"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

آبو 5

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۳ ب.ظ
موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۳۰

نظرات  (۷)

۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۳ آبان دخت ...
پستای آبو رو خیلی دوست دارم :)
پاسخ:
قابلی نداره :)
((: ابوچیست؟
پاسخ:
آبو بلاگری است ک الان خدمت سربازی هستن :)
هیییی
واقعا
پاسخ:
هعععی .....
شاید ..
نایس قالب :)
دلم باز شد اصن .
پاسخ:
قربانت :)
قابلی نداشت ..
هعیییی ...
پاسخ:
هعیییییی ...
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۸ چنگیز سیبیل
انتخابت عالی بود :))

پاسخ:
یک انتخاب یهویی :))
ممنون :)
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۶ چنگیز سیبیل
من با این قالب راحت نیسم :|
البت رضایت خودت شرطه :)
تازه اون جمله زیر عنوانم الان دیدم اونم متوجه نمیشم :|
البت متوجه بودن خودت شرطه :)
پاسخ:
خندم گرفت :)
در مورد قالب باید بگم بخاطر اینکه میخاستم یکم تنوع شه و قالبای خود بیان دلمو زده بودن و ب عبارتی کاچی به از هیچی :) و بین اونچه پیدا کردم این یکمکی ب دلم نشست :)

واسه جمله هم توضیح خاصی ندارم ... "فقط در جستن چیزیم ک نهایت همانم"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">