"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دوست من سلام

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۱ ب.ظ

دو هفته پیش بود میومدم خونه سر کوچه دیدمش میگه:

    + پری دلم گرفته عصر میام خونتون یکم باهات حرف بزنم ......

    من: (میخندم)  باشه ... مامانت خوبه ؟؟ بهش سلام برسون ......

    + ای بابا اونم فقط گیر میده حالا یکم درددل کنم باهات اونم میگم ......

    من: (لبخندم گشادتر شده) کلاس چندمی ؟؟ معدلت چند شد امسال ؟؟؟؟

    + امسال میرم پنجم ...........................................................................


**یعنی خاک عالم ........ نمیدونم بچه هه چی فک کرده ... الان یعنی من کیس مناسبیم واسه حرف زدن باهاش ؟؟ الان یعنی اونو من خیلی میتونیم همو درک کنیم ؟؟ 

اومدم خونه , تو عالم هنگ بودم , برا داداشم تعریف کردم , میگه : آبجی بدو ی لیست از سوالای روحی و عاطفی و اونچه ک برا تصمیم گیری واسه آینده ات لازم داری رو آماده کن دختر همسایه اومدنی ازش بپرسی حیفه از داشته هاش بی بهره بمونی .... 


موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۲۳

نظرات  (۶)

۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۷ دیو مهربون
حقیقتا برادرتون درست گفته؛)
پاسخ:
آره والا :)
:))))

خب سنگ صبورش باش :)
پاسخ:
:)))

چشم .... باید منصف میبودم :)
بشین باهاش منچ بازی کن:)
پاسخ:
فک کنم بخنده بهم :))
چی بگم والا 😕
بارها ب دیگران و حتا خودم هشدار داده م راجب این نسل مجهول الفاز :|
پاسخ:
والا :|

نسل مجهول الفاز :))
منم ب هشدارتون توجه میکنم ..
اون وقت من همسن اون ک بودم هنوز با سوباسا همزاد پنداری میکردم :| :))
پاسخ:
الهی ......... 
آقا رامین هم بچه بودن ی زمانی اینم بچه اس ی زمانی :| :))

+ مستر رامین امریکا تشریف دارین ؟؟ آی پی و پرچم خارج زده براتون ... چشممون روشن :)
:))
+ آمریکا ؟؟ قبلن منو رومانی یا بعضا روسیه میزد . آمریکا رو نمی دونستم :))
پاسخ:
:))

+اولش فک کردم انگلیسه بعد دیدم ن بابا خود امریکاست .... "خب پیشرفت کردین"
حالا چن وقته اونجایین ؟؟ میگما من ی هفته تبریز بودم ندیدمتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">