"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"چشم رنگی های مظلوم"

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۸ ق.ظ

طرف بازیگر خوبی شده درخشیده میگن خب چشاش رنگیه ..

آلبوم داده بیرون از آهنگاش استقبال شده خب چشاش رنگیه ..

فوتبالیست عالی شده لابد چشاش رنگی بوده ..

همین مونده ک بگن احتمالا رتبه یک کنکور هم چشاش رنگی بوده ..

و امروزه اومدن پیشرفتها رو برحسب دوز چشم رنگی بودن آنالیز هم کردن طوری که ....

آبی روشن : ۱۰۰ درصد .. آبی تیره( مایل ب سرمه ای و مشکی ): ۹۵ درصد .. سبز روشن: ۹۰ درصد .. سبز لجنی یا تیره .. سبز یا آبی مایل ب طوسی  ‌‌.. عسلی و ......


اینو وقتی فهمیدم ک حتی اجرای برنامه روز معلم مدرسه امون در دوره راهنماییم هم پای چشم رنگی بودنم نوشته شد :-))

++ و من چشمهای قهوه ای برادرم را دوست دارم »

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۲۱

نظرات  (۳)

۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۳:۲۳ علی گوهری
چشم رنگی ها همیشه تو نظر من مهربون اومدن
پاسخ:
منم فک میکنم چش رنگیا دوجورن یا خیلی مهربون یا خیلی سنگدل :)) 
من ک از مهربوناشونم :)
۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۴:۱۲ بای پولار
یه دوره‌ای چشم‌های رنگی تاثیر داشت واسه بازیگرشدن که دیگه گذشت. ولی خب این اصطلاح از اون موقع مد شد و کنایه داشت به کسی که به خاطر یه مزیت بی‌ربط به یه جایی می‌سه. نه اینکه  طرف حتما چشماش رنگی باشه!

ولی خب خودمونیم مشمول کدوم یکی از اون درصدها می شی؟!
پاسخ:
دقیقا حرف شما رو قبول دارم ... هنوزم تک وتوک اتفاق میافته ولی کم چون ی مزیت بی ربط تضمین ثبات نیس ...

من احتمالا مشمول درصد ۸۵ ام ولی از اونجایی ک با تعریف عزیزی آفتاب پرست هم حساب میشم بعضا درصدا بین۹۰ تا ۸۰ متغییره :)))
۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۷ آبان دخت ...
من چشم عسلیا و چشم سبزا رو مهربون می بینم
توسیا رو جذاب
آبیا رو آروم و با آرامش...
قهوه ای ها یه مدل خاصین انگار...یاد قهوه و تلخیش میفتم...


یه همچین تحلیلی دارم از چشما! :|
پاسخ:
چقد جالب من از اینجور طبقه بندیا خوشم میاد :)))

خیلیم عالی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">