"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

ورای تصوراتم ...

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۶ ب.ظ

"ای کاش" ======> یکی از کلماتی ک متنفرم ازش

ای کاش هیچوقت پیش نمیامد . ای کاش هیچوقت "رجب" نامی افتخار کشور نمیشد . ای کاش هیچوقت هیچکس نمیگفت آن زمان بخاطر امروز تو رفتم . ای کاش امروز من مدیون دیروزی ها نبود . ای کاش دیروز من آرام بود . نه اینکه گذشته ام رو , "عقبه" ای کاش هایم رو دوست نداشته باشم نه فقط حرفم این است ای کاش "او" ی در پشت ای کاش هایم روزگاری آرام و عادی داشت نه زیر خمپاره و غرق خون .....

با آقا "رجب" و رشادت و سختیهایش کاری ندارم حرفم سر "زنی" است ک همیشه همسرش را با همان چهره روز اول خواستگاری دید . حرفم سر "نوه ای" است ک گونه های گمشده پدربزرگش رو غرق بوسه کرد . حرفم سر "خودم" است ک لحظه اول دیدن تصویر از فاصله ای به اندازه قاب تلویزیون ترسیدم و زمانی ب عمر نیم ساعت دلیلی شد برای قهرمان ساختن همان شخص ترسناک در تفکراتم نه تصوراتم ....

حرفم سر سکه ای است ک هر دو روش باخت-باخت است . حرفم سر گل یا پوچی است ک حتی "گل" بودنش ارزشی ب اندازه پوچی را تحمل کرده ...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

**امام رضا جانمان میلادت مبارک**

+ پدر جان امروز مراسمی دعوت ان و ب اعتقادشون آدم باید با روز جلو بره برا همین ی ساعتی پای نت ازم کار کشید تا خودش استفاده کنه :) 

و آخر سر میگه آفرین ب بابا کمک کردی , حالا ی لباس مناسب هم واسم آماده کن , شب جشن امام رضاست بنظرت پیرهن چ رنگی بپوشم و من : پدر جان شما ک نود درصد پیرهنات یا طوسیه یا بقول خودت رنگ سنگه پرسیدن نداره ک و پدر جانی ک بابای دختری مث من باشه میگه : خب تو دوست داری از بین ده درصد باقی مانده انتخاب کن :)

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۲۴

نظرات  (۸)

متن زیبایی بود 

هشوخال میشم سربزنی
پاسخ:
ممنون :)

اوکی ..
سلام چرا امام معصوم در برابر طاغوت سکوت کرد؟
برای مشاهده مطالب پیرامون بحث دشمن شناسی پیش مابیایید
منتظر حضور شما هستیم
تیه
پاسخ:
سلام .
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۴ محمد آذرکار
ایییی بی وفا دنیا، زیبا بود
پاسخ:
هیییم .. وفا .. بی وفا .. و دنیا ..
ممنون :)
منم حس تورو داشتم وقتی برای اولین بار چهره شون رو دیدم
ولی من از این متاسف شدم که تا قبل اون هیچ جایی هیچ حرفی از ایشون نبود و ماها نمیشناختیم...
پاسخ:
هییییم .... ی حس خاص و متفاوت ..
آره واقعا تاسف برانگیزه ...
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۹ آقای خوش فکر
واقعا نمیدونم چی بنویسم برای آقا رجب ها ... افرادی که زندگیمون رو مدیونشون هستیم ...
پاسخ:
هییییییم .... ای کاش روزگار طوری میچرخید ک نه جنگی بود نه دینی ...
درود
مطلب ورای تصوراتم ... شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
من کارشناس فروش شرکت تبلیغاتی پارت چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین در زمینه آگهی و چه کارهای چاپی خوشحال میشیم کمکتون کنیم

این آدرس سایت ماست:
www.partchap.ir
اینم شماره تماسمون:
02188756411
پاسخ:
سلاام ...
:)
طوسی ، مدادی ، آبی ، سرمه ای :)) همه شون ی رنگ ن :-D
پاسخ:
لابد ی رنگ ن :)))
خدا رحمتش کنه
نمیدونم چی بگم،ترجیح میدم سکوت کنم
پاسخ:
خدا رحمت کنه ...
هیییم ........ سکوت خوبه ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">