"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

آبو 4

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۵ ب.ظ

بچه های نسبتا خوب


امیدوارم آقا مجتبی , تو سربازی هم یکی ن عین آقا رضا ک گویا برایشان دوست داشتنی بوده , حداقل یک همراه برای کمرنگ کردن سختی روزهای دلتنگی داشته باشن :)


+ اولین روز و اولین حس خواندن وبلاگ آبو


** البته یکم معادلاتم بهم خورد. قرار بود 95/5/30 ساعت 00:00 پست رو بزارم :)

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۱۷

نظرات  (۵)

۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۰ دیو مهربون
آبو کجاست؟
پاسخ:
خدمت مقدس سربازی :)
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۹ چنگیز سیبیل
عمرا بتونه یکی مثل اق رضا رو پیدا کنه :)
+دمت گرم که نوشتی 
اگه منم رفتم واس منم بنویس 😀😁😁
پاسخ:
میگن کاجی به از هیچ چی :)
+وظیفه بود ..
چشم :) 
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۰ چنگیز سیبیل
این بشری که من میشناسم هوون کاچی رو هم پیدا نکرده :|
+نه بابا کجا وظیفه بود نمیشناختیش اصن
من معاف میشم  😂😂
پاسخ:
:| عه ... ایشالا پیدا میکنن ...
+ عوضش همگی انسانیم و کسی ک این ماجرا رو راه انداختن رو مشناختم :)
پس تا ابد خام میمونید :)
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۰ چنگیز سیبیل
در خام بودن لذتی هست که در پخته بودن نیس
من میوه هم خام دوس دارم :))
پاسخ:
اینم حرفیه :))
خامیتان مبارک :)
بنده چن روز پیش طی مراجعه یی ک ب چشم پزشک داشتم فهمیدم مث خواهر و برادرم قوز قرنیه ندارم پس معافم نمیشم :|
خواهش میکنم مث بقیه نگو خدا رو شکر ک سلامتی :||
پاسخ:
عجب ظلمی شده در حقتون :))
چشم نمیگیم ... حیف ک قوز قرنیه ندارین :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">