"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"خاطرات یاسی"

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷ ب.ظ

ی چیزی رو مطمئنم من هیچ وقت بزرگ نمیشم .......

هیچ وقت برا بزرگتر شدن تلاش نمیکنم زمان منو با خودش میبره جلو ......

اگه هفتاد سالم بشه بازم خیال پردازیام سرجاشه .... بجای فراموش کردن خاطره سازی میکنم حتی درمورد عادی ترین موضوع ها ....

                                                           ................................................

.

 "من در نقاشی زهرا"                                ..............................................

.

 "نامه ای ک هیچ وقت پست نشد"                .........................................................

.


+ عاشق دو تا رنگم "یاسی" و "راه راه سیاه و سفید"

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۰۲

نظرات  (۹)

۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۳ آبان دخت ...
:))) ای جان! چه پستی! :))
پاسخ:
:))
خودمم میفهمم اینروزا خیلی خنده دار شدم :))
ای ول. واقعا لایک داری :) عاشق این نوستالژی بازی ها هستم هرچند خودم نتونستم زیاد بهش عمل کنم. خصوصا از وقتی که کلی جابه جایی و آوارگی رو تجربه کردم!

یعنی امتحانات نهایی رو بیست شدی!
نابغه ای بودی ها!!!
پاسخ:
ممنون :))
فک نمیکردم اینطوری استقبال کنید ... الان باید ب خودم ببالم :))
خب شمام خیلی قابلیت های منحصرب فرد دیگه ای دارین :)

بله :)
ی زمانی چشم و امید ی دنیا بودم :))
خاطره بازی :))) 
پاسخ:
آره خیلی :))
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۰ آبان دخت ...
خنده دار چیه! خیلیم خوبه! :)))
پاسخ:
چقد خوب :)))
خوبه آدم خیالپردازی کنه
خودشو به چالش بکشه
بوی زنده بودن میدن اینکارا
پاسخ:
روح آدم تازه میشه دقیقا ...
خوبه آدم خیالپردازی کنه
خودشو به چالش بکشه
بوی زنده بودن میدن اینکارا
پاسخ:
بوی زنده بودن خیلی ب دلم نشست ... برا همین مجدد تایید کردم :)
سرویس بیان خراب شده فکر کنم وگرنه من دو بار پیامو نفرستادم
سه بار فرستادم :/
پاسخ:
عوضش ی کامنت حال خوب کن رو دو بار فرستاده :)
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۶ آبان دخت ...
:)
پاسخ:
:)
بعد چار سال من هنوز تو فاز چارده سالگیمم! انگار قراره تا ابد چارده ساله بمونم :)
پاسخ:
ی جورایی میتونم درک کنم چی میگید ...
بعضی وقتا این چهارده سالگی ثابت لذت بخشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">