"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"پری داره از دست میره"

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۳ ب.ظ
اینروزا حس افسردگی از سر بیکاری گرفتم من وقتی سرحالم ک سر گرم کاری باشم ی چیزی ک ب ی نتیجه ای ختم بشه چن روزه ک خونوادمم از دستم عصبی شدن میگن مردم دکتراشونو گرفتن تو این اوضاع کار گیرشون نمیاد تو چرا باید اینقد ادعا داشته باشی من ک نمیخام همین الان مدیرعامل ی شرکت خیلی بزرگ شم فقط میخام تجربه کاری کسب کنم ب حقوق و پول اینام اصن فک نمیکنم مطمئنم ک یکم سر شلوغی این چنینی داشته باشم میتونم ارشد هم قبول شم چن وقت پیش یکی بهم گف تو هم انگیزه اشو داری هم استعدادشو خواستی بیا معرفیت کنم ی جاهایی برو یکم کار یاد بگیر میخام بهش زنگ بزنم ک الان وقتشه فقط نمیخام مث همونی بشه ک باعث شد پاشم برم گواهی اشتغال ب تحصیل بگیرمو و تهشم شد هیچی و الان من موندم و آقای "ح" آموزش عزیز ک هر وقت منو میبینه میپرسه چرا شیرینی شغلمو بهشون ندادم و کار و بار چطوره من طفلی ک میگم جور نشد و همچنان ایشون رو حرفشون اصرار میکنن و با لبخند معنی داری میفرمایند ما ک بخیل نیستیم موفق باشی ....
موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۰۴

نظرات  (۵)

ناامید نشید ایشالا به زودی پیدا میکنید! 
پاسخ:
ممنون .. ایشالا .
ناامیدی نه اصن ناامید بودن و من خیلی در تضادیم :)
شما خودتون ار خودتون راضی باشین
بقیه مهم نیستن
افسردگی هوم موقتیه مطمئن باشین :)
پاسخ:
چقد انرژی مثبت :) چشم سعی میکنم یادم نره ک رضایت خودم مهمتره ..
آره خودمم فک میکنم موقته ولی همین موقتیش هم اذیت میکنه ...
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۰ آبان دخت ...
ناامیدی همزادِ نابود شدنه!!!

بیخیال بابا...آخرشم مطمئن باش یه کار خوب پیدا می کنی! این افسردگی هم نتیجه ی فاز به فاز شدنای وقت و بی وقت ما آدماس که کلا پیش میاد :| بش فکر نکن :دی
پاسخ:
درسته .. ناامید نیستم یکم کلافه ام !!

چشم سعی میکنم ب انرژیای منفی توجه نکنم ..... ایشالا ..
ای جانم نیم ساعت ب کلمه فاز ب فاز شدنت تو وب جناب مترسک خندیدم یهو اینجام پیدا شد :))
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۲ آبان دخت ...
:)
چشمت پر نور و سلامت عزیزم :))

از بس این فاز به فاز شدنه باهامونه!همه جا هست...اینجا...آنجا...هرجا :)))
پاسخ:
فدات :)

اینجا آنجا همه جا مطمئن جادار با ما :)
بابا زوده که هنوز. یه کم فیتیله ی توقع رو از خودت پایین بیار. به حرف بقیه هم گوش نکن که نتیجه بدتری می گیری.
پاسخ:
باشه چشم ... توقع رو ب افول شد .. ممنون از راهنماییتون .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">