"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

تضاد

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹ ب.ظ


هم اینجا بود . شب بود . هوا خنک بود . باد ملایم و پر احساسی میوزید . با موهای دم اسبی ک مشکلی باهاش ندارم , خودش را رساند به نرده ها . بازوانش را باز کرد و سرش را بالا برد و کمی بر عقب چرخاند . نفس عمیقی کشید و محکم طوری ک اکثر آدمای نزدیکش میشنیدن گفت : اکسیژن ... زندگی ... هوای سالم ... رهایی از دغدغه و بازم اکسیژن . اعتراف میکنم تا اون لحظه نگاهش میکردم . حس هنرمندانه ای القا میکرد . همین ک دستانش را جمع کرد . دستش سمت جیبش رفت "سیگاری" را در یک دست گرفت و با "فندکی" ک در دست دیگرش بود روشن کرد . پوک عمیقی ب سیگار زد و دود غلیظی از دهانش بیرون ..................................................... و یک جا تمام حسهای ثانیه های قبل را در ذهنم محو کرد .

موافقين ۴ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۳۰

نظرات  (۱۲)

منم نمیدونم چرا حس خوبی به زن های سیگاری ندارم
پاسخ:
زن نبود ... یک پسر جوان بود .
+در کل منم ب زن های سیگاری حس خوبی ندارم .
(((: بعضی ازسیگاریا  ژست هاشون دوست دارم
پاسخ:
شاید بعضی وقتا واسه منم جالب باشه :)
اما این تضاد داشت شاید اونی ک دیدم رو نتونستم خوب برسونم ...
وا من چرا فکر کردم زنه؟:/
وا 
وا 
بازم وا:/
:دی
آهان تقصیر تو شد خب گفتی موهای دم اسبی، اصلا کلا تقصیر توئه:دی
پاسخ:
شاید بخاط موهای دم اسبی :)
.
.
.
:)
نزن جانم نزن :) ... اینجا ایرانه :) دم اسبی :)
چه تضاد درد آوری هی وایییی ...
سیگار همه ی فکرامون رو خراب میکنه میفهمم ...
پاسخ:
هیییییم ....
شاید ....
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۷ آبان دخت ...
من از سیگار متنفرم...اونایی که سیگار میکشن هم دوست ندارم...ولی...ژست شاعرانه و هنری داره...کل این متنت بهم یه حس هنری داد...ممنون بابت این حس :)
پاسخ:
من با برخی تضادها مشکل دارم .... ژست شاعرانه رو خوب اومدی :)
خوواهش عزیزم :)
ادما عجیبن... خیلی ناجور. 
پاسخ:
موافقم ...
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۳ پسرِ خاکستری
تضاد تلخی بود :/
پاسخ:
هیییم .. همینطوره :|
همه آدما پر تضادن
عکس چه قدر قشنگه:)
پاسخ:
آره درسته ....
عکسایی ک خودم گرفتم بهتر بودن ولی نشد بزارمشون از نت برداشتم ... ممنون :)
سیگار ممنوع 🚭
پاسخ:
والا .. لایک :)
راستی کجاست اینجا؟
پاسخ:
"لاله پارک" تبریز .. مرکز خرید .
روشن کردن سیگار و اون پک اولو خیلی دوس دارم.. ولی از سیگار کشیدن متنفرم..
پاسخ:
از همون پک اول شروع میشه ها .. از من گفتن :)
خب سیگار کشیدنشم ادامه ی هنرمندانگیش بوده دیگه!
پاسخ:
عه ... از این زاویه نگاش نکرده بودم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">