"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دلم ی دوست خوب میخاد.

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۱ ب.ظ

مهدیه دختر خوبیه دوست خوبی هم میتونه باشه ولی منفعت طلب بودن افراطیش تحت هر شرایطی باعث میشه فاصله امو باهاش حفظ کنم ی بار دیگه بعد روز تولد پیارسالم بازم دلمو شکوند باید متوجه شه ک نمیتونم بیش از اندازه و بدون حدود باهاش صمیمی باشم ای کاش فاطمه میموند همونطور خوب مث قبل مث دوستی ده ساله امون ک اگه بچه بازی هر جفتمون نبود الان سن دوستیمون 17 بود هنوزم دی ماه ک میشه انتظار 6 امین روزش رو میکشم ک تولد فاطمه اس امسال شب تولدش اومده بود تو خوابم ولی نشد ک ی عالمه تبریک رو تو بیداری بهش بگم دلم ی دوست جان میخاد مث فاطی منتظرم ببینم آیا عروسیش دعوتم میکنه ب قرارمون عمل میکنه .... الان دوست جان و درس خون من سه ساله نامزد کرده و دانشگاهشو نصفه رها کرد هنوزم دورآدور سراغشو میگیرم ولی نمیدونم منم همون اندازه براش مهم ام یا نه ...

میدیدم هر دومون بیشترین غصه رو وقتی میخوردیم ک بعد ده سال یکی بودنمون سه سال فقط ی رابطه معمولی و خشک کنار هم داشتیم ..

و ی دوستی ک من نموندم پیشش من نامردی کردم من با ی دنیا غصه تنهاش گذاشتم شاید اگه پیشش میموندم هم اون هم من ب تمام رویاهامون رسیده بودیم نعیمه است هیچ وقت نامه اشو ک ی هفته با خوندنش گریه کردم یادم نمیره ...

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۰۲

نظرات  (۶)

هیچ دوستی عمیق تر از دوستی با خودِ آدم نیست...
پاسخ:
آره واقعا ... مرسی ک یادم انداختین .
ولی دلم واسه فاطی تنگ شده دوستی با اونم خیلی خوب بود ..
کلا دوست تو زندگی واقعی معنی نداره !!!
پاسخ:
شاید ..... ولی داشتن ی دوست خوب نعمته .
خوش به حالت. من هیچ وقت این طور دوستی ها رو تجربه نکردم...
اما همیشه توی این جدا شدنا و تغییر کردنا هر دو طرف سهیم هستند. یعنی احتمالا همین نگاه رو هم فاطمه به تو داره و شاید همون طور که تو دیگه تبریک تولدش رو نمی گی اونم با اینکه به یادته ولی عروسیش دعوتت نکنه...

اگه دوست خوب می خوای و می دونی که هست. پا روی غرورت بذار و خودت برو به سمتش.

راستی قضیه ی نعیمه رو نفهمیدم. مگه دیگه نمی شه با هم باشید؟
پاسخ:
ای کاش تداوم داشت .....
درسته هر دو طرف سهیم ان ... دقیقا مام هردو سهیم ایم ... هیییییییییم ...

حتما روش فک میکنم ....

دوستی منو نعیمه ی اتفاق بود الان از هم دوریم همه چی فرق کرده ازش خبر هم ندارم ولی ب سرم زده بگردم پیداش کنم :)
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۰ آبان دخت ...
تقریبا اکثر آدما اینجور چیزا رو تجربه می کنن...

دوستی...
واژه ی بزرگ و مقدسیه...
باید حرمتشو نگه داشت و توش نارو نزد...برات داشتن یه دوست خوب رو آرزو می کنم :)
پاسخ:
هییییییییم .. آره ..

ب نکته خوبی اشاره کردی مقدس ..
موافقم ... ی دنیا ممنون :)
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۲ آبان دخت ...
:)
پاسخ:
:))
خوبه که نمی خوای منفعل بمونی در این زمینه، خیلی خوبه. من که نتونستم این جوری باشم...
پاسخ:
من کلا منفعل بودن سرم نمیشه :))
ممنون ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">