"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

چالش وبلاگی

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲ ب.ظ

آقای علی در وبلاگشون طی پست ?!   سوالاتی رو مطرح کردن ک منم دوست داشتم جواب بدم ولی نمیخاستم تو ی پست بنویسمش ولی بنظرم بهتره جوابای الانم تو وب خودمم ثبت بشه ...

و اما سوالا :

چه زمانی بیشتر از همیشه خوشحال بوده‌اید؟

وقتایی ک از خودم رضایت دارم

بزرگ‌ترین ترس‌تان؟

از دست دادن بابام (ایشالا اون روزو نبینم)

اولین خاطره‌ای که در ذهن‌تان هست؟

ی بار تو عروسی دخترخاله بابام مامان معلممو دیده بودم داشتم ب بچه ها تعریف میکردم ک زشت بود ک یهو دیدم معلمم بالاسرمه پرسیدم از کی اونجا بودن گف از اول عروسی ..

کدام انسان در قید حیات را بیش از بقیه تحسین‌ می‌کنید و چرا؟

نمیدونم

چه خصلتی در خودتان می‌بینید که به نظرتان تاسف‌آور است؟

زود عصبی میشم و بعدشم معذرت خواهیش برام سخته

گران‌بهاترین مایملک‌تان؟

نفسی ک میکشم

دوست دارید کجا زندگی کنید؟

تو ی جایی ک هر روز موفقیتام بیشتر شه و شب هرروز برم تو ی خونه نقلی ک توش پر عشقه

بزرگ‌ترین قدرتی که مایل بودید می‌داشتید؟

دوست دارم ی روز وزیربهداشت شم

چه چیزی افسرده‌تان می‌کند؟

معاشرت با افرادی ک نمیفهمن

به خاطر چه چیز به والدین‌تان مدیون هستید؟

شاید هیچ وقت نتونم دین محبتشون رو بدم

عطر مورد علاقه‌تان؟

از بچکی بوی داداشم رو دوست دارم نمیدونم از عطریه ک میزنه یا ن

کلمه محبوب‌تان؟

ای جانم

کتاب مورد علاقه‌تان؟

دقیق نمیدونم ولی ی کتابی الان میخونم "برنده تنهاست" از پائلو ک خوبه بنظرم

بدترین چیزی که کسی به شما گفته؟

فک نمیکردم اینقد جدی بگیری

دوست داشتید بیشتر به چه کسانی می‌گفتید متاسفم و چرا؟

ب معلم چهارم دبستانم ک شمارشو گم کردم درحالی ک اون منو عاشقانه و اندازه بچه نداشتش دوست داشت "البته دنبالشم ک پیداش کنم"

گناه‌آلودترین لذت‌تان؟

......

عشق شبیه چیست؟

فقط شبیه عشقه

شده به کسی بگویید «دوستت دارم» و دوستش نداشته باشید؟

نه

بزرگ‌ترین ناامیدی‌تان؟

اونایی ک دوسشون دارم درکم نکن

اگر می‌توانستید گذشته‌تان را اصلاح کنید، چه چیزی را تغییر می‌دادید؟

دو چیز رو یکیش رو نمیگم اون یکیش اول راهنمایی مدرسه امو عوض نمیکردم

اگر می‌توانستید به زمان گذشته برگردید، به چه زمانی می‌رفتید؟

دوست ندارم ب گذشته برگردم

آخرین بار چه زمانی و چرا گریه کردید؟

پریشب یاد ی خاطره باعث گریه ام شد

چطور آرام می‌شوید؟

نفس عمیق میکشم و ب آینده فک میکنم والبته نوشتن هم آرومم میکنه

چه چیز به‌خصوصی کیفیت زندگی‌تان را بهتر می‌کرد؟

نمیدونم

از نظر خودتان، بزرگ‌ترین دستاوردتان چیست؟

سعی میکنم همیشه درستکار باشم

شب‌ها چه چیزی بیدارتان نگه می‌دارد؟

فکر کردن ب همه چی برنامه ریزی برا زندگی

دوست دارید در مراسم خاکسپاری‌تان چه آهنگی نواخته شود؟

ای ساربان آهسته ران, کارام جانم میرود

و مایلید چطور در ذهن دیگران باقی بمانید

همینطوری ک هستم

بهترین درسی که از زندگی آموختید؟

توقع زیادی از کسی نداشته باشم

همین حالا دوست داشتید کجا بودید؟

وسط دوتا کوه بلند رو ی سنگ بزرگ دراز کشیده بودم و اطرافم چمن و پر قاصدک میبود و کنارمم ی چشمه جاری بود و من چشامو بسته بودم وقتی بازش میکردم همه جا مه آلود بود

یک جوک به ما بگویید.

حضور ذهن ندارم :)

موافقين ۳ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۰۷

نظرات  (۵)

منم دوست داشتم تو وبلاگ خودتون بخونم :)
وزارت ؟! پس سیاست رو دوست دارین
بزرگتزین ترستان. اومممم یه سوال تو پرانتز بپرسم؟! کوچیکترین ترستون چی؟!

ممنون شزکت کردین :)
پاسخ:
:)
من ب دلایلی حتما ی زمان وارد سیاست میشم ....
اووووووووووم کوچکترین ترس : داداشم بفهمه ی عکسش ک تو دوربینش بود و مطمئنا نمیخاست ببینم رو نگا کردم ...

خواهش چون دوست داشتم شرکت کردم :)  ممنون از شما
چه ترس باحالی :)
پاسخ:
:)
ولی واقعا بفهمه چ شود ....
۰۸ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۳ آبان دخت ...
ای جان....جواباتو دوست داشتم...مخصوصا ای جان ــِش رو :))

خدا سایه بابا رو همیشه بالاسرت نگه داره :*
پاسخ:
ای جانم ... مرسی :))

ممنون ایشالا خدا سایه همه باباها رو بالاسر بچه هاشون نگه داره ..
:)
کار جالبیه جدا
دارم تحریک میشم بذارمش وب و جواب بدم :)
پاسخ:
:)
اوهوم ..
تحریک میشید :)
:)
مام گذاشتیم وب مون :)
:)
پاسخ:
:)
مام میاییم میبینیم :)
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">