"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

:)

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۳ ب.ظ

سکوت اگر نشانه رضا بود , چگونه باور نکنم سکوت گویای تو را

نگاه اگر پیام آشنا بود , چرا تمنا نکنم نگاه گیرای تو را

به دلم نقش وفای خطوط مژگان تو زد

به شبم رنگ سحر غروب چشمان تو زد

به چشم مستی بخشت ز عشق اثر میبینم

ز جلوه فروردین شکفته تر میبینم

سکوت گویای تو را

نگاه گیرای تو را

چشمانت بود آئینه ای روشن چو دل اهل صفا

تصویری ز سیمای سحر می خندد در آئینه ها

نگه من بسوی نگهت چو کبوتر برد نامه دل

به هوایت زند پر که مگر شبی آگه ز هنگامه دل

گمان برم که خاطر تو رضا عاشقان پسندد

دل تو هر چه خاطر من طلب کند همان پسندد


+ فک نمیکردم سوژه رادیوبلاگیای عزیز بشم ولی خب روزگاره دیگه کاریش نمیشه کرد :)

** احتمالا ی مدتی رو دور از فضای بلاگستان باشم , پس دوستان عزیز اصن نگرانم نباشید , اینقدم ناراحت نبود من نباشید , میدونم دوری از من برا همه خیلی سخته ببخشید :))) شاید دورا دور تو بلاگ بچرخم , احتمالا فقط بخونم همین , حلال کنید ممنون ک بودین , هستین و ایشالا پایدار میمونید ...

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۱۶

نظرات  (۶)

عه چرا میری؟؟؟؟؟؟
ایشالا که خیره :(
مواظب خودت باشی ها
پاسخ:
والا اتفاق خاصی نیافته :)
فقط میخام یکم از خیلی چیزا فاصله کوتاه مدت بگیرم اونم با شرط ...
چشم :) شمام مواظب خودت باشیا گفتم ک دورا دور میخونم :)
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۷ علی رحمانی پور
ممنون
پاسخ:
متوجه نمیشم .. ب هرحال خواهش

راستی قرار بود پست آبو 4 رو تمنا خانم پست کنن ولی مث اینکه نیستن . اگر آماده کردین شما میتونین بجای ایشون پست کنین :)
پاسخ:
از 15ام دم ب دقیقه وبتونو زیرورو میکردم ک بلکه پست آبو4 رو پیدا کنم ... اوکی امروز پست میکنم :)
سوژه شدنتون رو تبریک و تهنیت عرض می کنم :))
پاسخ:
خییییلی ممنون :))
کجا اخه:(
پاسخ:
کامل کامل ک ن فقط ی کوچولو فاصله تا نوشتن :)
همین جام :)
ای بابا. امیدوارم این فاصله حسابی آرامش بده بهت...
پاسخ:
خداروشکر خوبه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">