"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

مثل من

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۳ ب.ظ

عاشق تفاوت ام عاشق جدیدترین ها اصلا من آدم تناقضات و تضادها آفریده شدم هیچ وقت آرزوی بودن در کنار یکی مث خودم رو نداشتم خودم کافی بودم کندوکاو و چالش برای من با یکی غیر من در ذهنم نقش بسته بود مسائل پیچیده همیشه برام خوشایند بوده دوست دارم در همه چیز نوترینش رو کشف کنم ولی امروز دلم یکی عین خود خودم رو میخاد ن اینکه تاییدم کنه ن فقط مث خودم سمج باشه مث خودم تا ته هرچیز رو بره یکی ک با سوالاش خفه ام کنه شاید بابا گزینه خوبی باشه ولی دنیای اون در حوالی شصت سالگیه و موقع باردهی و مال من تازه جوانه میزنه یکی هم قد و قواره خودم میخام ....


++سوالات چالش گونه چند روز پیش رو از پدرم پرسیدم یک جوابش اندازه تمام دنیا امیدوارم کرد جواب بزرگترین دستاوردش بود: داشتن فرزندان خوب و تربیت درستشان

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۱۰

نظرات  (۵)

۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۸ آبان دخت ...
امیدوارم یکی از این هم قد و قواره ایا پیدا کنی :))

:: به به....چه جوابی ^__^
پاسخ:
امیدوارم :))  خب من الان دلم میخاست ک ی گپ و گفت اساسی و جنگی داشتم :))

واقعا به به کیف کردم خودم :)
جواب پدرتون رو جدی نگیرید اینطور گفتن شما رو امیدوار کنن :دی :دی 

خخخخخخخخخ

والا... 
پاسخ:
خیلیم جدی گرفتم و الان دارم ب خودم میباااااااااااااالم :))

واه :))

راست گفته والا :)
خدا حفظشون کنه ایشونو برای شما و شما رو برای ایشون :)
پاسخ:
مرسی عزیزم ....

خدا همه باباها رو برا بچه هاشون نگه داره :)

حالا فعلا با همون بابا سر کن تا یکی هم قد و قوارت پیدا بشه... : )
باباها که گاهی فوق العاده تر از همیشه ان :)
پاسخ:
چشم خانوم چشم :))
فقط واسه امروزم میخواستما :)
فوق العااااااااااااااده :)
آفرین به تو که باعث شدی همچین جوابی بده پدرت.

سر پر سودایی داری ها؟!
پاسخ:
بله ی همچین دختر گلی ام من :)

هییم .. پر سودا ..........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">