"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

خدایا ببخش لطفا

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ب.ظ

خدایا ببخش ....

امشب بعد شنیدن اوضاع بد یکی گفتم خداروشکر حقش بود  ....

قرار نبود ک اینقد بد باشم قرار نبود منم با همون آدم بدا فرق نداشته باشم هیچ وقت نمیتونم بیش از حد خوب باشم چون نمیتونم بیش از حد بخشنده باشم خداجون پشیمونم برا همون دو جمله ام من فقط میتونم همه رو بسپرم دست خودت حتی خودم رو ....

موافقين ۳ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۱۰

نظرات  (۷)

:(((((((((
میفهممت
پاسخ:
هیییبیم :(

ممنون :)
حدیث هست هرکس، دیگری را به خاطر گناهی سرزنش کند نمیمیره تا وقتی که به اون گناه دچار شه حالا فکر کن بگی حقشه :(
پاسخ:
هییییم .........‌....
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۸ آبان دخت ...
همممم یه پستی هم داشت مترسک...یم گفت مراقب شکر گفتنامون باشیم...اینجاست...
پناه می بریم به خدا...
پاسخ:
پستای جناب مترسک رو دوس دارم ...
پناه میبریم ب خود خدا ....
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۷ آبان دخت ...
بله...خیلی عالی می نویسن :)
:)
پاسخ:
قلمشون پایدار :)
:)
الهی لا تودبنی بعقوبتک 
پاسخ:
الهی خودت میدونی .... 
هییییم ..
:) خوبه. بازم خیلی ... وقتایی که خودمو میسپارم به خدا از ته دل بهترین وقتای زندگین
پاسخ:
آره واقعا ... باز خوبه یکی درکم کرد ...
خوش به حالت سریع توبه کردی.
پاسخ:
خداروشکر .... عذاب وجدان عزیزم خیلی فعاله ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">