"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

من طلاق میگیرم

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ب.ظ

میگن میخاییم از هم جدا شیم .....

من: جدی ؟؟ :|

+ من تعریف میکنم تو قانع میشی

من: شوخی میکنید ؟؟ 

+ این (شوهر) ک دبیره تابستون کلهم تعطیل بقیه روزا عید نوروز و پنجشنبه جمعه و ... همچنان تعطیل

من: خب ؟؟

+ منم (زن) تا ساعت 12 شبکه تا 2 ده گردی تا برسم خونه شده سه تا اینجا قبول داری ؟؟ (شغل: ماما شبکه بهداشت در یک منطقه محروم)

من: خب ک چی ؟؟

+ تنها موقعی ک خستگی از تنم بیرون میره وقتیه ک کسی باهام کاری نداشته باشه تو پذیرایی رو فرش ی ساعت بخابم حالا تو این ی ساعت آقا یادش میافته ک تلویزیون نگا کنه با ی دونه مگس ک من تا حالا ندیدمش بجنگه و اونم اد بشینه رو بازو منو ایشون با پشه کش بزنتش معرفتش گل کنه بره از آشپزخونه میوه بیاره ک بیدارشدنی بخوریم اونم طوری ک باید هزارتا پیش دستی رو بهم بکوبونه و صداشونو درآره محمدامین هم ک خوابه بره بیدارش کنه و بگه مامانت خسته اس خوابه زود پاشو ببرمت خونه حاجی بابات و اونم بیدارشه و نیم ساعت پدرمو درآره بعد بیاد خونه شما باز ک میخام ی لحظه چشامو ببندم درو محکم باز کنه من سرمو ببرم زیر پتو و با صدای بلند بگه عزیزم راحت بخواب میرم دوش بگیرم و صدای آب گرم کن و بعدش سشووار بازم بگم ؟؟؟

من: نه عزیزم قانع شدم ... فقط ی دستمال هم بده به حالت گریه کنم .

+ چون محمدامین تو رو خیلی دوس داره برا اینکه ن سیخ بسوزه ن کباب اونم میدیم ب تو :))

موافقين ۰ مخالفين ۱ ۹۵/۰۴/۱۹

نظرات  (۴)

۱۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۴۹ سرباز صفر
سلام
خبر جدید : سرباز صفر آماده تبادل لینک با شما دوست عزیز می‌باشد.
http://sarbaz0.blog.ir/page/Link-Exchange
التماس دعا
پاسخ:
این سرباز صفر تازگیا دراه رو مخ من رژه میره فک کنم با پادگان اشتباه گرفته طفلی ...
۱۹ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۴ بای پولار
بابا کسی که واقعا خوابش بیاد توپ هم در کنی بیدار نمی شه :)))
ولی خب بگو سخت نگیره، حتی به شوخی.
پاسخ:
این عروس ما خوابش سبکه :))) خواب سر ظهره خب ..
چشم ابلاغ میکنم بهش .. ولی یکم حق نمیدید بهش ؟

جدی میگفت طلاق میخواد بگیره؟!
پاسخ:
نه بابا شوخی میکرد ...
یحتمل میخواستن محمدامین رو بندازن گردنم هماهنگ شده بود :))
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۳ بای پولار
خب توی زندگی همه سختی هست.
اما خب بیشتر منظورم این بود که بنا به این ضرب المثل : هیچ شوخی کمتر از جدی نیست.
سعی کنه یه راه حل برای این خوابش پیدا کنه نه اینکه غر بزنه و خودش رو اذیت کنه حتی به شوخی! اینا مثل یه ترک کوچولو بعدها توی زندگی باعث فاصله های بزرگ می شن.
پاسخ:
بله کاملا درست میگید ....
ممنون برا شفاف سازی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">