"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

هنر نزد ایرانیان است و بس

شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ

همسایه امون دوتا داداش خواننده ان , بعضی وقتا وسایل و ابزار موسیقی میارن تو خونه آهنگ ضبط میکنن , الانم دقیقا یکی از همون شبای آهنگ ضبط کردنه نشستم حیاط گوش میدم :)

مردم بخاطر سروصدای زیاد زنگ میزنن ۱۱۰ ولی من نشستم مفتی آهنگ زنده گوش میدم کیف میکنم , همه اندازه من ب هنرمندا بها میدادن الان ایران شده بود گلستان :)


ساعت ۱:۱۰ نوشت : برادر من دیگه خز شد جمع کنید بندوبساطو , عه بسه دیگه مردم میخوان بخوابن ..

++ امشب بیشتر تو حیاط بودم میومدم چایی میوه ای برمیداشتم تو حیاط میخوردم , پاشدم ک بیام بخابم , دم در اتاق نرسیده مامان گف دختر گلم از اول شب اینقد هلاک شدی بی معرفتا نگفتن تو هم بری ی دهن بخونی :)))  و من: چرا مامان جان گفتن خودم نرفتم خب خسیسم نخواستم آلبومشون تو جهان بترکه و مامان: واقعا میترکیداا خوب کاری کردی ..

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۰۹

نظرات  (۱۰)

۰۹ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۵ سجاد مهدوی
اینکه شما دارین گوش میدید و عده ای زنگ میزنن 110 دو حالت داره
یا اونا خیلی گیرند
یا شما انتظار زیادی از موسیقی نداری
:))
پاسخ:
از این بعد نگاه نکرده بودم :))
خوب میخوندن نمیدونم چی شده ی ربعه ک پسره فقط عربده میکشه جیغ میزنه :)

باید فک کنم ببینم کدوم حالت درست تره ..
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۷ سجاد مهدوی
هههه
زیاد داد و بیداد کردن یه دسته کاغذ سوخته بنداز از زیر در تو خونشون خفه بشن از دود 
o_0
پاسخ:
گناه دارن :)) 
من حامی هنرمندام ن قاتلشون :)
شاید پیش نیومده دلتون آرامش بخواد تو اون لحظه :/
بالاخره فرهنگ همسایه نشینی رو باید رعایت کرد
پاسخ:
اینجا خونه ها ویلاییه حیاط هر خونه خیلی بزرگه صدام زیاد اذیت نمیکنه اکثرا هم همو میشناسن واسه همون زیاد گیر نمیده کسی ... 

اتفاقا آهنگ اونا آرامش میداد بهم حس خوبی داشت :))

صدالبته ک باید رعایت کرد ..
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۴ آبان دخت ...
کاش مام از این همسایه ها داشتیم...
:)
پاسخ:
ای جانم ....

:)
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۲ آبان دخت ...
جانت بی بلا دختری :))
پاسخ:
قربونت :))
یعنی اینقدر خوب می خونه ؟! 

آواز منو شنیدین ؟! :دی 
پاسخ:
اینا بدک نمیخونن ...

ولی قسمت نشده آواز شما رو بشنوم یحتمل ک عالیه :)
آخه مشکل اینجاست که سلیقه نسبیه. :))
پاسخ:
اینم حرفیه آره خب :)))
http://ermiha.blog.ir/tag/%D8%A2%D9%88%D8%A7%D8%B2

تمام صوت های این لینک صدای خودمه !!! 
پاسخ:
ممنون :) گوش دادم خوب بودن واقعا راست میگما بخصوص اوج و فرودا رو خوب رعایت میکردین .... خوشمان آمد ..

راستی ی چیزی بگم بنظرم ته صداتون سوز خاصی داری مثلا ی نوحه میخوندین واقعا تاثیرگذار میشد ...
اگه سخت گیر نباشیم، نگاهمون شبیه تو باید باشه. و چقدر خوبه اگه این دید رو توی همه جوانب زندگی داشته باشی :)
پاسخ:
:)) 
سبب خیر هم شدن :))
بله ..
یاد فیلم "کسی از گربه های ایرانی خبر نداره" افتادم!! :)
شاید اگه همسایه هایی نداشتن که زنگ بزنن 110 از ایران نمیرفتن و الان زنده بودن... :)

پاسخ:
عجب ماجرایی شدا :)
پست در این حد مهم بوده و خبر نداشتم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">