"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

مسافرت ساعتی

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ق.ظ

گفتیم امروز عیده بریم ددر داداشم پیشنهاد داد بریم امام زاده ای ک بازسازیش میکنه تا ظهر چن تا مهمون عید دیدنی داشتیم زود رفتن مام رفتیم امام زاده قبلا ها هم چن باری رفته بودم انصافا الان خیلی بهتر شده امروز با تمام دفعه ها متفاوت بود خیلی سبک و راحت بودم ی چن لحظه ای فقط تو خلاء بودم ی دل سیر همه رو دعا کردم قرار بود شب کباب درست کنیم و همون جا یا تو اتاق داداشم بخوابیم یا چادر داشتیم اونو راه بندازیم ولی از اهالی زیاد اصرار کردن رفتیم شامو خونه اشون دیگه شبم برگشتیم خونه یک مسافرت چن ساعته :-)

هوا خنک بود فضای خوشگلی هم داشت ...

"واسه اینکه شبو خوب بگذرونم وارد خونه شدنی با دخترای صابخونه گرم احوال پرسی کردم ولی دیگه نیومدن پیشمون فقط برگشتنی اومدن واسه خداحافظی :(


+ طرفای ما برعکس تعطیلات روزای عادی ترافیک مفهومی نداره از دیروز جای سوزن انداختن نیست از بس ترافیکه از تبریز راه دو سه ساعته رو همه شش ساعته اومدن ....

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۱۷

نظرات  (۳)

۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۴ محمدباقر قنبری نصرآبادی
ممنون که دعا کردید!
نوش جانتان این مسافرت.
پاسخ:
وظیفه اس :)
ممنون خوب بود ..
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۱ تبادل لینک
تبادل لینک رایگان http://niazdon.com/links/
پاسخ:
ای خدا .....
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۴ بای پولار
امیدوارم من رو یادت نرفته باشه موقع دعا کردنت!

ولی خوب حس می‌کنم تجربه‌ات رو که تقریبا چند تا مشابهش رو توی خاطراتم همیشه به همراهم دارم.
حس خوبی داره این جور مسافرتا و دعوت شدنا. حتی اگر دخترای صاحب خونه یه عالمه خجالتی باشن :)
پاسخ:
نخیر یادم نرفته بود شمارم دعا کردم :)

فک کنم خاطراتی هستن ک زیاد پیش میاد برا همه ...
حسش ک خوب بود ولی بنظر خجالتی هم نمیومدن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">