"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

ساز صبا به ماتم سنتور میگریست

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۰ ب.ظ

سنتور سازی ک صداش تا ته مغز استخوون آدم نفوذ میکنه هم آرمش بخش و هم شور انگیز ....

شنیدن صدای سنتور زنده ای ک مدتها روحمو زنده نگه داشته بود روزی ک قرار بود برم کادو روز پدر سفارش بدم طی این پست با دوستم مهسا رفته بودیم وقتی وارد شدیم صدای آویز بالای در در صدای دلنشینی ک در فضا موج میزد گم شد دو قدم جلوتر رفتیم و آروم ایستادیم حیفمان آمد صدای زنده سنتور ک هنرمندانه نواخته میشد رو از دست بدیم بیشتر از یک ربع آقای مو جوگندمی با آرامش و احساس و بدون اطلاع از حضور ما در عالم خود سنتور مینواخت حتی از پشت سر هم میتوانستم رضایت از خود رو در ایشون بفهمم از حرکات سر گرفته تا آخرین حرکتی ک دست راستشان رقم زد همان ک سرش رو برگرداند با کف و تحسین دو عدد جوجه دختر مواجه شد در چشمانش هم لبخند بود و هم کمی خشم چن دقیقه ای ب آثار خوش نویسیشون نگاه کردیم و من سفارش و قطعه شعر رو بهشون دادم و در آخر ب درخواست ما ک کمی پررو تشریف داریم قطعه دیگری برایمان نواخت فقط اجازه ضبط بهمون نداد ......


+ دوست داشتید بشنوید :)

دریافت

دریافت


موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۰۵

نظرات  (۱۱)

۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۳ آبان دخت ...
سنتور یه وقتایی واقعا عالی میشه...ینی صداش روح نواز میشه...
بابام سنتور داره...میزنه یه وقتایی :)
تازه خواهرکوچیکام بهش میگم یه آهنگ شاد بزن! بابامم میزنه اونا می رقصن :)))))

پاسخ:
کل سنتور روحه ...
ایول ب بابای سنتور نواز شما. ...
الهی چ خواهرای خوبی .... دخترا عشقن :)
چه جالب
پاسخ:
آره خیلی جالب و خوب بود ..
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۵ آبان دخت ...
ولی من با گیتار بیشتر ارتباط برقرار می کنم :) سنتورم دوست دارم ولی عاشق صداش نیستم...فقط دوست دارم :)

:: ایولی از خودتونه :دی

:: خدا بگم چیکارت نکنه دختر :)) این پستو نوشتی...منم یهو یاد سنتور بابا افتادم...رفتم آوردمش تو اتاق شروع کردم به زدن..حالا بلدم نبودما...ولی آخرش یه آهنگ الکی غمگین زدم برا خودم نزدیک بود اشکم در بیاد :|||
پاسخ:
گیتار صدای خوبی داره :)

من باباهای هنرمند رو دوس دارم :)

خب میتونستی شاد بزنی مث آبجیات برقصی :) الهی ای جانم دختر بااحساسمون الهی ..
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۱ شاهزاده شب
هر سازی برای کسی که علاقه داره بهش روح نوازه و ارتباط برقرار میکنه باهاش
در کل موسیقی چیز خیلی خوبیه :)
پاسخ:
دقیقا ... 
موسیقی خیلی خوبه خیلی :)
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۸ آبان دخت ...
اوهوم :))

باباهای هنرمند هم جالبن :)) بابا نی هم میزنه ;)

خب نمیشه هم سنتور زد هم رقصید :| چیکار کنم..دله دیگه...هعیی زندگی :///
پاسخ:
:)))

ایووول .. ماشالا بابای پز دادنی داری :)

:)) جو گیر شدم چی گفتم اوکی بابا سنتورزدنی برقص :))
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۰ آبان دخت ...
:)))) ولی من اصلا از اینجور پز دادنا خوشم نمیاد :| والا! خب بابای تو مثلا کارمنده و هنرمند نیست...بابای من هنرمنده و کارمند نیست! هرکس یه جوره :))

اوکی :دی
پاسخ:
:)) آفرین دختر گل ... بابای منم شعر میگه هااااا ... اگه ازم میپرسیدن ب دلخواه تو شغل بابات میتونه عوض شه میگفتم یا "نونوا" شه یا ی "نقاش" ک هر ساله دو سه تا نمایشگاه عالی برگزار میکنه :)

اوکی عزیزم :)
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۶ آبان دخت ...
جمله ت یه جوریه آدم فک می کنه نونواها هم نمایشگاه میذارن :))))))))

::به به!بابای شاعر خیلی دوست دارم...ولی بابای من شعر نمیگه :) سلام گرم ما رو خدمت پدرجان برسون...بگو ما شاعرکوچولو ها خیلی ارادتمندیم :)
پاسخ:
:)) نمایشگاه نان :)

ممنون خانوم .... چشم حتما عزیزم ... ایشالا شاعر بزرگ و نامی میشی من مشکل پسندم واقعا شعرتو دوست داشتم ک گفتم خیلی خوبه عالی می سرایی :)
مرسی .. من خودم مخلص آبجی شاعرمونوم هستم ..
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۸ آبان دخت ...
ممنون بابت این همه حسن نظر و دلگرمیای قشنگ عزیز جانم :**
چاکریم آبجی :* ;)
پاسخ:
قابلی نداره عزیزم درضمن واقعیته :)
:)
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۵ آبان دخت ...
:* :)
پاسخ:
:)
سنتور ساز جالبیه. حال خوشی به آدم می ده نشستن کنارش و گوش سپردن بهش. هرچند سوز خیلی از سازها رو نداره و این برای تنها عیبشه برای من.
پاسخ:
بله درسته ...
چرا ئنبال سوز میگردین ؟؟
سوز باعث می شه راحت احساساتم به غلیان بیان یا اینکه برم توی یک دنیای دیگه.

پاسخ:
هییم .. آره قابل درکه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">