"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

کلاهی ب اندازه آسمان دارم ..

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ب.ظ

کلاهی برای باران شاید بیشتر از 15 بار دیدمش تک تک حرفهای ابی ک مخاطبش باران است ته احساس و زندگیه اگه واقعیت بود میگشتم ابی رو پیداش میکردم و میگفتم تو باید هنرمند شی نویسنده شی نه دزدبعضی وقتا دزدا هم دلنشین میشن ..........

باران میپرسه تو واقعا کارت چیه ؟؟

ابی: کارم ک زیاده ولی کار اصلی من زندگی کردنه (با ی دنیا نقطه) ....................

*بازیگرا انسان های بی احساسی ان :)


+ داشتم فک میکردم بعضی حماقت ها هستن ک خاص خاص دختران ولی من هیچ وقت از این حماقت های دوست داشتنی نداشتم چون یادم دادن روی هر احساسی آخر هر ماجرایی بعد هر بازیی ته هر هیجانی بالاخره زمان فراغت چیزی وجود داره ب اسم عقل ک بتونه آدمو با منطق تحلیل کنه چ بخاییم چ نخاییم ......

++ من هیچ وقت نمیتوانم شاعر یا نویسنده خوبی شم ولی مطمئنا توانایی فیلسوف یا سخنگوی وزارت کشور شدن رو دارم ............

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۱۱

نظرات  (۶)

۱۱ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۱ آبان دخت ...
دیالوگای این فیلمو خیلی دوست دارم :)
سوای کمدی بودنش...دلنشین بود...زیاد دیدمش :)

++ بله بله...خیلیم عالی ^__^
پاسخ:
آره دیالوگای خوبی داره :))
دقیقا :)

++ بله :)
سخنگوی وزارت خارجه چی ؟! :))) 


پاسخ:
ی پستی ک من ب وجود خواهم آورد :)))
منم دوست دارم این فیلمو:)
پاسخ:
فیلم دوست داشتنیه .. چقد خوش سلیقه این شما :))
این حماقتا دوست داشتنی نیست...بپرس از همه دخترایی که تجربه داشتن...
پاسخ:
آها ن منظورم اون حماقتا نیس :)) منظورم خول بازیای خاص دخترانه اس :)
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۶ سجاد مهدوی
ان شاالله در سمت سخنگویی ببینیمتون
:))
هوای ما رو هم داشته باشید
پاسخ:
ایشالا :))
چشم حتما ..
................................‌.....
هیچکس نپرسید چرا پستی ک وجود نداره: فقط با نوشتن این پست حضورم در سیاست رو اعلام کردم فقط نخواستم  بگم جای فلان فرد خاص میخام بشینم :)
هیچوقت ننشستم پاش تا کامل ببینمش چون حس می کردم از این فیلم شونه تخم مرغی هاست.

واقعا وقتی از کلاهی برای باران همچین پستی دربیاری باید فیلسوف بشی!
پاسخ:
فیلم شونه تخم مرغی :))))

والا باید فیلسوف شم خب !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">