده باشی قشنگه هااااااا ایول
پاسخ:
سلاااام خانوم .... سلامت باشی ..
مرسی فدات .
:))))))))
من عاشق حافظم
پاسخ:
:)))
حافظ خاطرخواه زیاد داره ..  باسلیقه این.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">