"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

هنوز نفهمیدم

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰ ب.ظ
یکی از دخترای خوابگاه دورهمی کوچکی گرفته بود . من و چن تا از همکلاسیامم دعوت بودیم , آخرای مهمونی بود و هرکس یک گوشه اتاق 12 یا 16 متری ی جوری سرگرم بود , یکی غرق گوشیش بود یکی همچنان پفک میخورد ی عده آروم حرف میزدن و منم طبق روال همیشه رو تخت نشسته بودم تا ب همه دید داشته باشم , عادت دارم همیشه گوشه ای باشم ک ب همه احاطه دارم در واقع ارتباط چشمی برام جالبه , همه چشمها سمت افسانه کشیده شد ک دو روز بود عقد کرده بود , بعد از چندین سوال همیشگی دخترانه , پریسا ک بغل دست من نشسته بود پرسید: شغل نامزدت چیه ؟؟ و جواب افسانه: شورلت کامارو داره ارس پلاک هم هست ... خیلی شیک و مجلسی هنگ کردم و گفتم جان ؟؟؟؟؟ کامارو عه :||
دختره قهر کرد رفت ...........
من هنوزم تو شوکم , یعنی ماشین داشتن شغل محسوب میشه ؟؟ ... یا تعجب ما بیجا بود و باید میگفتیم به به چ کار خوبی دارن آقاتون ؟؟ ... یا شایدم با کامارو رفته آژانس کار میکنه ؟؟ ... یا اصن رفته خط تاکسی خریده و با کاماروش کار میکنه ؟؟ .. یا چی ؟؟
** فقط یادم رفت بپرسم بیمه اشون چی چیه , تامین اجتماعی , خدمات درمانی یا ........

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۱۵

نظرات  (۴)

۱۵ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۷ آقای خوش فکر
بنده خدا شاید بد فهمیده حرفش رو ...

ولی واقعا اگه شغل باشه ، بپرسید کی و کجا استخدام میکنن ، ما رو هم خبر کنید :)
پاسخ:
آخه منم قبل تعجبم تاکید کردم ک شغلشو میپرسه ها .............

فارغ التحصیل شد شمارشم ندارم متاسفانه :))
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۳ دیو مهربون
راننده سرویس بچه فسقلی ها هم میتونس بشه❤❤اصلا شغل محبوب من هم همینه:)
پاسخ:
این ایده خوبیه انصافا ... خوشم اومد :)
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۲۵ ماهی نفس کش
0_0
خدایاااع :|
پاسخ:
:|||

خدا جون ب داد برس :)
شغلش بچه پولدار بودنه. نفهمیدید؟!!
پاسخ:
عجب شغل توپی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">